باییننس کوین (ارز BNB)

باییننس کوین (ارز BNB) و معرفی بهترین کیف پول های این ارز دیجیتال

زمان مطالعه 5 دقیقه

با رشد هر چه بیشتر ارز دیجیتال بایننس کوین، موضوع نگهداری و ذخیره این ارز در یک کیف پول مطمئن بیشتر در مرکز توجه قرار گرفته است. بنا به نیاز روز افزون کاربران، در این مقاله به معرفی بهترین کیف پول های باییننس کوین (ارز BNB) می پردازیم و مزایا و معایب ولت های ارز BNB را بر می شماریم.

باییننس کوین (ارز BNB)

بایننس کوین (BNB), همانطور که از نام آن مشخص است، توکن اختصاصی صرافی بایننس می باشد. این توکن قبلاً مبتنی بر توکن اتریوم (ERC-20) کار می کرد اما استانداردهای آن، پس از راه اندازی شبکه اصلی این ارز، تغییر پیدا کرد و هم اکنون بر پایه BEP2 (توکن اختصاصی بایننس)، اجرا می شود. کاربران می توانند از این توکن برای انجام مبادله ارزهای دیجیتال، پرداخت هزینه هایی چون کارمزد تراکنش ها و هزینه های صرافی بایننس، استفاده کنند. توکن BNB، ارز اصلی صرافی غیر متمرکز (DEX) بایننس و کیف پول بایننس کوین می باشد که همزمان با راه اندازی شبکه اصلی بایننس، فعال شد.

از جمله نکاتی که بایننس چین را به یکی از سریع ترین بلاک چین های حال حاضر تبدیل می کند، سرعت بسیار بالای آن برای ایجاد بلاک های بعدی در یک زنجیره می باشد که با نام “Block Time” شناخته می شود. بلاک تایم و نهایی سازی (Finality) در این بلاک چین، در عرض یک ثانیه انجام می شود.

در پاسخ به این سوال که کیف پول بایننس چیست، باید گفت آن چه که برای ذخیره سازی توکن های BNB لازم است، کیف پول بایننس کوین می باشد.

بهترین کیف پول های بایننس کوین

Atomic Wallet (اتمیک والت)

کیف پول اتمیک والت، یک کیف پول غیرمتمرکز است و قابل دسترس بر روی سیستم عامل های مک، ویندوز، لینوکس و اندروید می باشد؛ (نسخه ی آی او اس به زودی منتشر خواهد شد). همچنین با راه اندازی شبکه اصلی صرافی بایننس، این کیف پول هم در سیستم خود ارتقای زیادی ایجاد کرده است. سهولت استفاده و رابط کاربری روان، از جمله مواردی است که هردو دسته از کاربران حرفه ای و مبتدی را به این کیف پول، جذب کرده است.

Atomic Wallet

Atomic Wallet

از دیگر مزیت های کیف پول اتمیک که می توان به آن ها اشاره کرد، پشتیبانی از بیش از 300 توکن، و بسیاری از ارز های دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، ریپل و …. می باشد. در این کیف پول، برای ارسال و دریافت کوین، کاربر ملزم به پرداخت هیچ گونه کارمزدی به غیر از کارمزد تراکنش نمی باشد. امکان انجام مبادلات اتمی در این کیف پول برای کاربران فراهم آمده است که در این روش، تراکنش ها بدون هیچ واسطه ای انجام می شود. فعلا این نوع از مبادله، محدود به ارزهای بیت کوین (BTC)، کوانتوم (QTum) و لایت کوین (LTC) می باشد اما در آینده به لیست ارزهایی که در مبادلات اتمی این کیف پول پشتیبانی می شوند نیز، اضافه خواهد شد.

خرید BNB

Ledger Nano S (لجر نانو اس)

کیف پول لجر، یک کیف پول سخت افزاری است و از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. این کیف پول به کاربر اجازه ذخیره، دریافت و ارسال بایننس کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر را نیز میدهد. از مزیت هایی که کاربران را به این کیف پول سخت افزاری جذب می کند، علاوه بر امنیت بالای آن، امکان ذخیره سازی انواع آلت کوین ها در یک جا و همچنین قابلیت پشتیبان گیری (بکاپ) می باشد.

Ledger Nano S

Ledger Nano S

در حال حاضر، این کیف پول از توکن ها و ارزهای دیجیتال بسیار زیادی پشتیبانی می کند که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از: بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH)، لایت کوین (LTC)، ریپل (XRP)، استلار (XLM) و ….

خرید کیف پول لدجر

Trust (کیف پول تراست)

کیف پول تراست والت، کاملاً غیرمتمرکز است و ارائه دهنده یکی از ساده ترین اپلیکیشن های موبایل برای مدیریت توکن و ارزهای دیجیتال می باشد. این کیف پول، به شرکت بایننس تعلق دارد و از امتیاز های آن در فروشگاه های اینترنتی مثل اپل استور و گوگل پلی، می توان به رابط کاربری آسان و محبوبیت بالای این والت نزد کاربران، پی برد.

Trust

Trust

از جمله نکات قابل توجه کیف پول تراست این است که به کاربر اجازه می دهد تا به صورت همزمان، تمام کلیدهای خصوصی خود را کنترل کند و از احراز هویت دو مرحله ای (two step verification) برخوردار است. موارد امنیتی در این کیف پول هم به خوبی دیده و ارائه می شود اما همچنان کیف پول سخت افزاری، به مراتب از امنیت بالاتری برخوردار است. شاید نکته ای که بتوان از آن به عنوان یکی از معایب این کیف پول نام برد، عدم امکان ذخیره سازی ارزهای دیجیتال، بر شبکه ای به غیر از اتریوم، می باشد.

Enjin Wallet (کیف پول انجین)

کیف پول انجین، یک کیف پول برای استفاده در موبایل است که از سیستم عامل های اندروید (Android) و آی او اس (Ios) پشتیبانی می کند و هدف آن انجام ساده و سریع تراکنش های دیجیتالی از طریق تلفن همراه است. امنیت بالا و قابلیت ذخیره سازی بسیاری از ارزهای دیجیتال و توکن ها از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، بایننس کوین (BRB) وبسیاری دیگر، این کیف پول را به یکی از بهترین ها در این زمینه تبدیل کرده است. ضمن این که صرافی های بانکور (Bancor)، چنجلی (Changelly)، و کایبر نتوورک (Kyber Network) هم در این کیف پول قابل دسترس می باشند.

Enjin Wallet

Enjin Wallet

فن آوری های امنیتی نوآورانه ای نظیر کیبورد امنیتی انجین و رمزگذاری دو عاملی در این کیف پول به کار گرفته شده است و می تواند موبایل شما را به یک کیف پول سخت افزاری تبدیل کند.

Coinomi Wallet (کیف پول کوینومی)

کیف پول کوینومی یکی از قدیمی ترین کیف پول های ارز دیجیتال چند پلتفرم و چند زنجیره ای می باشد که بیش از 2.5 میلیون کاربر از آن استفاده می کنند.

باییننس کوین (ارز BNB)

باییننس کوین (ارز BNB)

دسترسی سریع به دارایی های دیجیتال، پشتیبانی از 125 بلاک چین و 1770 توکن و اجرای قوی ترین استاندارد های سیستم امنیتی و خصوصی، از مهمترین مزایای این کیف پول ارز دیجیتال به شمار می رود. کوینومی برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس، مک او اس، ویندوز و لینوکس، قابل دسترس می باشد و از زبان های مختلف از جمله انگلیسی، روسی و چینی پشتیبانی می کند.

بهترین کیف پول باییننس کوین (ارز BNB)

این 5 کیف پول که در بالا ذکر شد، تنها کیف پول های موجود برای ذخیره و تبادلات ارز دیجیتال نیستند و شما همچنان می توانید از کیف پول های دیگر، مانند Exodus، Jax، Clay، Ethos و … به عنوان کیف پول بایننس کوین (یا حتی کیف پول بیت کوین و سایر ارزها) استفاده کنید. همه این موارد ذکر شده از توکن BEP2 پشتیبانی می کنند.

بخاطر داشته باشید که به این راحتی نمی توان گفت که بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است. در نهایت، همه چیز به هدف و انتظارات معامله کننده و کاربر بستگی دارد. برای مثال اگر امنیت ذخیره سازی، بیش از هر چیز دیگری برای شما اهمیت دارد، باید در نظر داشت که کیف پولهای سخت افزاری از امنیت بیشتری نسبت به نوع نرم افزاری برخوردار هستند چرا که کیف پول سخت افزاری، در معرض خطر هکر ها یا ویروس ها قرار ندارد؛ کیف پول لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) از بهترین ها در این نوع هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT