فعال سازی 2FA

فعال سازی 2FA (تایید دو مرحله ای) پی پال

زمان مطالعه 4 دقیقه

همانطور که حتما می دانید، کیف پول پی پال به عنوان یکی از امن ترین کیف پول های الکترونیکی شناخته می شود. چرا که یکی از قابلیت های آن، امکان فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال (۲FA) است. با فعال سازی این قابلیت، حتی در صورتی که حساب پی پل شما هک شود، امکان دسترسی به موجود حساب شما وجود نخواهد داشت. اگر شما هم یکی از کاربران PayPal هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا شیوه فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای پی پل را به شما عزیزان آموزش دهیم.

فعال سازی 2FA
فعال سازی 2FA

فعال سازی تایید 2FA (تایید دو مرحله ای) پی پال

قبل از این که نحوه قعال سازی این قابلیت پی پل را به شما آموزش دهیم، لازم است که توضیحات مختصری از نحوه عملکرد این قابلیت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که از اسم این ویژگی مشخص است، شما در صورت فعال کردن آن، تنها زمانی می توانید وارد حسابتان شوید که دو مرحله از احراز هویت را طی کنید. مرحله اول که مربوط به وارد کردن آدرس ایمیل و رمزی است که انتخاب کرده اید. مرحله دوم نیز مربوط به کد فعال سازی است که از ۲ طریق برای شما ارسال می شود. یکی از طریق پیام کوتاه و دیگری از طریق برنامه تأیید هویت.

فعال سازی 2FA (تایید دو مرحله ای) پی پال برای کاربران ایرانی

در میان این دو روش امکان استفاده از پیام کوتاه برای کاربرانی که در ایران زندگی می کنند وجود ندارد. چرا که کشور ایران یکی از کشورهایی است که مورد تحریم کمپانی پی پل قرار گرفته است. هرچند که امنیت این روش به نسبت برنامه تأیید هویت کمتر است. چرا که دسترسی به پیام های کوتاه شما برای هکرها تا حدی وجود دارد! پس به دلیل وجود تحریم ها چندان هم ناراحت نباشید چرا که قابلیت مهمی را از دست نداده اید!

پس در ادامه روش فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال با استفاده از برنامه تایید هویت را به شما آموزش می دهیم.

آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال

همانطور که گفته شد شما برای فعال سازی این قابلیت باید از یکی از برنامه های تایید هویت استفاده کنید. در حال حاضر PayPal از برنامه های مختلفی جهت انجام این کار استفاده می کنید که برخی از آنها عبارت هستند از:

  • Google Authenticator
  • Microsoft Authenticator
  • Authy
  • Duo Mobile
  • Authenticator

فرقی نمی کند که شما از کدام یک از این ابزار استفاده می کنید، یکی از آنها را انتخاب کرده و فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال را شروع کنید.

  • وارد حساب پی پل وریفای شده خود شوید.
فعال سازی 2FA
فعال سازی 2FA
  • از سمت راست صفحه، بالا، گزینه تنظیمات را با علامت چرخ دنده انتخاب کنید. در صفحه ای که برای شما باز می شود، گزینه security را انتخاب کنید. و سپس گزینه “۲-step verification” را انتخاب کنید.
فعال سازی 2FA
فعال سازی 2FA
  • در مرحله بعد باید از میان روشی که برای فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال پیشنهاد می دهد، گزینه دوم را انتخاب کنید.
فعال سازی 2FA
فعال سازی 2FA
  • در مرحله بعد کد QR برای شما نمایش داده می شود. با استفاده از برنامه ای که روی تلفن همراه خود نصب کرده اید، کد را اسکن نمایید. و یا به صورت دستی کد داده شده را وارد نمایید.
فعال سازی 2FA
فعال سازی 2FA

توجه: بهتر است که برای حفظ مسائل امنیتی از کدی که به شما داده شده است، یک کپی داشته باشید. تا برای بازگرداندن بک آپ بتوانید از آن استفاده کنید.

  • در مرحله بعد یک کد ۶ رقمی در برنامه تایید هویت نمایش داده می شود که باید آن را وارد نمایید تا قابلیت برای شما فعال شود.


خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT