خرید مدل های سه بعدی برای طراحی سایت | آیکون های 3D

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه خیلی از سایت‌ها به دنبال استفاده از مدل های سه بعدی در طراحی سایت خود هستند. تقریبا اکثر سایت‌های دنیا از آیکون‌ها و تصاویر دو بعدی استفاده می‌کنند و پیدا کردن آیکون‌های سه بعدی و خاص بسیار محدود و کمیاب هستند که در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که خرید مدل های سه بعدی برای طراحی سایت چگونه خواهد بود.

3D Assets (دارایی‌های سه بعدی) چیست؟

مدل‌های سه بعدی که برای طراحی سایت می‌توان استفاده کرد چند تقسیم بندی دارند:

۱) آیکون‌ های سه بعدی (3D icons)

مدل های سه بعدی برای طراحی سایت آیکون

آیکون‌ها پر مصرف‌ترین طرح‌‌ها در سایت هستند و برای تمامی صفحات و قسمت‌های سایت قابل استفاده می‌باشند. سایت‌های ارایه دهنده آیکون بسیار زیاد هستند، مانند Icons8، اما ارایه دهندگان آیکون‌های 3D بسیار محدودتر هستند.

۲) کاراکترهای سه بعدی (3D Character)

مدل های سه بعدی برای طراحی سایت کارکتر

امروزه بیشتر سایت‌ها که از کاراکتر استفاده می‌کنند. کاراکترهای دوبعدی را طراحی می‌کنند یا از سایت‌هایی مانند freepik دانلود می‌کنند. اما خیلی‌ها اعتقاد دارند استفاده از این کاراکترها در هدر سایت بیش از حد افراطی شده و به نوعی این کارکترها که نماد سایت‌ها هستند در همه سایت‌ها دیده می‌شوند؛ که پیشنهاد می‌شود سراغ کارکترهای سه بعدی جذاب بروند. یک نمونه از این سایت‌ها Clouddevs.com است که سایت‌ را با کارکترهای 3D پر کرده است.

۳) مدل‌های سه بعدی متحرک

مدل های سه بعدی برای طراحی سایت فروش

این نوع مدل‌ها که بسیار محبوب شده‌اند برای معرفی انواع محصولات استفاده می‌شوند و می‌توان محصول سه بعدی را در جهت‌های مختلف چرخاند، تغییر رنگ داد یا بافت و ابزار جانبی آن را تغییر داد. یکی از بهترین گزینه‌ها، سایت Sketchfab است که این تکنولوژی را ارایه می‌دهد و می‌توان هم در صفحات فروشگاهی و هم در هدر سایت، مورد استفاده قرار داد.

خرید مدل های سه بعدی برای طراحی سایت

مدل های سه بعدی برای طراحی سایت ui8

برای خرید انواع مدل ‌های سه بعدی جهت طراحی سایت، سایت‌های زیادی هستند که چنین خدماتی را ارایه می‌دهند از بین همه این سایت‌ها، سایت Ui8 طراح ها و بسته های جالبی ارایه می‌دهد. شما می‌توانید وارد این سایت شده و روی گزینه brows کلیک کنید و سپس گزینه 3D assets را انتخاب نمایید. مشاهده خواهید کرد که بسته‌ها به تفکیک موضوع با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسند.

اگر هم قصد استفاده از مدل‌های سه بعدی متحرک را روی وب سایت خود دارید، پیشنهاد می‌شود مدل‌های خود را در Sketchfab فعال کنید و API مربوطه را دریافت کنید یا از مدل‌های آماده سایت استفاده نمایید.

حالا که با مدل‌های سه بعدی برای طراحی سایت آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود، برای خرید این مدل‌ها از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT