01 آموزش ساخت NFT با سایت Barter Smartplace

آموزش ساخت NFT با سایت Barter Smartplace

زمان مطالعه 2 دقیقه

در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴، آزمایشات با NFT در زبان برنامه نویسی بلاک چین آغاز شد. روند رمزارزها در حال تغییر و بهبود است و امسال به سال خوبی برای NFT  تبدیل می‌شود. به همین دلیل است که هنرمندان، موسیقیدانان و افراد فعال در زمینه فناوری روز به روز نسخه‌های دیجیتالی الگوهای رفتاری، آواتارها و کلیپ‌های ویدئویی را به میلیون‌ها دلار می‌فروشند و به نظر می‌رسد هر کاربری می‌تواند در این زمینه به موفقیت دست یابد. در ادامه به آموزش ساخت NFT با سایت Barter Smartplace می‌پردازیم.

آموزش ساخت NFT با سایت Barter Smartplace

1 آموزش ساخت NFT با سایت

ایجاد یک توکن غیرقابل معاوضه زمان زیادی نمی‌‌برد، به معنای واقعی کلمه فقط ۵ دقیقه، به شرط اینکه بدانید از کدام فایل استفاده کنید و BNB و BRTR را در کیف پول خود داشته باشید.

آموزش ساخت NFT :

۱. افزونه Chrome Metamask یا TrustWallet را نصب کنید (برنامه‌هایی برای دستگاه‌های تلفن همراه نیز وجود دارد). که کیف پول دیجیتال را با دسترسی مستقیم از مرورگر ثبت می‌کند.

۲. وب سایت پلت فرم دیجیتال https://smartplace.barter.company/ را از طریق مرورگر برنامه باز کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در گوشه بالا سمت راست “Announcements” را انتخاب کنید.
  • روی “Create new” کلیک کنید.
  • “Create NFT” را انتخاب کنید.
  • اکنون شما بخش جدیدی را باز می‌کنید که در آن باید دسته و نوع NFT ایجاد شده را انتخاب کنید.
  • نامی انتخاب کنید و ارزش توکن خود را در BRTR تعیین کنید.

۳. افزودن دارایی به لیست خود را تأیید کنید.

۴. به همین راحتی انجام شد. حالا شما صاحب NFT در پلت فرم Barter Smartplace هستید!

ارزش NFT

 

ارزش قطعاتی که امروزه به عنوان NFT به بازار عرضه می‌شوند ناشی از بازاریابی، (Lost Profit Syndrome) FOMO و هجوم گسترده فروشندگان و خریداران مایل به دنبال افراد مشهور و برند‌های بزرگ است.

فروش NFT تفاوت چندانی با فروش نسخه چاپی ندارد: اگر شما دارای گروه بزرگی از دنبال کنندگان هستید که مایلند منابع خود را به اشتراک بگذارند، در این صورت کارتان راحت است و در مورد NFT، اگر این دنبال کنندگان از قبل اطلاعاتی در زمینه فناوری داشته باشند یا متخصص در این زمینه باشند، حتی بسیار راحت‌تر است. اگر شما یک هنرمند دیجیتال هستید و طرفداران زیادی دارید، می‌توانید در این راه موفقیت کسب کنید. علاوه بر فروش هنرهای دیجیتال، می‌توانید کالاهای واقعی از هر نوعی، یعنی هنر، املاک، وسایل نقلیه، تجارت و خدمات را نیز خرید و فروش کنید. هر بخش دارای زیرمجموعه‌های اضافی برای اصلاح شیوه‌ی جستجو است.

فروش و ایجاد NFT با بازار Barter Smartplace با هزینه معامله کم ۰/۰۲٪ و هزینه ایجاد ۱$ (BNB) + ۱۰ BRTR NFT کار بسیار آسان‌تری است.

حال که آموزش ساخت NFT را دریافتید، می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و دلاری سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد درآمد ارزی و دلاری

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT