حساب وب مانی آلیاس و فرمال

معرفی حساب وب مانی آلیاس و فرمال

زمان مطالعه 3 دقیقه

برند وبمانی WEBMONEY از دو کلمه WEB و MONEY تشکیل شده است که به صورت تحت الفظی به معنای پول اینترنتی است. وب مانی، در واقع سرویس انتقال پول جهانی در بستر فضای مجازی بوده که در سال ۱۹۹۸ میلادی در مسکو، راه اندازی شد و در مدت ۱۶ سال اخیر، یکی از سرویس‌های مطمئن تبادل پول در فضای آنلاین به شمار می‌رود و مخاطبان بسیاری دارد؛ البته محبوبیت این سامانه به اندازه پی پال آمریکا نیست. در این مقاله به معرفی حساب وب مانی آلیاس و فرمال می‌پردازیم.

کاربران وب مانی

این سامانه مدعی است که تا سال ۲۰۱۶ میلادی، بیش از ۳۱ میلیون کاربر در نقاط مختلف جهان از این سرویس استفاده کرده‌اند. خدمات وب مانی قبلا در روسیه ارایه می‌شد، اما اکنون مرزهایش به خارج از مرز‌های روسیه نیز گشوده شده و در ۵ قاره جهان، از فعالیت این سامانه پرداخت مجازی استفاده می‌کنند.

مدارک لازم جهت افتتاح حساب وب مانی آلیاس و فرمال

برای انجام فعالیت در وب مانی، نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری از نوع مستر یا ویزا کارت نیست. در واقع بستری که در وب مانی است، هم چون پی پال، شما را بی نیاز از کارت‌های اعتباری بانک‌های مختلف جهان برای تبادل پول می‌کند.

در آغاز افتتاح حساب وب مانی حساب شما از نوع الیاس. محدودیت حساب الیاس (Alias) روزانه ۱۰۰ دلار، هفتگی ۳۰۰ دلار و ماهیانه ۵۰۰ دلار است. اما با ارسال پاسپورت و تایید شدن از سوی وبمانی، حساب شما فرمال می‌شود. قابلیت انتقال حساب Formal روزانه ۳۰۰۰ دلار، هفتگی ۱۰ هزار دلار و ماهیانه ۱۵ هزار دلار می‌باشد.

برای افتتاح حساب وب مانی بهتر است با کارشناسان مجموعه اول پرداخت در ارتباط باشید.

تراکنش های وب مانی

تراکنش‌هایی که در وب مانی انجام می‌شود‌، از دو خاصیت برخوردار است که آن را متمایز می کند:

۱) این که برگشت ناپذیر است. یعنی این که خطایی در انجام آن و عدم انجام آن مشاهده نشده است.

۲) دیگری این که بسیار امن است و کاربران و هویت دریافت کننده و انتقال دهنده وجه در آن محفوظ می‌ماند.

فرستنده و گیرنده دروبمانی

دو طرف معامله یعنی دریافت کننده و پرداخت کننده پول در وب مانی می‌توانند در صورت علاقه، هویت‌های دیجیتالی خود را پنهان کنند. این ظرفیت از نظر فنی در وب مانی گنجانده شده است. وب مانی انعطاف پذیری زیادی برای خدمت رسانی به مشتریان خود داشته و یکی از دلایل توسعه فعالیت‌های آن در چند سال اخیر، همین قابلیت خاص بوده است.

افتتاح حساب وب مانی آلیاس و فرمال

بسیاری از سایت‌های خرید کالا و خدمات در اینترنت، درگاه وب مانی را در پرتال خود ارایه کرده و اکنون کاربران می‌توانند از خدمات وب مانی برای خرید از سایت‌های مشهور آسیای شرقی و اروپای شرقی استفاده کنند. پیشنهاد می‌شود مقاله محبوب ترین سایت های خرید با وب مانی برای ایرانی‌ها را مطالعه فرمایید.

کیف پول های وبمانی

وب مانی دارای کیف پول‌های مختلف است. اگر از یک کیف پول خود به کیف پول دیگری پول انتقال دهید، وب مانی کارمزدی از شما دریافت نخواهد کرد. برای آن که بتوانید از تراکنش وب مانی استفاده کنید و ارسال و پرداخت پول در این بستر را تجربه نمایید، می‌بایست کیف پول داشته باشید و این کیف پول را شارژ و فعال نمایید.

هر تعداد کیف پولی که دوست دارید می‌توانید در این سیستم در اختیار داشته باشید. دقت داشته باشید که در صورتی که از کیف پول یورو خود بخواهید به کیف پول دلاری خود انتقال وجه دهید، این انتقال وجه با کارمزد انجام می‌پذیرد که اطلاعات تکمیلی را باید از سایت وب مانی دریافت نمایید.

برای آن که بتوانید از تراکنش وب مانی استفاده کنید و ارسال و پرداخت پول در این بستر را تجربه نمایید، می‌بایست کیف پول داشته باشید و این کیف پول را شارژ و فعال کنید. هر تعداد کیف پولی که دوست دارید می‌توانید در این سیستم در اختیار داشته باشید. دقت داشته باشید که در صورتی که از کیف پول یورو خود بخواهید به کیف پول دلاری خود انتقال وجه دهید، این انتقال وجه با کارمزد انجام می‌پذیرد که اطلاعات تکمیلی را باید از سایت وب مانی دریافت کنید.

راهنمای حساب وب مانی آلیاس و فرمال

خدمات اول پرداخت در زمینه وبمانی

سایت اول پرداخت با سابقه سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت‌های آنلاین در خدمت شما عزیزان در زمینه افتتاح حساب وب مانی، شارژ حساب وب مانی ، خرید وب مانی نقد درامد شما از طریق وب مانی می‌باشد. افتتاح حساب وب مانی آلیاس و فرمال در سایت اول پرداخت با کمترین میزان هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید با ارایه پاسپورت حساب خود را بدون هیچ گونه هزینه اضافی بصورت فرمال در اختیار داشت باشید که از نظر سقف تراکنش با حساب آلیاس تفاوت دارد.

امتیاز 4.8/5 - از 52 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT