فروش بازی های آموزشی برای بیماری های خاص و بچه ها با focusgames.com

فروش بازی های آموزشی برای بیماری های خاص و بچه ها با focusgames.com

زمان مطالعه 2 دقیقه

آموزش از طریق بازی یکی از بهترین شیوه‌ها برای تربیت کودکان است همچنین این نوع بازی‌ها کمک زیادی به افرادی که دارای بیماری‌های خاص (مانند: فوبیا، آلزایمر و سندروم ) می‌کند. در ادامه به فروش بازی های آموزشی برای بیماری های خاص و بچه‌ها با سایت focusgames.com می‌پردازیم.

آشنایی با سایت focusgames.com

1 فروش بازی های آموزشی برای بیماری های خاص و بچه ها با focusgames.com

focusgames یک شرکت ساخت بازی‌های رومیزی و ویدئویی آموزشی است که از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرده و از آن سال حدود ۶۰ گیم ساخته است.

focusgames بازی‌های “جدی” می‌سازد که تفکر و رفتار افراد را تغییر می‌دهد. از آنها در آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و مشارکت‌های مردمی در سراسر جهان استفاده می‌شود. آن‌ها شواهد قدرتمندی دارند که نشان می‌دهد بازی‌هایشان تفکر و رفتار را تغییر می‌دهند و بر روی بیماری‌های خاص تاثیرگذار هستند. بازی‌هایی آن‌ها افراد را به یادگیری و پیشرفت را تشویق می‌کنند و بسیار سرگرم کننده هستند.

بازی‌های focusgames یک روش بسیار موثر برای کشف و بحث در مورد مسائل مهم، مفاهیم و چالش‌ها است. بازی‌های آن‌ها با هدفی جدی و نتایج روشن باعث ایجاد لذت و شوق در کودکان و افراد با بیماری‌های خاص می‌شوند.

چند نمونه از بازی های آموزشی سایت focusgames

2 فروش بازی های آموزشی برای بیماری های خاص و بچه ها با focusgames.com

با بازی‌های رومیزی آموزشی focusgames یادگیری را به یاد ماندنی، لذت بخش و موثر کنید. این بازی‌ها بازیکنان را به بحث در مورد ایده‌های جدید، به اشتراک گذاشتن دانش و یادگیری از یکدیگر تشویق می‌کند، آن‌ها انعطاف پذیر، قابل حمل هستند و به هیچ یک از تسهیلگران متخصص نیازی نیست.

Biobanking Game: طراحی شده برای کمک به بیماران سرطانی.

The Emotion Game: طراحی شده برای کمک به کودکان در بیان احساساتشان و آنچه ممکن است بخواهند انجام دهند، تا احساسات خود را مدیریت و کنترل کنند.

Windrush Game: بازی قصه گویی طراحی شده برای کمک به کودکان با مشکل تمرکز و یادگیری.

First Aid Game: به کارکنان کمک می‌کند تا مهارت‌های کمک‌های اولیه و مدیریت حوادث را ارتقا دهند.

Highway to Health: به کودکان و بزرگسالان کمک می‌کند تا در مورد زندگی سالم و انتخاب سبک زندگی اطلاعات کسب کنند.

Game of Medieval Life: بازی تاریخ برای کودکان با هدف درک که زندگی برای مردم عادی قرون وسطی و مردم نه چندان معمولی چگونه بوده است.

Game of Stools: پیشگیری و مدیریت کلستریدیوم دیفیسیل را بهبود ببخشید.

حال که با بازی های آموزشی سایت focusgames.com آشنا شدید اگر قصد خرید این بازی‌ها برای کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT