رزبری

رزبری پای قوی ترین سخت افزار برای اجرای یک گره کامل بیت کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

بنیاد رزبری پای یک مدل جدید و قویتر از کامپیوتر های تک برد و کوچک مقیاس را عرضه کرد. این مدل 35 دلار قیمت دارد. توانایی اجرای یک گره کامل را در شبکه بیت کوین با هزینه کمی داراست.

نسخه های قدیمی تر رزبری پای بین علاقه مندان بیت کوین و طرفداران سیستم های نامتمرکز محبوب بوده چرا که قیمت کمی دارد. برای افرادی که می خواهند یک گره کامل در شبکه ایجاد کنند، ساده تر از راهکار های دیگر است.

با این کار، کاربران می توانند تراکنش های خودشان را در شبکه بیت کوین به طور مستقیم و بدون نیاز به اعتماد به یک سرویس کیف پول سوم شخصی تایید کنند.

بر خلاف ماینر ها که در ازای تایید تراکنش ها، بیت کوین پاداش می گیرند. گره های کامل پاداشی برای حضورشان در شبکه نمی گیرند که در واقع کار آن ها در شبکه نگهداری کپی ها زنجیره بلک ( یا همان دفتر کل توزیع شده) است.

مدل جدید رزبری پای

اما ظاهرا مدل جدید پای قرار است این کار را با هزینه کمتری انجام دهد. که می تواند سرمایه گذار آن ماینر ها، شرکت ها یا افراد شخصی باشد.

در حال حاضر، تقریبا 23 درصد از کل گره های شبکه بیت کوین در ایالات متحد قرار دارد. پس از آن آلمان با 19 درصد در جایگاه دوم است.

یکی از سازندگان محبوب محصولات گره، Casa Node می باشد. casanode اخیرا به استفاده از رزبری پای در محصولات خود روی آورده است. چرا که در مدل های قبلی اش برخی از مشتریان از کیفیت کالای های این سازنده به دلیل کند بودن، ناامید شده بودند.

این مدل جدید، کامپیوتر نسخه 4، ظاهرا نسبت به مدل های قبلی تغییرات قابل ملاحظه ای داشته است. گران ترین نسخه این مدل جدید با رم 4GB حدود 55 دلار قیمت دارد.

بنیاد رزبری پای گفته که جدیدترین مدل از یک جریان 500mA بیشتر پشتیبانی می کند که از طریق تبدیل USB micro-B به USB-C فعال شده و مطمئن می شود که کامپیوتر می تواند 1.2A خروجی جریان به دستگاه های USB بدهد.

همچنین این مدل با یک سیستم عامل حدید می آید که این بنیاد ادعا کرده تغییرات پس زمینه فنی زیادی داشته است که از جمله آن ها می توان به سرعت Gigabit Etherne، رابط کاربری جدید و پشتیبانی از اپلیکیشن هایی از جمله مرورگر وب Chromium 74 اشاره کرد

گوشی ماینر اچ تی سی

از اولین ساخته رزبری پای در سال 2012، گزینه های دیگری با کاربری ساده تر به میان آمده است. در این بین می توان به تلفن هوشمند HTC Exodus 1S اشاره کرد. این گوشی قابلیت اجرای یک گره کامل بیت کوین را دارد و امسال عرضه شد.

رزبری

اول پرداخت انتخاب اول در پرداخت های بین المللی با افتخار در کنار همراهان خود می باشد. با ما به روز ترین و منحصر به فردترین مقالات را روزانه رصد نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT