آشنایی با پلتفرم آموزشی فیوچر لرنینگ (FutureLearn) یکی از بهترین دانشگاه های آنلاین

آشنایی با پلتفرم آموزشی فیوچر لرنینگ (FutureLearn) یکی از بهترین دانشگاه های آنلاین

زمان مطالعه 4 دقیقه

فیوچر لرنینگ (FutureLearn) برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ طراحی شد تا آموزش را برای عموم مردم به ارمغان آورد. این یک شرکت خصوصی است که مشترکاً تحت مالکیت دانشگاه باز، که دارای پنج دهه تجربه سرسام آور در آموزش از راه دور می‌باشد و گروه SEEK است. FutureLearn با گروه‌های مختلفی از موسسات مانند موزه بریتانیا، مدرسه فیلم و تلویزیون ملی همکاری کرده است و با سازمان هایی مانند موسسه مهندسی و فناوری (IET) همکاری می‌کند.

امکانات پلتفرم آموزشی فیوچر لرنینگ (FutureLearn)

1 آشنایی با پلتفرم آموزشی فیوچر لرنینگ (FutureLearn) یکی از بهترین دانشگاه های آنلاین

فیوچر لرنینگ یک پلت فرم آموزشی دیجیتال بریتانیایی است. در حالی که چند موسسه آموزش عالی در ایالات متحده مانند جانز هاپکینز و دانشگاه کانکتیکات وجود دارد، اکثر آنها بین المللی هستند، مانند دانشگاه ادینبورگ و دانشگاه شهر هنگ کنگ.

در کل، ۱۶ زمینه ExpertTrack برای انتخاب وجود دارد. هر یک از سه تا چهار دوره تشکیل شده است، به مدت ده تا دوازده هفته طراحی شده است و برای یک زبان آموز مقدماتی تعیین شده است. با دوره‌هایی که شامل “The Ultimate Digital Marketing Training: SEO, Google Ads and Cold Email,”، و “طراحی تجربه مشتری برای موفقیت مشتری” است، هر یک برای آموزش یک مهارت بازاریابی برای بازار کار طراحی شده است. در واقع، برای آخرین دوره، نشان می‌دهد که تقریباً ۲۰۰۰ فرصت شغلی ماهانه در انگلستان وجود دارد، با متوسط ​​حقوق پایه ۴۲،۵۰۰۰ پوند (تقریباً ۵۸۲۰۰ دلار).

دوره‌های فردی

2 آشنایی با پلتفرم آموزشی فیوچر لرنینگ (FutureLearn) یکی از بهترین دانشگاه های آنلاین

کسانی که به دنبال تعهد به ExpertTrack نیستند باید دوره‌های فردی را بررسی کنند. این بیش از ۱۰۰ دوره ارائه می‌دهد و طیف گسترده‌ای از موضوعات و اهداف را پوشش می‌دهد. برخی از این محتواها برای به روز رسانی مهارت‌ها در نظر گرفته شده است و می‌تواند مرتبط با شغل باشد، مانند “مقدمه‌ای بر تحول دیجیتال: درک و مدیریت تحول دیجیتالی در محل کار” ، که ۱۰۰٪ آنلاین است و به مدت شش هفته طراحی شده است. این توسط مدرسه طراحی رسانه اوکلند، نیوزلند ارائه می‌شود. یافتن قیمت این دوره کمی دشوار است و دکمه‌ای که ظاهر می‌شود نشان می‌دهد که می‌توان دوره را به صورت رایگان شروع کرد، به طور کامل آن را توضیح نمی‌دهد. در واقع یک دمو رایگان است و زبان آموز به مدت ۸ هفته دسترسی پیدا می‌کند، که ما آن را سخاوتمندانه می‌دانیم. با این حال، به سرعت آشکار می‌شود که ارتقاء ۷۴ دلاری هزینه خوبی خواهد بود زیرا به این دوره دسترسی مادام العمر را می‌دهد، به همراه یک آزمون دوره‌ای که منجر به یک گواهینامه دیجیتال می‌شود. در نهایت، یک برنامه سالانه ۲۷۹ دلار نامحدود وجود دارد که امکان دسترسی به این دوره و بسیاری دیگر را برای یک سال فراهم می‌کند.

ما عدم وجود برنامه‌های تلفن هوشمند را یک نقص جدی می‌دانیم. متأسفانه، فقدان هر دو برنامه Android و iOS برای FutureLearn یک کمبود قابل توجه است زیرا اکثر رقیب‌های آن این ویژگی را ارائه می‌دهند و امکان یادگیری در پلت فرم تلفن همراه را فراهم می‌کند.

سرویس‌ها و قیمت گذاری

بر خلاف برخی از رقبا، قیمت فیوچر لرنینگ پایین است. در حالی که دیگران یک طرح طبقه بندی ساده با محتوای رایگان دارند، فیوچر لرنینگ بیشتر به دنبال یک روش تقسیم شده است، زیرا قیمت برخی از پیشنهادات عالی است.

ساده‌ترین بخش برای درک، ExpertTracks است که در اصل برنامه‌های گواهینامه هستند، با مجموعه‌ای از دوره‌ها برای تعمیق دانش یا کسب مهارت جدید. فیوچر لرنینگ تقریبا ۸۵ مورد از آنها را در حال حاضر ارائه می‌دهد و زبان آموز می‌تواند تا زمانی که می‌خواهد تکمیل شود، اما هزینه اشتراک ماهانه وجود دارد. به عنوان مثال، ExpertTrack مقدماتی “طراحی و مهندسی هوش مصنوعی با Microsoft Azure” وجود دارد که شامل پنج دوره طراحی شده برای تکمیل در ۱۷ هفته است و منجر به دریافت گواهینامه می‌شود. هزینه اشتراک ماهانه ۳۹ دلار و هنگامی که ما از ExpertTracks دیگر نمونه برداری کردیم، همه آنها برنامه اشتراک قیمت مشابه‌ای داشتند، اگرچه تا آنجا که ما می‌توانیم فقط به شما اجازه می‌دهد آن دوره را با آن قیمت بپردازید.

فیوچر لرنینگ یادگیری ۱۰۰٪ آنلاین را پوشش می‌دهد. ما دوست داریم ExpertTracks دورّ های جدیدی را اضافه کند، دوره‌های رایگان را امتحان کنید و بر آموزش مرتبط با شغل تأکید کنید. متناوباً، عدم استفاده از برنامه‌های تلفن هوشمند، دشواری ارتباط مستقیم با خدمات مشتری و دوره آزمایشی کوتاه ۷ روزه، از ویژگی‌های منفی فیوچر لرنینگ است. در تجزیه و تحلیل نهایی، فیوچر لرنینگ ارزش بررسی را دارد.

حال که با سایت فیوچر لرنینگ آشنا شدید، اگر قصد شرکت در دوره‌های این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT