صعود بایننس کوین

صعود بایننس کوین (BNB) به رتبه سوم | افزایش قیمت بایننس کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از تجمیع عمده در حدود 400 دلار در هفته گذشته ، قیمت بایننس کوین (BNB) امروز با افزایش بیش از 10 درصدی ، عملکرد قوی را از خود نشان داده است. در این خبر به بررسی صعود بایننس کوین می پردازیم.

صعود بایننس کوین (BNB)

با افزایش قیمت اخیر ، بایننس کوین (BNB) بار دیگر کاردانو (ADA) را پشت سر گذاشت و به سومین ارز رمزنگاری شده بزرگ در بازار تبدیل شد.

در حالی که قیمت BNB تحت تثبیت قوی قرار دارد ، نهنگ ها خرید این رمز ارز را در طول دو هفته گذشته ادامه دادند. ارائه دهنده داده های زنجیره ای و تحلیلگر بازار Santiment از این وضعیت به عنوان یک شکست تکنیکال یاد می کند.

صعود بایننس کوین

صعود بایننس کوین

این سرویس گزارش داده است:

بایننس کوین (BNB) در حال شکل دادن به یک برک اوت قوی است و به نظر می رسد جمع آوری دارندگان میلیونر آن در حال رسیدن به سطوح سود آوری است. دارندگان دارایی 10 هزار  تا 100 هزار دلار بایننس کوین در دو هفته گذشته 412 هزار دلار دیگر از این سکه جمع کرده اند و مجموعا 8.7٪ سکه به کل دارایی خود اضافه کرده اند.

صعود بایننس کوین

صعود بایننس کوین

دلیل افزایش قیمت BNB

پس از مدتی خاموشی، افزایش اخیر Binance Coin امید را برای سرمایه گذاران این رمز ارز ایجاد کرده است.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این افزایش قیمت به دلیل توسعه قوی در اکوسیستم بایننس ایجاد شده است.

سه شنبه ، 12 اکتبر (20 مهر) ، Binance صندوق جمع آوری سرمایه بلاک چین میلیارد دلاری خود را معرفی کرد که بر افزایش کاربران اکوسیستم Binance متمرکز است. این بودجه به زنجیره هوشمند بایننس (BSC) تعلق میگیرد که از آن به عنوان “بزرگترین صندوق جمع آوری سرمایه در تاریخ رمزنگاری” یاد می کنند.

بایننس گفت که 50 درصد از سرمایه این صندوق را در بخش های مختلف نوظهور مانند بازی های مبتنی بر بلاکچین ، جهان مجازی یا متاورس، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و خدمات مالی توزیع خواهد کرد.

علاوه بر این ، این شرکت 300 دلار به برنامه Builder خود اختصاص می دهد که از طریق آن Binance برنامه های غیر متمرکز (DApps) و دیگر پروژه های زیرساختی را برای ایجاد در زنجیره هوشمند بایننس راه اندازی می کند. 100 میلیون دلار دیگر به هکاتون محلی و جهانی اختصاص می یابد.

اکوسیستم بایننس با چشم انداز آینده ای که از منابع مالی زیادی پشتیبانی می کند ، احتمالاً شاهد رشد تصاعدی در آینده خواهد بود که خبر مثبتی برای رمز ارز بومی آن یعنی بایننس کوین است.

منبع: کوین گپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT