خرید شیبا

خرید شیبا به میزان 74.9 میلیون توسط یک نهنگ پس از کاهش قیمت اخیر این ارز

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک نهنگ کریپتوکارنسی زمانی که قیمت SHIB به تازگی با یک افت ناگهانی مواجه شد اقدام به خرید هنگفت آن کرد. طبق مقاله منتشر شده توسط FXstreet، یک سرمایه گذار بزرگ ارزهای دیجیتال، به خرید شیبا اینو (SHIB) در مقادیر بسیار زیاد پرداخته است که این میزان برابر با 74.9 واحد SHIB می باشد.

خرید شیبا به میزان 74.9 میلیون توسط یک نهنگ

این خرید زمانی انجام گرفته که SHIB در روز 5 شنبه با یک افت ناگهانی رو به رو شد و از رتبه 14 به 21 بازار سقوط کرد.

از 11 اکتبر (19 مهر) رمز ارز شیبا اینو حدود 2 میلیارد دلار از مارکت کپ خود را از دست داد و از 12 میلیارد دلار به 10 میلیارد دلار سقوط کرد.

اخیراً این میم کوین که با افتخار خود را قاتل دوج کوین (DOGE) می نامد، به لطف جامعه آن که روز به روز بزرگتر هم می شود، به یکی از رمز ارزهای ترند تبدیل شد و یک افزایش 300 درصدی را در یک هفته رقم زد.

خرید شیبا

خرید شیبا

در روز 7 اکتبر (15 مهر) قیمت آن به 0.00003314 دلار رسید، اما با این وجود هنوز 30 درصد پایین تر از سقف قیمت تاریخی خود در 0.00004999 دلار قرار داشت.

تا به این لحظه، SHIB حدود 31.95 درصد کاهش را شاهد بوده است و در پلتفرم صرافی بایننس با قیمت 0.00002404 معامله می شود.

همزمان، با کاهش قیمت این کوین، یک نهنگ ارز دیجیتال تقریباً 2 میلیون دلار در این ارز سرمایه گذاری کرد. همانطور که قبلاً گزارش شده است، این اولین باری نیست که SHIB شاهد خرید سنگین از جانب یک نهنگ می باشد.

همانطور که به تازگی خبر آن منتشر شد، اخیراً SHIB به لیست قدیمی ترین صرافی رمز ارز در هند، ZebPay با  بیش از 4 میلیون کاربر اضافه شده است.

همچنین در هفته گذشته، پشتیبانی از SHIB توسط شرکت فاین تک مستقر در اتریش Bitpanda هم پشتیبانی از این ارز را آغاز کرد. همه این ها در حالی است که اخیرا بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در ترکیه به نام BtcTurk هم از برنامه های خود مبنی بر پذیرش این کوین خبر داده است.

لازم به ذکر است که قبل تر در سال 2021 دو صرافی از بزرگترین های این عرصه یعنی کوین بیس و بایننس هم این ارز را به لیست خود افزودند که صعود به سقف قیمتی آن را در بر داشت.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده در توییتر، تعداد دفعاتی که از SHIB در این فضای مجازی صحبت شده است، اخیراً بیشتر از BTC و دیگر رمز ارزهای بزرگ بوده است.

ضمن این که اکثر علاقه مندان به سرمایه گذاری در میم کوین ها، SHIB را به فلوکی (FLOKI) ترجیح می دهند.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT