خرید ریپل

خرید ریپل XRP، شارژ کیف پول آنی ریپل XRP ، تبدیل ریپل XRP به ریال در ایران

زمان مطالعه 2 دقیقه

ریپل که به صورت کوتاه شده با XRP شناخته می شود امروزه به یکی از کوین های پرطرفدار در شبکه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و به دلیل نوسانات زیاد گزینه خوبی برای خرید و فروش به حساب می آید. عده ای خرید ریپل را در بازه های مشخص و فروش آن را در شرایط خاص بهترین راه سرمایه گذاری می دانند.
توکن XRP به عنوان واسطه در شبکه ریپل برای انجام مبادلات ارزهای فیات یا دیجیتال استفاده می شود.
ما در اول پرداخت امکان خرید ریپل را در هر زمانی برای شما فراهم ساخته ایم، تا در هر زمانی که فرصت مناسبی است امکان خرید آن را داشته باشید و بسته به نوسانات و قیمت ریپل در بازار آن را به سادگی به فروش برسانید.

خرید آنی ریپل از اول پرداخت

اگر تحقیقات خود را انجام داده اید به مرحله تصمیم گیری در خصوص خرید ارز XRP رسیده اید، ابتدا باید یک کیف پول مناسب برای خرید XRP ایجاد کنید.
پس از ساخت کیف پول وارد بخش خرید ارزهای دیجیتال اول پرداخت شوید و از لیست ارزهای موجود گزینه “خرید ریپل” را انتخاب کنید .پس از انتخاب مقدارXRP مورد نظر، آدرس ولت ریپل خود را وارد کنید و صورت حساب خود را با کارتهای بانکی تایید شده در اکانت کاربری خود پرداخت کنید.

به محض پرداخت فاکتور ایجاد شده عملیات خودکار خرید XRP و انتقال آن به کیف پول شما به صورت خودکار انجام می شود و پس از چند دقیقه موجودی کیف پول شما شارژ خواهد شد. خرید Ripple در این مجموعه خودکار بوده و به صورت 24 ساعته در تمامی ایام هفته صورت می پذیرد.

خرید ریپل

فروش ریپل و تبدیل آن به ریال

برای یک سرمایه گذاری مهمترین هدف پس از سرمایه گذاری برداشت سود و تبدیل سرمایه به موجودی حساب بانکی است. لذا پس از خرید XRP مهمترین مسئله فروش XRP های اندوخته شده در قیمت مورد نظر و تبدیل آن به ریال است.

"<yoastmark

از آنجایی که نوسانات قیمت XRP و سایر ارزهای دیجیتال همواره برقرار است لذا نیاز به یک مرجع همیشه در دسترس برای فروش ریپل های خود داریم.
شما با اول پرداخت همیشه این امکان را خواهید داشت، که در تمامی ساعات شبانه روز بتوانید ریپلهای خود را به فروش برسانید و معادل تومان آن را در حساب بانکی خود دریافت کنید. برای مشاهده لحظه ای ارزهای دیجیتال می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

برای فروش ارزهای دیجیتال بصورت آنی؛ می توانید از لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید:

فروش آنی ریپل

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT