افزایش قیمت شیبا اینو (Shiba Inu) بعد از توییت ایلان ماسک درمورد سگ جدیدش!

افزایش قیمت شیبا اینو (Shiba Inu) بعد از توییت ایلان ماسک درمورد سگ جدیدش!

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارزش ارز شیبا اینو روز دوشنبه حدود ۸۴ درصد افزایش یافت و بار دیگر جهش قیمت به ایلان ماسک نسبت داده می‌شود. ارزش این سکه هنوز بسیار کمتر از یک پنی است و طبق اعلام Coinbase، در حال حاضر با ۰.۰۰۰۰۲۳۶۶ دلار معامله می‌شود. اما این میزان از ۰.۰۰۰۰۱۳۰۱ دلار در روز یکشنبه افزایش یافته است. در حال حاضر این سکه در سال گذشته حدود ۸۰۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است. در ادامه به دلیل افزایش قیمت شیبا می‌پردازیم.

چرا قیمت شیبا اینو در حال افزایش است؟

1 افزایش قیمت شیبا اینو (Shiba Inu) بعد از توییت ایلان ماسک درمورد سگ جدیدش!

ماسک در توئیتر خود تصویری از سگ خود را در توییتر منتشر کرد. ماسک در سپتامبر یک حیوان خانگی شیبا اینو خرید و آن را فلوکی نامید. او روز دوشنبه تصویری از توله سگ را با عنوان “Floki Frunkpuppy” توییت کرد.

این توییت حتی ربطی به سکه Shiba Inu نداشت، اما به اندازه کافی حامیان وی را برای خرید سکه به هم متصل کرد، بنابراین ارزش آن را افزایش داد. ناگفته نماند که هر ارزی که بتواند تا حد زیادی تحت تأثیر توییتر شخصی از سگ خود قرار گیرد، از سرمایه گذاری پایدار دور است. در حالی که چنین ارزهایی می‌توانند برای شما درآمد ایجاد کنند، هر کسی که سرمایه گذاری می‌کند باید آماده باشد تا همه چیزهایی را که وارد می‌کند از دست بدهد.

ماسک اغلب توانایی تأثیرگذاری بر بازار ارزهای رمزنگاری شده را نشان داده است حتی سکه‌هایی به بزرگی بیت کوین. او قبلاً یکی از حامیان Dogecoin بوده است، اگرچه هرگز مشخص نشده است که این حمایت چقدر یک شوخی است.

اداره رفتار مالی (FCA) در ماه ژانویه هشدار داد: “سرمایه گذاری در دارایی‌های رمزنگاری شده، یا سرمایه گذاری و وام‌های مرتبط با آنها، عموماً شامل ریسک‌های بسیار بالا با پول سرمایه گذاران است. اگر مصرف کنندگان در این نوع محصولات سرمایه گذاری کنند، باید آماده باشند که تمام پول خود را از دست بدهند.”

سوزانا استریتر، تحلیلگر ارشد سرمایه گذاری و بازارها، هارگریوز لانسداون قبلاً خطرات مربوط به این نوع سرمایه گذاری را توضیح داد.

او گفت: “علاوه بر این که بسیار ناپایدار است، اکثر ارزهای رمزنگاری شده دارای مقررات قانونی نیستند، که نه تنها یک لایه عدم اطمینان بیشتر ایجاد می‌کند، بلکه به این معنی است که سرمایه گذاران از محافظت کمی در برابر کلاهبرداری برخوردار هستند.”

حال که با دلیل افزایش قیمت ارز شیبا آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT