کیف پول کوینومی Coinomi چیست

کیف پول کوینومی Coinomi چیست ؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

زمانی که صحبت از سرمایه‌گذاری در یکی از انواع ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین، بیت کوین کش ، تتر، اتریوم و … می‌شود، یکی از مهمترین مسائلی که باید در نظر گرفته شود، محلی است که برای نگهداری ارز رمزنگار انتخاب می‌شود. در حقیقت کیف پول ارزهای دیجیتال ، یک برنامه یا نرم افزار است که به کاربر اجازه می‌دهد ارز دیجیتال خود را ذخیره، ارسال و دریافت کند. در این کیف پول‌ها امکان مشاهده موجودی و تراکنش وجود دارد. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که کیف پول کوینومی Coinomi چیست و چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد.

کیف پول کوینومی Coinomi چیست ؟

ارزهای کیف پول کوینومی Coinomi چیست

Coinomi کیف پولی برای ارزهای دیجیتال است که در ابتدا برای تلفن‌های همراه هوشمند به همراه اپلیکیشن طراحی شده است و البته نسخه دستکتاپی هم دارد و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS، ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است.

این کیف پول، پیشرفته‌ترین و امن‌ترین ویژگی‌ها را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این کیف پول با پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال یک بستر ذخیره سازی امن را برای کاربران خود فراهم کرده‌ است. کیف پول Coinomi از فناوری رمزگذاری قوی با یک طراحی کاربرپسند استفاده می‌کند که نصب و کار با آن آسان است.

این کیف پول کاملاً رایگان است و در نتیجه، کاربران بدون نگرانی از ذخیره‌ی امن ارزهای دیجیتال خود، می‌توانند از خدمات این کیف پول استفاده کنند.

مزایای کیف پول کوینومی Coinomi کدامند؟

  • پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال را دارد.
  • نصب آن آسان بوده و تنها با چند کلیک، می‌توان یک کیف پول ایجاد کرد.
  • پشتیبانی از زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، روسی و چینی دارد.
  • امنیت حریم خصوصی آن بالاست.
  • کاملا رایگان برای استفاده است.
  • با پلتفرم‌های مختلف سازگار است.
  • با ناشناس کردن آدرس‌های IP از طریق سرورهای خود ، هویت شما را ایمن می کند.

اگر گوشی همراه گم شود، تکلیف ارزها در کیف پول Coinomi چیست؟

مزایا کیف پول کوینومی Coinomi چیست

هنگامی که کیف پولتان را ایجاد می‌کنید، یک عبارت بازیابی به شما داده می‌شود (به نام Hierarchical Deterministic) و می‌توانید از این عبارت در هر زمان بر روی دستگاه دیگری، برای بازیابی حسابتان استفاده کنید. حتی اگر شخصی تلفن شما را سرقت کند، مادامی که حساب Coinomi شما از رمز عبور محافظت شده باشد و کلید اصلی خود را داشته باشید، دزد نمی تواند به بودجه شما دسترسی پیدا کند و شما می‌توانید با استفاده ازکلید خصوصی، حساب خود را به دستگاه جدید بازگردانید.

حتی می‌توان کیف پول را با استفاده از کلید خصوصی خود به طور کامل ترمیم و یا به یک دستگاه جدید منتقل کرد. در حقیقت اپلیکیشن کیف پول کار برای استفاده کاربر راحت می‌کند و در صورت از بین رفتن اپلیکیشن یا گوشی همراه، ارزهای دیجیتال در بستر اصلی  Coinomi حفظ شده و قابل دسترسی است.

حال که متوجه شدید کیف پول کوینومی Coinomi چیست و چه مزایایی دارد، می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT