تحلیل قیمت

تحلیل قیمت ۷ تیر ۹۸ بیت کوین، اتریوم، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 6 دقیقه

تسلط بیت کوین به بازار ارز به 58% رسیده است و این امر باعث شده است تا میزان سرمایه بازار ارزهای دیچیتال به 325 میلیارد دلار برسد. این افزایش سرمایه توسط بیت کوین حمایت می شود. افزایش قیمت بیت کوین نشانه خوشبینانه است و نشان می دهد ممکن است باز هم در آینده افزایش قیمت ببینیم. دراین مقاله به تحلیل قیمت ۷ تیر ۹۸ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار می پردازیم.

گزارش شرکت شرکت کاسپراسکای در زمینه قیمت ارزهای دیجیتال

طبق گزارشات شرکت کاسپراسکای تا قبل از سال 2019، 19% مردم ارز دیجیتال خریداری کرده اند. این عدد بسیار بالا است. مدیر عامل ریپل بیان کرده است که مدت ها از بیت کوین استفاده کرده است. به گفته بانک Reserve در استرالیا، اگر بازار به همین منوال پیش برود ارزهای دیجیتال در استرالیا استفاده نمی شوند. همچنین معاوت آمازون پی بیان کرده است که تصمیم به استفاده از ارزهای دیجیتال ندارند. با افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 11 دلار، آیا زمان خوبی برای خرید است؟

تحلیل قیمت بیت کوین

در طول یک روز قیمت بیت کوین از 10 به 11 هزار دلار رسید و از روند نزولی خارج شده است و قصد دارد تا به قیمت 12 هزار دلار برسد. در این سطح انتظار مقاومت بالایی را داریم. به دلیل اینکه این ارز افزایش قیمت بالایی دارد نمیتوان پیش بینی کرد در چه قیمتی متوقف می شود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا است که بیانگر افزایش قیمت است. اما در اوایل آوریل و میانه ماه می RSI به بالای 88 رسیده بود که نشان می دهد که باز هم افزایش قیمت داریم. اگر قیمت به بالای 12 هزار دلار برسد می تواند تا 13 هزار دلار هم پیش برود اما این افزایش قیمت نامطمئن است پس انتظار ثبات را در چند روز آتی داریم. به تاجران توصیه می کنیم تا با قیمت بالا معامله کنند.

بیت کوین
بیت کوین

تحلیل قیمت اتریوم

در 21 ژوئن قیمت اتریوم به 280 رسید پس از آن به بیش از 322 رسید و کم کم به هدف خود 335 نزدیک شد. اما قیمت به 322 کاهش یافت. که نبود تقاضا را نشان می دهد. میانگین های متغیر روند سعودی دارند و RSI در منطقه ی خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اگر این افراد بتوانند قیمت را افزایش دهند در 480 مقاومت بالایی مشاهده می کنند.

اتریوم
اتریوم

تحلیل قیمت ریپل

اخیرا قیمت ریپل به 0.57 دلار افزایش یافته و می تواند تا 0.62 هم پیش برود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه مثبت است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند.اگر قیمت به 0.45 دلار کاهش یابد دیدگاه ما نفی می شود. تاجران می توانند در 0.41 دلار تصمیم گیری کنند.

ریپل
ریپل

تحلیل قیمت لایت کوین

قیمت فعلی این ارز 140 دلار است اما افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را افزایش دهند. اما میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد در سطح بالا مقاومت وحود دارد. افزایش قیمت از 143 می تواند قیمت را به 158 و 184 دلار برساند. اما اگر قیمت کم شود می تواند تا EMA بیست روزه برسد پس تاجران می توانند زیر EMA بیست روزه تصمیم گیری کنند.

لایت کوین
لایت کوین

تحلیل قیمت ایاس

در 21 ژوئن قیمت این ارز نسبت به EMA بیست روزه تغییر کرد و احتمال می رود وارد خط مقاومت شود. اگر از این خط رد شود می تواند تا 8 و حتی 99 دلار پیش برود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه مثبت است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. تاجران می توانند در 6.40 دلار تصمیم گیری کنند. اما اگر قیمت به زیر 6.8 دلار برسد می تواند تا 6.4 دلار هم پیش برود.

ایاس
ایاس

تحلیل قیمت بیت کوین کش

در 21 ژوئن قیمت بیت کوین کش نسبت به EMA بیست روزه تغییر کرد و افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به بالای 481 دلار برسانند و اگر موفق شوند در سطح بالا مقاومت بیشتری دیده می شود اما ممکن است قیمت به 636 و حتی 889 دلار برسد. اما اگر موفق نشوند ممکن بار دیگر قیمت به EMA بیست روزه برسد. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر قیمت قیمت کم شود می تواند تا خط مقاومت پیش برود.

بیت کوین کش
بیت کوین کش

تحلیل قیمت بایننس کوین

این ارز بار دیگر افزایش قیمت داشته است که علامت مثبت است و نشان می دهد خرید در سطح بالا زیاد است. قیمت به 43 دلار رسید و هدف بعدی 46 دلار بود اما قیمت به 38 رسید. اگر افراد خوشبین از قیمت 38 دلار دفاع کنند ممکن است بار دیگر قیمت به 46 برسد. و اگر موفق شوند قیمت به 50 دلار می رسد. تاجران می توانند در حدود EMA بیست روزه تصمیم گیری کنند. اما اگر قیمت به زیر 38 دلار برسد می تواند به زیر EMA بیست روزه برسد.

بایننس کوین
بایننس کوین

تحلیل قیمت استلار

قیمت استلار در حال رسیدن به 0.14 دلار است پس تاجران می توانند توصیه تحلیل قبلی را رعایت کنند. میانگین های متغیر ثابت هستند و RSI در بالای نقطه میانی قرار دارد گه ثبات بین افراد خوشبین و بدبین را نشان می دهد اگر قیمت کم شود افراد بدبین قیمت را به 0.11 و حتی 0.08 دلار می رسانند

استلار
استلار

تحلیل قیمت کاردانو

این ارز سعی می کند به بیش از 0.10 دلار برسد. اگر افراد خوشبین موفق شوند این ارز به 0.22 می رسد پس توصیه های تحلیل قبلی را رعایت می کنیم. اما اگر موفق نشوند قیمت بین 0.07 و 0.10 دلار ثابت می شود. EMA بیست روزه ثابت است و RSI بالای 50 است که ثبات را در کوتاه مدت نشان می دهد. کاهش قیمت از 0.076 دلار نشان می دهد افراد بدبین کنترل را در دست دارند.

کاردانو
کاردانو

تحلیل قیمت بیت کوین SV

این ارز سعی می کند بار دیگر افزایش قیمت داشته باشد. امروز قیمت این ارز به 255 دلار رسید اما باز کاهش یافت. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اگر افراد خوشبین قیمت را به 240 دلار برسانند ممکن است تا 307 پیش برود اما اگر قیمت کم شود می تواند به EMA بیست روزه برسد و سپس تا 176 دلار پیش برود.

بیت کوین SV
بیت کوین SV


خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT