آموزش کسب درآمد ارزی از سایت Ui8

کسب درآمد ارزی از سایت Ui8 | خرید فروش کیت های Ui و آیکون

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه طراحان سایت، به دنبال پکیج‌های Ui و آیکون‌های حرفه‌ای و جذاب برای سایتشان هستند. در این مقاله به معرفی کسب درآمد ارزی از سایت Ui8 می‌پردازیم که می‌توانید ایده‌های خلاقانه خود را به راحتی به فروش گذارید.

معرفی سایت Ui8

کسب درآمد ارزی از سایت Ui8 خدمات

این سایت که در سال ۲۰۱۳ در Roseville کالیفرنیا راه‌اندازی شد، اهدافی مانند فروش آبجکت‌ها و انواع پکیج‌های طراحی UI را دنبال می‌کرد. امروزه این سایت، یک منبع عالی برای دانلود پکیج‌های UI در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

امروزه ۴۹۵۰ محصول در این سایت به فروش می‌رسد و بالغ بر ۳۰۰۰ طراح هم در این سایت محصولات خود را در معرض فروش قرار داده‌اند.

تقسیم بندی محصولات قابل فروش

کسب درآمد ارزی از سایت Ui8 خرید

محصولاتی و پکیج‌هایی که در سایت Ui8 به فروش می‌رسد، بر اساس چند مورد دسته بندی شده‌اند:

۱- UI Kits: کیت‌ها و پکیج‌های UI که خود به چند زیر مجموعه تقسیم شده‌اند که شامل پکیج موبایل، پکیج وب، پکیج iOS، پکیج اندروید، پکیج داشبورد و پکیج کدنوشته نرم افزارهای طراحی UX/UI می‌شود.

۲- Coded Templates: این پکیج دارای قالب‌های آماده کدنوشته است که تنها کافی است پیش فرض‌ها را پر کنید.

۳- Wireframe Kits: این پکیج، فریم‌ها و اکشن‌های آماده را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای شروع کار با کارفرما زیرساخت را تکمیل کنید و بعد وارد جزییات و طراحی‌های گرافیکی شوید.

۴- Illustrations: در این پکیج تصاویری وکتوری جذاب برای طراحی سایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

۵- 3D Assets: در این پکیج، می‌توانید مدل‌های ۳ بعدی و آیکون‌های سه بعدی جذاب را دانلود کنید که برای سایت‌های جدید بسیار زیاد مورد توجه واقع شده است.

۶- Icons: در این پکیج، انواع آیکون‌های مورد نیاز سایت‌ها ارایه می‌شود که می‌تواند سایت را جذاب کند.

۷- Fonts: در این بخش می‌توانید انواع فونت مناسب وب سایت را بیابید و به جذابیت سایت خود کمک کنید.

۸- Presentation: در این بخش می‌توانید پکیج‌های مربوط به قالب‌های اسلایدری و پرزنت کردنت را بیابید. برای ساخت کاتالوگ در سایت می‌تواند مناسب باشد.

۹- Mockups: در این بخش می‌توانید موکاپ‌هایی را بیابید که بعد از قرار دادن اطلاعات برند خود در آن، آن را برای هدر سایت یا محصولات سایت استفاده کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Ui8

۱) برای کسب درآمد ارزی از این سایت، کافی است به پایین صفحه اول رفته و بر روی گزینه Sell products واقع در فوتر سایت کلیک نمایید.

درآمد ارزی از سایت Ui8 چیست

۲) در ادامه باید فرم مربوط به خود را وارد کنید. ابتدا آواتار خود را وارد کنید و سپس فیلد نام و نام خانوادگی را پر نمایید. در ادامه شما می‌خواهد که نام حساب پی پال خود را وارد کنید.

۳) وارد سایت اول پرداخت شده و درخواست افتتاح حساب پی پال دهید، پس از افتتاح حساب، آن را در فیلد معرفی حساب پی پال وارد کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Ui8 ثبت نام

۴) پس از رسیدن به درآمد ارزی، ۳۰ درصد درامدتان به عنوان کارمزد سایت Ui8 کسر می‌شود و هر ماه درآمدتان به حساب پی پالی که معرفی کرده‌اید واریز می‌گردد.

۵) پس از کسب درآمد ارزی از سایت Ui8 ، هرگاه خواستید درآمد ارزی کسب شده را به ریال تبدیل کنید، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT