فروش عکس اینستاگرام کمک سایت Twenty20

فروش عکس اینستاگرام با کمک سایت Twenty20 | درآمد دلاری

زمان مطالعه 3 دقیقه

شاید شما جزء آن دسته از افرادی هستید که پیج اینستاگرامی دارید که پر شده از عکس‌های بسیار زیبا که با دوربین حرفه‌ای یا حتی گوشی موبایل گرفته شده است و فالوورهای زیادی را هم به خود جذب کرده‌اید. پس احتمالا با خود فکر کرده‌اید که شاید با فروش عکس اینستاگرام بتوانید به درآمد دلاری برسید. در این مقاله توضیح خواهیم داد که چطور از طریق سایت Twenty20 امکان فروش عکس‌ های اینستاگرامی خود را خواهید داشت.

سایت Twenty20 چیست؟

فروش عکس اینستاگرام با سایت Twenty20

این سایت که در سال ۲۰۱۴ توسط Matt Munson و Todd Emaus و Kevin Fremon در شهر Marina Del Rey کالیفرنیا راه‌اندازی شد، خدماتی را ارایه دادند مبنی بر اینکه افراد مختلف بتوانند تصاویر مورد علاقه خود در شبکه اینستاگرام را روی اشیاء مختلف پرینت گرفته و برای یادگاری خود یا هدیه به دیگران استفاده کنند. اما بعد از یکسال به سمت ایجاد شرایطی برای فروش عکس‌های آماتور رفتند که افراد محتلف بتوانند عکس‌های مورد علاقیشان را خرید و فروش کنند.

در حال حاضر سایت Twenty20 کتابخانه‌ای از ۵۰ میلیون عکس مربوط به ۳۰۰ هزار عکاس حرفه‌ای و آماتور را در خود جای داده است و کمپانی Envato بخش زیادی از سهم این سایت را خریداری کرده است.

تفاوت فروش عکس در Twenty20 با دیگر سایت‌ها در چیست؟

سایت‌های بسیار معروفی برای فروش عکس استوک وجود دارند که عکاسان حرفه‌ای می‌توانند عکس‌های خود را در آنجا بفروشند و به درآمدهای دلاری برسند. بسیاری از این سایت‌های معروف مانند Adobe Stock ، سایت Shutterstock، سایت iStock ، سایت Fotolia و … با اینکه بازدیدکنندگان زیادی دارند و احتمال فروش بسیار بالا است، اما سختگیری‌هایی هم دارند و خیلی از موارد نیاز به ارایه مدرک عکاسی خواهد بود.

اما سایت Twenty20 سختگیری در این مورد ندارد و حتی کاربران می‌توانند عکسهایی را به فروش گذارند که با گوشی همراه ولی با کیفیت بالایی عکس برداری شده است، علاوه بر آن امکان ایجاد اتصال فروشگاه آنلاین به شبکه اجتماعی هم وجود دارد.

فروش عکس اینستاگرام با کمک سایت Twenty20 چطور امکان‌پذیر است؟

فروش عکس اینستاگرام دلار

همانطور که گفته شد ممکن است شما یک پیج آشپزی با عکس‌های عالی، پیج طبیعت گردی با عکس‌های بی‌نظیر، پیج عکس‌های هنری و دیگر موراد را مدیریت می‌کنید و فالوورهای خارجی زیادی هم شما را دنبال می‌کنند. پس هم اکنون بهترن موقعیت است که امکان فروش عکسهای اینستاگرام خود را به دلار فراهم سازید.

۱) اولین قدم این است که مطمئن شوید که فالوئرهای خارجی زیادی پیج و عکسهای شما را دنبال می‌کنند.

۲) وارد سایت Twenty20 شوید و روی گزینه Sell Photo کلیک کنید و یک اکانت بسازید.

فروش عکس اینستاگرام با کمک سایت Twenty20

۳) از شما می‌خواهد که یک فروشگاه ایجاد کنید و پسوند آدرس Twenty20 را نام اکانت اینستاگرامتان قرار دهید، مثلا: twenty20.com/you

۴) شما برای ساخت فروشگاه آنلاین خود ابتدای کار باید ۴۰ دلار پرداخت کنید که می‌توانید از طریق خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت اینکار را انجام دهید. (هدف این است که سایت مطمئن شود کسانی که فروشگاه را می سازند واقعا برنامه‌ای برای کار خود دارند و از ساخت اکانت‌های بی‌مورد جلوگیری کند)

۵) اگر شما از گوشی آیفون استاده می‌کنید، امکان استفاده از اپلیکیشن Twenty20 را هم دارید. زمانی که با گوشی همراه خود عکسی عالی گرفتید علاوه بر اینکه در اینستاگرام خود قرار می‌دهید، در فروشگاه Twenty20 هم آن عکس را با کیفیت بالا آپلود کنید.

فروش عکس اینستاگرام با اپلیکیشن Twenty20

۶) لینک عکس مربوط به Twenty20 را کپی کرده و زیر همان عکس در پیج اینستاگرام قرار دهید و مبلغ دلاری را هم برای فروش تعیین کنید. تا فالوئرهای پیج شما در صورت تمایل به خرید عکس با کیفیت به لینک فروشگاهی عکس متصل شوند.

۷) پس از کسب درآمد ارزی حاصل از فروش عکس اینستاگرام با کمک سایت Twenty20 ، پول به اکانت شما در این سایت واریز می‌شود و از شما می‌خواهد که برای تسویه حساب اقدام کنید. برای نقد کردن درآمد‌های ارزی خود می‌توانید به راحتی از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT