خرید و استفاده از خدمات سایت icons8

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه سایت‌های ارایه دهنده تصاویر و آیکون‌های استوک بسیار زیاد هستند و برخی از این فروشگاه‌ها‌ مانند سایت‌های Shutterstock یا Adobe Stock یا Twenty20 یا 123RF و iStock به طور تخصصی در زمینه فروش عکس فعالیت دارند و برخی دیگر از سایت‌ها مانند Envato بخشی از فروشگاه‌ آنلاین را به فروش عکس اختصاص داده‌اند. در این مقاله به خدمات سایت icons8 می‌پردازیم که این امکان را می‌دهد محصولات خریداری شده به صورت آنلاین ویرایش شوند.

سایت icons8 چیست؟

خدمات سایت icons8 - آیکون استوک

همانطور که از نام سایت icons8 پیدا است، این سایت با هدف ارایه انواع متنوعی از آیکون‌ها برای طراحان سایت و گرافیست‌ها راه‌اندازی شد، و به مرور خدمات فروش عکس، تصاویر وکتوری و آهنگ زمینه را هم اضافه کرد.

اما چیزی که باعث شد سایت icons8 بسیار متمایز شود، خدمات آنلاین اصلاح و ویرایش عکس، تصاویر وکتوری بود که مشتریان زیادی را به این سایت جذب کرد.

خدمات سایت icons8 – خدمات استوک

خدمات سایت icons8 - خدمات استوک

۱) خدمات فروش آیکون

اولین خدمات این سایت محسوب می‌شود که تنوع محصولات بسیار زیاد و با کیفیت بالا می‌باشد. بخش زیادی از این آیکون‌ها رایگان است و شما می‌توانید با فرمت‌های SVG هم دانلود کرده و به راحتی رنگ آن را تغییر دهید. نکته جالب توجه این است که آیکون‌ها را بر اساس موضوع می‌توانید به راحتی سرچ کنید.

نکته جالب‌تر این است که آیکون‌های متحرکت (Animated icons) هم با فرمت Gif در این سایت ارایه می‌شود. دقیقا آیکون‌هایی که طراحان سایت به دنبال آن هستند.

همچنین نوعی از آیکون به نام Line Awesome ارایه می‌دهد که آیکون‌ها به صورت کد فونت Font Awesome قابل اجرا در وب سایت است و حتی می‌توان آنها را در Github هم دریافت کرد.

از سوی دیگر آیکون‌های اموجی مخصوص اپلیکیشن‌ها را ارایه می‌دهد و می‌توانید کد‌های آنها را دریافت کنید. یا آیکون‌هایی مخصوص IOS هم ارایه می‌شود که برای برنامه نویسان اپلیکیشن‌های IOS بسیار کاربردی می‌باشد.

۲) خدمات فروش عکس

عکس‌های استوک ارایه شده در سایت بدون بک گراند است که معمولا در طراحی سایت استفاده می‌شود. همچنین این عکس‌ها قابلیت افزوده شدن به سیستم ویرایش آنلاین وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

بخشی دیگری از فروش عکس شامل فروش عکس زمینه می‌باشد که می‌توان با پارت اول عکس‌ها آنها را به صورت آنلاین ادغام کرد.

۳) خدمات آهنگ زمینه

پیش‌تر در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع پرداختیم که موسیقی زمینه (Background Music for Video) چیست و چگونگی فروش موسیقی زمینه را توضیح دادیم. موسیقی‌ها باید با موضوع ویدیو متناسب باشند و یا اینکه موسیقی زمینه باعث شود که فضای ویدیو تغییر کند.

در این بخش شما می‌توانید به صورت رایگان آهنگ‌های مورد نیاز خود را برای فوتیج دانلود کنید.

۴) خدمات وکتوری

تصاویر وکتوری بسیار زیاد در طراحی‌های سایت استفاده می شود که سایت icons8 یک بخش مخصوص برای این موضوع در نظر گرفته است.

بسیاری از طراحان سایت علاقه زیادی به طرح‌های وکتوری Cherry style (رنگ آبی و زرشکی) یا طرح‌های وکتوری Taxi style (زرد و مشکی) دارند که به صورت پکیج‌های جدا قابل دانلود است.

خدمات سایت icons8 – خدمات ویرایش آنلاین

خدمات سایت icons8 - خدمات ویرایش آنلاین

این شرکت خدمات منحصربه‌فردی برای ویرایش تصاویر و آیکون‌ها قبل از دانلود فراهم ساخته است که شامل:

۱) Vector Creator

در این بخش به راحتی وکتورهای مد نظر خود را دستکاری می‌کنید یا اینکه می‌توانید با دیگر وکتور‌ها ادغام نمایید.

۲) Smart upscaler

در این بخش می‌توانید کیفیت عکسها و تصاویر با کیفبت پایین را اصلاح کرده و آن را ارتقا دهید.

۳) photo Creator

در این بخش امکان ویرایش عکس و همچنین قرار دادن تصاویر روی بک گراندهای مختلف به صورت آنلاین وجود دارد.

حالا که متوجه شدید خدمات سایت icons8 چیست، اگر بخواهید از بخش پولی این سایت استفاده نمایید، نیاز به پرداخت ارزی می‌باشد که با استفاده از خدمات پرداخت ارزی با پی‌پال مجموعه اول پرداخت قابل اجرا می‌باشد.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT