1 کسب درآمد از بازی Kawi به صورت NFT و توکن

کسب درآمد از بازی Kawi به صورت NFT و توکن

زمان مطالعه 2 دقیقه

Kawi یک بازی Non Fungible Token (NFT) است که بر اساس زنجیره هوشمند Binance طراحی شده و هزینه آن نیز پرداخت می‌شود. بازی Kawi در Binance Smart Chain قرار دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در دارایی‌های مختلف در قالب NFT سرمایه گذاری کنند. این دارایی‌های NFT به مالک این امکان را می‌دهد که در قالب واحد پولی آن‌ها درآمد غیرفعال کسب کند. واحد پولی این بازی توکن KAWI است.

بنابراین تصور کنید که عمارت یا آسمان خراش خود را علاوه بر آن خریداری کنید و در حین انجام این کار درآمد غیرفعال کسب کنید. همه چیز در قلمرو Kawi امکان پذیر است.

کسب درآمد از بازی Kawi

کسب درآمد از بازی Kawi به صورت NFT و توکن

بازی‌های MMO مبتنی بر مرورگر یک ژانر محبوب هستند و میلیون‌ها نفر در دهه‌های گذشته آنها را بازی می‌کنند. نکات مثبت در مورد بازی مبتنی بر مرورگر این است که فقط با اتصال به اینترنت می‌توانید در هر کجا به آن دسترسی داشته باشید. این کار باعث می‌شود بازی بدون نیاز به بارگیری بر روی دستگاه خاصی بدون مشکل اجرا شود.

آنچه با بازی‌هایی مانند RuneScape یا Mafia Wars شروع شد، در طول سال‌ها تکامل یافت. در سال ۲۰۱۷ سازندگان Kawi اولین بازی مبتنی بر NFT را منتشر کردند که کل شبکه اتریوم را تحت پوشش قرار داد نیازی به گفتن نیست که این موفقیت بزرگی بود.

موفقیت اخیر بازی‌های مبتنی بر NFT مانند Polkamon یا Crypto Punks نشان می‌دهد که تا به امروز علاقه زیادی به این سبک وجود دارد. هدف آن‌ها از ساخت بازی KAWI این است که موفقیت همه عناصر فوق را در یک بازی بسیار اعتیادآور و لذت بخش ترکیب کنند که در همان زمان به بازیکن پول می‌دهد! روی یک ملک جدید یا موجود سرمایه گذاری کنید. برای معاملات، بازار NFT را بررسی کنید. از قدرت توکن KAWI برای تصمیم گیری در مورد آینده استفاده کنید. NFT‌ها بسته به کمیاب بودن آن‌ها قیمت‌های مختلفی دارند و می‌تواند تا چندین هزار دلار قیمت داشته باشند.

حال که با بازی Kawi و کسب درآمد به صورت NFT از آن آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT