01 بهترین سایت خرید دامنه

معرفی بهترین سایت خرید دامنه خارجی با قیمت ارزان

زمان مطالعه 15 دقیقه

هر وب سایتی به یک نام دامنه سریع و به یاد ماندنی نیاز دارد و انتخاب بهترین ثبت کننده دامنه (یا ثبت کننده نام دامنه) برای انجام هرچه بهتر کار شما به منظور حضور آنلاین بسیار مهم است. در ادامه به بهترین سایت خرید دامنه می‌پردازیم.

 ارائه هر چیز جدیدی یک چالش بزرگ است، اما پس از الهام گرفتن، قبل از استفاده آنلاین از آن، باید آن نام را با ثبت کننده دامنه ثبت کنید (فقط مطمئن شوید که نام دامنه خود را عاقلانه و با اطمینان کامل انتخاب کرده‌اید، زیرا امکان ویرایش وجود ندارد).

ثبت نام دشوار نیست، اما ابتدا باید از بین صدها شرکت که در این زمینه رقابت می‌کنند، یکی را انتخاب کنید و قبل از امضای مجازی قرارداد چندین نکته را باید در نظر بگیرید.

در اصل ثبت کننده دامنه چه کاری انجام می‌دهد؟ در واقع ارگانی است که نام‌های دامنه را در سازمانی به نام ICANN ثبت می‌کند که نام دامنه را در سطح جهانی مدیریت می‌کند. بنابراین به عنوان یک پروکسی عمل می‌کند و مطمئن می‌شود که شما تنها صاحب رسمی آن نام دامنه هستید.

در کنار ثبت دامنه، ثبت کننده دامنه خدمات دیگری مانند حفاظت از حریم خصوصی، ساخت وب سایت و میزبانی وب را نیز ارائه می‌دهد زیرا استفاده از یک پیشنهاد یکپارچه و همه جانبه بسیار منطقی‌تر است. جای تعجب نیست که همه ارائه دهندگان اصلی نام دامنه به همین سبک کار می‌کنند.

بهترین سایت خرید دامنه : نحوه انتخاب آنها

ساختار قیمت گذاری می‌تواند تاحدودی پیچیده باشد. به عنوان مثال، پیشنهاد یک رقم پایین می‌تواند در صورت تمدید قرارداد گران شود. قیمت‌ها بین افزونه‌های دامنه نیز متفاوت است، بنابراین ثبت کننده‌ای که ارزش بالایی برای دامنه .com ارائه می‌دهد ممکن است در مورد .org قیمت دیگری به شما ارائه دهد.

ممکن است هزینه‌های اضافی برای کارهایی مانند انتقال دامنه شما به ثبت کننده دیگر نیز وجود داشته باشد.  قبل از ثبت نام، متن قرار داد را به طور کامل بخوانید.

به دنبال موارد الصاقی یا اختیاری باشید. سرویس حفظ حریم خصوصی Whois مانع از نشان دادن آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل شما به عنوان اطلاعات تماس عمومی دامنه می‌شود، چیزی که در غیر این صورت می‌تواند مقدار قابل توجهی ایمیل و تماس‌های تلفنی برای شما به دنبال داشته باشد. ما این هزینه را تا ۱۱/۲ دلار در سال دیده‌ایم، اما چندین ثبت کننده آن را به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

بسیاری از ثبت کنندگان دامنه میزبانی را به صورت ویژگی اضافی ارائه می‌دهند، اما به خاطر داشته باشید که شرکت‌های میزبانی وب نیز می‌توانند دامنه‌ها را ثبت کنند. اگر ایده‌ای دارید که از کدام میزبان وب می‌خواهید استفاده کنید، جزئیات برنامه‌های آن را بررسی کنید: ممکن است هنگام خرید هاست بتوانید دامنه‌ای را به صورت رایگان ثبت کنید و این اغلب ارزان‌ترین گزینه است که می‌توانید انتخاب کنید.

در نهایت، نگاهی به پشتیبانی که ثبت کننده، ارائه می‌دهد بیندازید. ممکن است شما هرگز به هیچ کمکی احتیاج نداشته باشید، اما اگر به طور اتفاقی بحرانی پیش آمد، مهم است که ارائه دهنده شما آماده کمک رسانی به شما باشد.

ایجاد تعادل بین همه این اولویت‌ها می‌تواند تاحدودی مشکل باشد، بنابراین به همین دلیل ما این لیست از ثبت کنندگان دامنه برتر را برای کمک به شما و انتخاب سریع‌تر و بهتر ایجاد کرده‌ایم.

۱. بهترین سایت خرید دامنه | Domain.com

یک ارائه دهنده همه کاره که خدمات کاملی متناسب با مبلغ پرداختی ارائه می‌دهد.

چرا بخرید:

۲۵٪ تخفیف سفارش شما با کد تخفیف: TECHRADAR

چرا نخرید:

 بهترین قیمت‌ها محدود به اشتراک‌هایی با مدت زمان طولانی‌تر است

Domain.com، که در درجه اول بر مشاغل کوچک و متوسط ​​تمرکز دارد. محبوب‌ترین دامنه‌های سطح بالا و دامنه‌های برتر را به عنوان کارگزار به فروش می‌رساند.

با نزدیک به دو دهه حضور آنلاین، این شرکت که یکی از بزرگ‌ترین ثبت کنندگان نام دامنه در جهان است، در زمینه میزبانی وب گسترش یافت و در حال حاضر تعدادی از محصولات از جمله خدماتی مانند طراحی و میزبانی وب را در بر می‌گیرد.

قیمت‌های Domain.com معمولا متوسط ​​است، اما ما موفق شده‌ایم تقریباً ۲۵٪ تخفیف برای تمام محتویات سبد خرید شما داشته باشیم. قیمت ها از ۲/۹۹ دلار برای اولین سال (۲/۲۴ دلار با کد تخفیف ما) شروع می‌شود. سپس از سال دوم به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد).

شما باید هزینه حفاظت از حریم خصوصی را بپردازید، که معادل ۸/۹۹ دلار است، به علاوه می‌توانید ایمیل، میزبانی وب، گواهینامه‌های SSL و حفاظت از بدافزار را اضافه کنید، که هیچ کدام اجباری نیست. شما می‌توانید از سازنده وب سایت اصلی آن استفاده کنید که برای هر دامنه‌ای رایگان است: شما یک وب سایت ساز drag and drop، تعداد زیادی قالب مناسب برای موبایل، حداکثر تا شش صفحه، ابزارهای SEO، ادغام Paypal و حتی دسترسی به مجموعه‌ای از تصاویر موجود دریافت می‌کنید.

پشتیبانی شامل چت ۲۴ ساعته و همچنین ارتباط از طریق ایمیل و تلفن می‌شود. ممکن است Domain.com پایین‌ترین قیمت‌ها را نداشته باشد اما پیشنهادات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

۲. سایت Bluehost

یک ثبت کننده دامنه با کیفیت که با بسته نرم افزاری میزبانی خود ارزش زیادی را ارائه می‌دهد.

چرا بخرید:

  • قیمت رقابتی برای دامنه‌ها
  • بسته نرم افزاری میزبانی ارزشمند
  • پشتیبانی خوب از مشتری

اگر به دنبال یک ثبت کننده دامنه معتبر هستید که دارای قیمت بسیار مناسبی باشد، Bluehost یکی از بهترین انتخاب‌ها است. Bluehost دامنه .com را با ۱۲/۹۹ دلار در سال و .org را از ۹/۹۹ دلار به فروش می‌رساند، به علاوه کسانی که به دنبال برنامه میزبانی هستند نیز می‌توانند از یک پیشنهاد عالی Bluehost بهره ببرند.

کسانی که یک برنامه میزبانی مشترک از Bluehost می‌خرند، یک دامنه رایگان دریافت می‌کنند (به علاوه سازنده وب سایت) و این برنامه مشترک معمولا ۸/۹۹ دلار در ماه است، اما خوانندگان TechRadar می‌توانند آن را با پیشنهاد ماهانه ۲/۷۵ دلار (برای دوره اولیه) دریافت کنند. البته که این یک پیشنهاد با بسیار وسوسه انگیز است (و ما به طور عجیبی تحت تأثیر برنامه Bluehost به عنوان میزبان وب با عملکردی سریع و پشتیبانی از چت آنلاین و با کیفیت بالا قرار گرفته‌ایم).

هنگامی که دامنه دلخواه خود را به دست می‌آورید، Bluehost یک سیستم جستجو برای استفاده ارائه می‌دهد که گزینه‌های نزدیک به آنچه در نظر شما است را ارائه می‌دهد ( در صورتی که گزینه اول شما در دسترس نباشد).  علاوه بر این، می‌توانید حریم خصوصی و حفاظت دامنه را به خرید خود اضافه کنید، بدین معنی که مشخصات و اطلاعات شما خصوصی نگه داشته می‌شوند و به طور عمومی قابل مشاهده نیستند (از طریق Whois).

Bluehost همچنین امکان تمدید خودکار را در اختیار شما قرار می‌دهد، این امر باعث می‌شود شما برای تمدید دامنه (های) وب سایت خود نگران نباشید و اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد.

کسانی که به دنبال میزبانی وب و همچنین خرید دامنه هستند، مطمئناً با پیشنهاد فوق مقدار زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنند و توجه داشته باشید که در صورت نارضایتی از خدمات، ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

۳. بهترین سایت خرید دامنه یک دلاری | IONOS

3 بهترین سایت خرید دامنه

یک پیشنهاد عالی نسبت به هرینه اولیه

چرا بخرید:

  • ویژگی‌های افزودنی خوب
  • پیشنهاد اولیه عالی برای بیشتر دامنه‌ها

چرا نخرید:

  • قیمت تمدید آن گران است

IONOS یک شرکت بسیار شناخته شده برای برنامه‌های میزبانی مختلف است.

IONOS برای سال اول قیمت‌های شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد، با این حال پس از قیمت گذاری اولیه، قیمت تمدید آن افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، شما می‌توانید .com ،.org ،.net ،biz. و چند مورد دیگر را در سال اول با ۱ دلار دریافت کنید. پس از آن، قیمت تمدید .com تقریبا ۱۵ دلار در سال و برای .org ، .net و .biz به ۲۰ دلار در سال افزایش می‌یابد. برخی از دامنه‌ها مانند .mobi بسیار گران هستند، زیرا قیمت آن، ۲۰ دلار در سال است.

پس از انتخاب دامنه، همچنین یک آدرس ایمیل حرفه ای متصل به دامنه خود با ۲ گیگابایت حافظه دریافت خواهید کرد. همچنین گواهینامه Wildcard SSL، قفل دامنه، حداکثر ۱۰.۰۰۰ زیر دامنه و البته پشتیبانی مشتری به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در صورت مواجه شدن با مشکل دارد.

پیشنهاد‌های ارزان‌تری وجود دارد، اما IONOS هنوز پیشنهادات بسیار جالبی با امکانات خوب ارائه می‌دهد و قیمت اولیه آن بسیار مناسب است. فقط قیمت تمدید را در نظر داشته باشید.

۴. Network Solutions

4 بهترین سایت خرید دامنه

بسته‌های قابل دسترسی و مقرون به صرفه مبتنی بر فضای ابری

چرا بخرید:

  • ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
  • رویکرد دوستانه
  • پشتیبانی از مشتری
  • میزبانی مقرون به صرفه
  • صورتحساب انعطاف پذیر

چرا نخرید:

  • گزینه‌های میزبانی محدود است

خدمات با  کمترین هزینه را می‌توانید با ۲/۸۴ دلار در ماه (برای یک سال) در اختیار داشته باشید و ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی، قابلیت میزبانی یک وب سایت و حداکثر پنج صندوق پست الکترونیکی را برای شما فراهم می‌کند.

برای دریافت نام دامنه رایگان باید یک طرح خریداری کنید و برای دریافت گواهی SSL رایگان باید به طرح “Premium” بروید. علاوه بر این، سه بسته میزبانی مختلف وردپرس وجود دارد که از ۵/۹۹ دلار تا ۱۴/۲۴ دلار در ماه متغیر است.

همچنین تمام کارت‌های اعتباری اصلی و PayPal را می‌پذیرد و برای کسانی که در مورد این خدمات مطمئن نیستند ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه وجود دارد. با این حال، اگر نام دامنه‌ای را ثبت کرده‌اید، در بازپرداخت لحاظ نمی‌شود، اما می‌توانید آن را نگه دارید.

۵. سایت GoDaddy

5 بهترین سایت خرید دامنه

یک ارائه دهنده معروف، اما مراقب این قیمت‌ها باشید.

چرا بخرید:

  • تعداد زیادی افزونه میزبانی
  • پشتیبانی تلفنی

چرا نخرید:

  • قیمت‌های بالا

غول بزرگ GoDaddy یکی دیگر از بهترین سایت های خرید دامنه است، در حال حاضر بیش از ۷۵ میلیون دامنه را برای ۱۷ میلیون مشتری در سراسر جهان مدیریت می‌کند.

این شرکت به دلیل قیمت‌های پایین خود مشهور است و در اینجا نیز همین داستان وجود دارد، به عنوان مثال، دامنه .org در سال اول با قیمت ۹/۹۹ دلار در دسترس است. از سوی دیگر .com و .co که کمتر مورد توجه هستند (اگرچه هنوز ظاهراً ارزان هستند) که از ۱۱/۹۹ دلار شروع می‌شوند. با این حال، مراقب باشید: به همین سادگی‌ها هم نیست.

اولین مورد این است که قیمت‌های اولیه GoDaddy تنها در صورتی لحاظ می‌شود که دو سال پیش پرداخت کنید و سال دوم به طور قابل توجهی گران‌تر است (.com به ۱۸/۹۹ دلار افزایش می‌یابد، co ،.org. و .mobi به طرز مضحکی بالا هستند، ۳۴/۹۹ دلار برای .co، قیمت ۲۰/۹۹ دلار برای .org و ۳۱/۹۹ دلار برای .mobi.

Godaddy اکنون حریم خصوصی اولیه Whois را که قبلا اختیاری بود، ارائه می‌دهد. در ساده‌ترین شکل، نام، آدرس، شماره تلفن و ایمیل شما را در فهرست WHOIS Godaddy تغییر می‌دهد و از اسپم‌های مربوط به دامنه جلوگیری می‌کند.

احتمالاً پیشنهادات بهتری در جاهای دیگر وجود دارد، اما GoDaddy ممکن است همچنان برای مبتدیان وب که به دنبال یک قرارداد میزبانی و ثبت دامنه هستند، جذاب باشد. این شرکت دارای مجموعه‌ای از محصولات است که همه نیازهای احتمالی را پوشش می‌دهد، در صورت نیاز به پشتیبانی تلفن و خرید دامنه و میزبانی شما از یک ارائه دهنده مشابه زندگی را کمی ساده‌تر می‌کند.

فقط به خاطر داشته باشید که سایر ارائه دهندگان نیز می‌توانند میزبانی و ثبت دامنه را با هم ترکیب کنند و ممکن است GoDaddy بهترین بسته را برای شما ارائه ندهد.

۶. سایت Hover domain

حریم خصوصی، سریع و آسان و Whois رایگان ارائه می‌شود.

چرا بخرید:

  • حریم خصوصی رایگان Whois شامل
  • قیمت مناسب
  • فیلتر جستجوی آسان

چرا نخرید:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته نیست

هاور یک ثبت کننده نام دامنه محبوب متعلق به Tucows است که eNom و پلت فرم فروش و تمدید دامنه OpenSRS را نیز اداره می‌کند.

وب سایت هاور ساده و سرراست است. یک صفحه قیمت گذاری دامنه اجازه می‌دهد هزینه های ثبت نام را قبل از شروع بررسی کنید، یا می‌توانید از کادر جستجو برای یافتن فوری TLD (دامنه سطح بالا) دلخواه خود استفاده کنید.

به طور پیش فرض صفحه نتایج هر دامنه‌ای را که می‌توانید ثبت کنید و قیمت آنها را نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد مطالب بیشتری را بررسی کرده و بخوانید. اما به وسیله یک نوار کناری مفید امکان فیلتر دامنه‌ها را بر اساس دسته بندی‌هایی از جمله شخصی، مشاغل، صدا و تصویر، غذا و نوشیدنی و موارد دیگر فراهم می‌کند.  این یک دسته بندی منظم است که می‌تواند به شما برای تشخیص یک دامنه جذاب کمک کند، در غیر این صورت آن‌ها را از دست خواهید داد.

قیمت‌ها بسیار مناسب هستند، دامنه‌های .com برای سال اول ۱۳/۹۹ دلار قیمت دارند. co.uk قیمت ۱۰/۹۹ دلار، .org هزینه ۱۳/۹۹ دلار و .mobi به ۱۹/۹۹ دلار می‌رسد. پیشنهاد میکنم خرید کنید و اگرچه قیمت‌هایی شاید کمی پایین‌تر در جاهای دیگر پیدا خواهید کرد، اما Hover به طور کلی ارزش  خرید دارد.

در Whois Privacy یک هدیه خوش آمدگویی وجود دارد که تا زمانی که دامنه توسط Hover مدیریت می‌شود رایگان است.

هم چنین سه ویژگی اضافی مرتبط با ایمیل به شما پیشنهاد می‌شود: ارسال ایمیل با ۵ دلار در سال، حساب ایمیل ۱۰ گیگابایتی به قیمت ۲۰ دلار، یا می‌توانید یک صندوق ورودی ۱ ترابایتی، اشتراک فایل، تقویم و موارد دیگر را با ۲۹ دلار سالانه انتخاب کنید.

اگر سوالی دارید، پشتیبانی از طریق ایمیل و چت در دسترس است، اگرچه ۲۴ ساعته نیست. ساعت کار ۸ صبح تا ۸ شب، دوشنبه تا جمعه و ۱۲ بعد از ظهر تا ۵ بعد از ظهر در آخر هفته است.

۷. سایت Dynadot

بهترین سایت خرید دامنه با کیفیت که تقریبا در همه جا برتری‌هایی دارد.

چرا بخرید:

  • ابزار جستجوی قدرتمند
  • قیمت پایین
  • افزونه‌های اضافی رایگان

اکثر ثبت کنندگان دامنه خدمات ساده‌ای را ارائه می‌دهند، اما Dynadot یک استثناء جالب است که دارای مزایای غیرمعمول است.

این کار از همان ابتدا با جستجوی اولیه شما شروع می‌شود. شما می‌توانید مانند هر وب سایت دیگری از وب سایت آن‌ها استفاده کنید، دامنه دلخواه خود را تایپ کنید، Enter را فشار دهید، نتایج را بخوانید، همچنین ابزارهای جستجو و IDN (نام دامنه بین المللی) را نیز دریافت می‌کنید و گزینه‌های پیشرفته به شما امکان می‌دهد که کدام پسوندهای دامنه را در جستجوهای خود قرار دهید. و همچنین تنظیم موارد پیش فرض برای همه جستجوهای آینده.

این جستجوها می‌توانند به طور اختیاری نتایج حراج‌های دامنه، Dynadot’s Marketplace (جایی که سایر مشتریان دامنه‌هایی را که دیگر به آنها نیازی ندارند بفروشند) و منابع دیگر را مشخص کند. همچنین یک گزینه Backorder وجود دارد که می‌توانید دامنه ای را که در حال حاضر در دسترس نیست، در صورت عدم تمدید، بگیرید.

قیمت‌ها پایین هستند، زیرا Dynadot معاملات ویژه ای را در مورد برخی برنامه‌های افزودنی ارائه می‌دهد و هم ارزش خوبی در تمدید‌های آینده دارد. به عنوان مثال، سایت‌های دات کام برای قیمت اولیه ۷/۹۹ دلار و برای تمدید نیز همان است. اگر دنبال دامنه .co.uk هستید، در ابتدا ۲/۴۹ دلار (در تمدید ۶/۹۹ دلار)، .org در ابتدا ۸/۹۹ دلار، در تمدید ۱۰/۹۹ دلار و دامنه .mobi در ابتدا ۵/۹۹ دلار، در تمدید ۱۷/۹ دلار است.

این تازه شروع کار است: Dynadot همچنین برنامه‌های اضافی رایگان را ارائه می‌کند. یک وب سایت ساز به شما امکان می‌دهد یک وب سایت ساده و پاسخگوی یک صفحه‌ای بسازید و میزبانی کنید. اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان را به جای دیگری هدایت کنید ، ارسال دامنه رایگان وجود دارد. پشتیبانی از DNS اجازه می‌دهد تا ۱۰ آدرس ایمیل، و ۵ عدد پرونده  MX و TXT ایجاد کنید. حتی در صورت تغییر نظر اجازه می‌دهد دامنه را بازگردانید.

این امر مستلزم پرداخت هزینه اندکی است و همیشه مجاز نخواهد بود (جزئیات نحوه کار در اینجا آمده است)، اما هنوز هم مورد استقبال قرار گرفته است که به ندرت در سایر ثبت کنندگان پیدا می‌کنید.

پشتیبانی Dynadot همیشه چندان جالب نبوده است، زیرا هنگام  چت آفلاین بودند. اما این وب سایت دارای یک انجمن عمومی است که به هر کسی امکان می‌دهد سوالات متداول را بررسی کرده و ببیند که مشتریان Dynadot چقدر راضی (یا بلکه ناراضی) هستند.

۸. سایت Namecheap

8 بهترین سایت خرید دامنه

 کاربر پسند برای برای شروع و یکی از بهترین سایت های خرید دامنه

چرا بخرید:

  • ارزان است همانطور که از نامش پیداست
  • حریم خصوصی رایگان Whois
  • پشتیبانی از چت آنلاین

Namecheap که در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد، یک ثبت کننده دامنه و میزبان وب محبوب است که اکنون بیش از پنج میلیون دامنه را مدیریت می‌کند.

وب سایت عالی Namecheap امکان جستجوی دامنه های جداگانه یا در دسته‌های حداکثر ۵۰ تایی را می‌دهد.

اگر دامنه گرفته شده است، می‌توانید سابقه Whois را مشاهده کرده یا پیشنهاد خرید دامنه (از طریق DomainAgents) را از کاربر فعلی دریافت کنید.

اگر دامنه در دسترس باشد، نتایج در چهار زبانه نمایش داده می‌شود: محبوب، جدید، تخفیف دار و بین المللی.  این یک روش کتملا منظم است که بررسی فهرست و یافتن آنچه را که نیاز دارید آسان‌تر می‌کند.

قیمت‌ها به طور کلی بسیار خوب هستند، ۹/۴۸ دلار (۷ پوند) برای دامنه com قیمت ۱۳/۹۸ دلار در تمدید، ۲/۹۸ دلار (۲/۲ پوند) در .co.uk قیمت ۹/۴۸ دلار در تمدید، ۸/۸۸ دلار (۶/۵ پوند) در .org قیمت ۱۴/۹۸ دلار در تمدید و ۴/۹۸ دلار (۳/۷۵ پوند) برای .mobi (۱۹/۹۸ دلار پس از تمدید).

Namecheap دارای مجموعه‌ای از دامنه‌هایی است که تقریباً همیشه در سال اول با قیمت ۰/۴۸ دلار (۰/۳۵ پوند) در دسترس هستند (این موارد معمولاً شامل موارد زیر است:site .website .space .pw .press .host  .tech .online و .fun)

حتی به تنهایی نیز ارزش خرید دارد، اما Namecheap به همین‌ها ختم نمی‌شود: شما حریم خصوصی دامنه WhoisGuard را به صورت رایگان دریافت می کنید.

صورتحساب Namecheap مستقیم وکاملا صادقانه است، زیرا قیمت‌های فعلی و تمدید به وضوح در سبد خرید Namecheap شما شرح داده شده است و تمدید خودکار خاموش است. اما اگر باز هم مبحثی را به طور کامل متوجه نشده‌اید، صفحات پرسش و پاسخ مفید و چت آنلاین فقط یک یا دو کلیک با شما فاصله دارد.

۹. بهترین سایت های خرید دامنه | Google Domains

9 بهترین سایت خرید دامنه

بهترین سایت خرید دامنه ، بدون دردسر، بدون نیاز به میانبر، فقط ثبت دامنه ساده

چرا بخرید:

  • پشتیبانی عالی
  • استفاده آسان

چرا نخرید:

  • قیمت‌ها فراتر از حد متوسط هستند
  • چند TLD پشتیبانی نمی‌شود

خرید ثبت کننده دامنه می‌تواند دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد زیرا شما در مورد شرکت‌هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده‌اید تحقیق می‌کنید، سعی می‌کنید معاملات واقعی را از ترفندهای بازاریابی غربال کنید. با صرفه جویی احتمالی تنها چند پوند یا دلار در سال، در بهترین حالت، ممکن است ترجیح دهید به سادگی نزد یک ارائه دهنده معروف که می‌دانید خدمات معقولی به شما ارائه می‌دهد، ثبت نام کنید، حتی اگر هزینه آن کمی بیشتر باشد.

وارد Google Domains شوید، یک ارائه دهنده مستقیم که سرعت و سادگی را در بالای لیست اولویت‌های خود قرار می‌دهد.

با تستفاده از آن خیالتان از بابت قیمت‌ها راحت باشد، در عوض، سهولت فرایند خرید مانند سایر سایت‌های خرید آنلاین است: جستجو، کلیک و بررسی.

تفاوت از لحظه ورود به سایت مشهود است. هیچ تبلیغ متحرکی در بالای صفحه وجود ندارد، فقط یک کادر جستجو که در آن یک دامنه را وارد می‌کنید.

صفحه نتایج به همان اندازه ساده است، قیمت‌ها برای نه دامنه رایج سطح بالا ذکر شده است و یک برگه All Endings همه گزینه‌ها را به ترتیب حروف الفبا (domain.academy ،domain.bargains  domain.camera) فهرست کرده است.

یکی از مشکلات احتمالی این است که دامنه‌های Google از تمام پسوندهای دامنه‌ای که در جاهای دیگر دریافت می‌کنید پشتیبانی نمی‌کند و این شامل برخی از نمونه‌های رایج (mobi ،.tv) است. اگر فکر می‌کنید ممکن است بخواهید چیزی فراتر از محبوب‌ترین افزونه‌ها بخرید، بهتر است قبل از خرید بررسی کنید که آیا گزینه‌های احتمالی شما در دسترس هستند یا خیر.

قیمت‌ها بر اساس اعداد کامل استاندارد می‌شوند، بنابراین برای مثال دامنه‌های .com ،.co.uk و .org همگی ۱۲ دلار قیمت دارند. این مقدار به طور کلی کمی بالاتر از حد متوسط ​​است، اما از برخی جهات نیز بهتر است، به ویژه هنگامی که Google Domains حریم خصوصی رایگان Whois را تا زمانی که ثبت نام کرده‌اید ارائه می‌کند. که می‌تواند سالانه ۲/۸ تا ۱۱/۲ دلار در جاهای دیگر هزینه کنید.

نام دامنه چیست؟

بهترین سایت خرید دامنه

ما با Mila Uzunovska ارتباط برقرار کردیم، تا ما را با نام دامنه بیشتر آشنا کند.

“نام دامنه آدرس وب سایتی است که توسط کاربران اینترنتی در نوار آدرس اینترنتی تایپ می‌شود، هنگامی که می‌خواهند وب سایتی را به صورت آنلاین پیدا کنند. به بیان ساده‌تر، اگر یک وب سایت یک خانه بود، نام دامنه آدرس فیزیکی آن خواهد بود.”

نام دامنه یا دومین (Domain) نامی است که وب سایت شما در اینترنت با آن شناخته می‌شود.

نام دامنه‌ها عموما از دو بخش اصلی نام و پسوند تشکیل شده‌اند. بخش نام را شما بصورت دلخواه (و با شرط اینکه کسی پیش از شما آنرا برای خود ثبت نکرده باشد) انتخاب می‌نماید و بخش پسوند بر اساس قوانین و روش‌های بین المللی مشخص می‌شود. پسوندهای زیادی در دنیا وجود دارند که هرکدام برای هدفی خاص بوجود آمده‌اند (بطور مثال .com برای امور تجاری .tv برای شبکه‌های تلویزیونی .ir برای سایت‌های ایرانی) شما می‌توانید هرکدام از پسوندهای موجود را برای دامنه خود انتخاب کنید. هر قسمت از دامنه با (.) از هم جدا می‌شود.

نام دامنه چگونه کار می‌کند؟

اینترنت را می‌توان شبکه‌ای عظیم از رایانه‌ها دانست که از طریق یک شبکه جهانی کابلی به یکدیگر متصل شده‌اند و در آن هر رایانه‌ای می‌تواند با سایر شبکه‌ها ارتباط برقرار کند.

به منظور شناسایی رایانه‌های دیگر، هر یک آدرس IP منحصر به فردی دریافت می‌کنند، که مجموعه‌ای از اعداد است که آن رایانه را در اینترنت شناسایی می‌کند. از آنجایی که آدرس‌های IP مجموعه‌های طولانی از ارقام هستند، نام دامنه اختراع شد تا مردم آنها را به راحتی به خاطر بسپارند و از وب سایت‌ها دیدن کنند.

نام دامنه در مقابل آدرس IP: تفاوت آنها در چیست؟

با استفاده از دامنه، نیازی نیست مجموعه‌ای طولانی از اعداد را در نوار آدرس وارد کنید. در عوض، شما فقط باید یک نام دامنه را به خاطر بسپارید تا به مکان مورد نظر شما برسد.

برای درک بهتر نحوه عملکرد، به این توضیح مختصر نگاهی بیندازید:

هنگامی که یک کاربر نام دامنه‌ای را در مرورگر وب خود وارد می‌کند، برای درک اینکه نام دامنه چیست و در واقع چگونه کار می‌کند، نگاهی خواهیم انداخت که وقتی آن را در مرورگر خود وارد می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد. هنگامی که یک نام دامنه را در مرورگر وب خود وارد می‌کنید، ابتدا درخواستی را به یک شبکه سرور جهانی ارسال می‌کند که سیستم نام دامنه (DNS) را تشکیل می‌دهند. سپس این سرورها به دنبال نام سرورهای مرتبط با دامنه می‌گردند و درخواست را به آن سرورهای نامی ارسال می‌کنند.

این سرورهای نام رایانه‌هایی هستند که توسط شرکت میزبان شما مدیریت می‌شوند. شرکت میزبان شما درخواست شما را به رایانه ای که وب سایت شما در آن ذخیره شده ارسال می‌کند. به این رایانه وب سرور گفته می‌شود که در آن نرم افزار ویژه‌ای نصب شده است، وب سرور اکنون صفحه وب و اطلاعات مربوط به آن را واکشی می‌کند. سرانجام، این داده‌ها را به مرورگر ارسال می‌کند.

شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص یافته (ICANN) سیستم نام دامنه‌ها را مدیریت می‌کند. این یک سازمان غیرانتفاعی است که سیاست‌های ایجاد نام دامنه را ایجاد و اجرا می‌کند. ICANN به شرکت‌هایی به نام Domain Name Registrar برای فروش نام دامنه اجازه می‌دهد. این ثبت کنندگان دامنه مجاز به تغییر از طرف شما در ثبت نام دامنه هستند. شما به عنوان یک مالک نام دامنه، مسئول این هستید که به ثبت کننده بگویید که کجا درخواست‌ها را ارسال کند. شما همچنین مسئول تمدید ثبت دامنه خود هستید.

در نهایت، فقط ثبت کننده تعیین شده قادر به تغییر یا حذف اطلاعات مربوط به نام دامنه در پایگاه داده اصلی رجیستری است و به همین دلیل است که کاربران گاهی اوقات ثبت کننده را تغییر می‌دهند. این فرایند انتقال دامنه بین ثبت کنندگان نامیده می‌شود.

حال که با بهترین سایت خرید دامنه آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT