0 NFT شیبا منتشر خواهد شد و آشنایی با توکن های غیر قابل تعویض Shiba inu

NFT شیبا منتشر خواهد شد و آشنایی با توکن های غیر قابل تعویض Shiba inu

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) بسیار داغ است. این توکن‌ها که با روش آثار هنری با قیمت‌های نجومی چندین میلیون دلار به شهرت رسیدند در حال حاضر بسیار محبوب شده‌اند، به صورتی که کمتر ارز دیجیتال یا فرد مشهوری را می‌توانید پیدا کنید که وارد این ترند نشده باشد. حال با افزایش قیمت میم کوین شیبا در چند روز اخیر، ارز دیجیتال شیبا ورود خود را به بازار NFT تایید کرد. در ادامه به NFT شیبا می‌پردازیم.

NFT شیبا منتشر خواهد شد

NFT شیبا منتشر خواهد شد و آشنایی با توکن های غیر قابل تعویض Shiba inu

طرفداران NFT قادر خواهند بود ۱۰ هزار توکن غیرقابل تعویض را خریداری کنند که نشان دهنده “موجودات دوست داشتنی” مختلف است که توسط Shiba Inu منتشر شده است. فروش باید از هفته آینده آغاز شود و اگر کاربران می‌خواهند از اولین خریداران باشند، باید سکه‌های LEASH را خریداری کنند.

شیبا اینو که به عنوان قاتل Dogecoin شناخته می‌شد، در تابستان سال ۲۰۲۰ منتشر شد، اما تیم با راه اندازی صرافی غیرمتمرکز خود یک قدم جلوتر رفت. اسم NFT شیبا (Shiboshis) خواهد بود و اگرچه شما می‌توانید Shiboshis را در بازارهای ثانویه مانند OpenSea بفروشید، خرید اولیه فقط در این سایت قابل دسترسی است (SHIBOSHIS.SHIBASWAP.COM).

قیمت Shiboshis

1 NFT شیبا منتشر خواهد شد و آشنایی با توکن های غیر قابل تعویض Shiba inu

قیمت Shiboshis‌ها متغیر خواهد بود. ۳۰۰۰ Shiboshis اول ۰/۱ اتریوم قیمت دارد (اما باید در ۲۴ ساعت اول در لیش خریداری شود). ۵۰۰۰ شیبوشی بعدی ۰/۲ Eth (در لیش به مدت ۲۴ ساعت) و ۲۰۰۰ Shiboshis نهایی ۰/۳ Eth (در لیش ۲۴ ساعت اول) هزینه خواهد داشت.

هرچه شما سریع‌تر NFT خود را خریداری کنید قیمت کمتری باید بپردازیم. همچنین هنگام فروش آن سود بیش‌تری خواهید کرد. خریداران می‌توانند ۱۰۰ دلار SHIB بپردازندتا نام NFT جدید خود را تغییر دهند. Shiboshis با نام‌های عمومی مانند ۰۰۰۰۱ عرضه می‌شود. هنگامی که کاربر NFT خود را تغییر نام می‌دهد و ۱۰۰ دلار SHIB پرداخت می‌کند، این وجوه در کیف پول تعیین شده قرار می‌گیرد تا سوزانده شود. در این بیانیه آمده است: “اگر همه شیبوش‌های خود را نام گذاری کنند، ۱ میلیون دلار می‌سوزد.” و این باعث بالا رفتن قیمت شیبا خواهد شد.

حال که با NFT شیبا آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT