یونیک فاینانس چیست

یونیک فاینانس چیست و شیوه سرمایه گذاری در نزدک

زمان مطالعه 4 دقیقه

سرمایه گذاری خارجی یکی از روش‌های کسب درآمدی است که این روزها طرفداران زیادی دارد. سرمایه گذاری در بازار‌های خارجی با توجه به سود دلاری و کم ارزش‌تر شدن واحد پول ایران، بسیار متوجه قرار گرفته است. بازار نزدک ، که سهام بزرگترین شرکت‌های آمریکایی در آن قرار دارد، یکی از بازارهایی است سودآوری زیادی دارد. اما مساله‌ای که مطرح است، نحوه سرمایه گذاری در نزدک است. بر خلاف آموزش های متعددی که در اول پرداخت در این خصوص منتشر شده است اما همچنان عده زیادی سعی در سرمایه گذاری با یونیک فاینانس در نزدک دارند. در این مقاله ما به این سوال پاسخ می دهیم که یونیک فاینانس چیست و شیوه سرمایه گزاری در نزدک چگونه است؟

شارژ بروکر

معرفی بازار نزدک

همانند هر کشور دیگری، مهم ترین شرکت های آن کشور سهام خود را در بازار عرضه می کنند. در آمریکا نیز مهم ترین شرکت ها سهام خود را در بازارهای نزدک (NASDAQ) و بازار نیویورک (NYSE) در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می دهند. البته این دو تنها بازار های سهام آمریکا نیستند اما قطعا مهم ترین آنها هستند. بازار نزدک سهام شرکت هایی مانند اپل و مایکروسافت را در خود جای داده است و بیشتر شرکت های حوزه تکنولوژی در این بازار هستند. در بازار نیویورک یا همان NYSE شرکت های مهم دیگری نظیر علی بابا قرار دارد.

پس به عنوان اولین نکته باید این موضوع را در نظر گرفت که نزدک یا نیویورک بازارهای عجیب و غریبی نیستند و مانند آنها (البته در ابعاد خیلی کوچک تر) در ایران وجود دارد و به طور کلی ماهیت این بازار ها یکی است.

حال که به طور جزیی با این بازار آشنا شدید، باید بدانید که برای سرمایه گذاری در سهام بایستی از یک واسطه به نام کارگزاری استفاده کنید. مثال معادل فارسی آن کارگزاری آگاه و مفید در ایران است که شما برای سرمایه گذاری در سهام ایران، کد بورسی می گیرید و از طریق این کارگزاری ها (یا معادل انگلیسی آن بروکر ها) سهام می خرید.

اولین شرط برای سرمایه گذاری در نزدک

نزدک هم از این قاعده مستثنی نیست. شما نمی توانید به طور مستقیم سهام اپل بخرید و نیاز به کارگزاری (بروکر) دارید. بروکر های انگلیسی زبان متنوع هستند و هر کدام بازار خاصی را پوشش می دهند. لذا شما باید به دنبال یک کارگزاری باشید که از نزدک پشتیبانی کند. بروکر های ارائه دهنده این خدمات محدود هستند. یکی از این بروکر ها IG Broker است. بروکری که استفاده می کنید باید قانون گذاری شده باشد و از لحاظ امنیت مورد تایید نهاد های قانونی و بین المللی باشد. یکی از مشکلاتی که بعد از پیدا کردن کارگزاری برای کاربران ایرانی به وجود می آید، مساله تحریم هاست.

ارتباط یونیک فاینانس و نزدک

یونیک فاینانس یکی از این شرکت هاست. اگر چه ما در پرونده ای به طور مفصل در خصوص کلاهبردار بودن یا نبودن یونیک فاینانس بحث کرده‌ایم و کاربران نظرات خود را در آن مقاله درج کرده‌اند (که بسیار می تواند کاربردی باشد) اما بازهم متوجه شده ایم عده ای یونیک فاینانس را به عنوان یک بروکر می شناسند. در حالی که یونیک فاینانس توسط هیچ نهاد معتبری قانون گذاری نشده است. یونیک فاینانس در خوشبینانه ترین حالت یک شرکت مالی است که رباتی برای کسب درآمد تولید کرده است.

این ادعا که یونیک فاینانس بروکری است که می‌توان به کمک آن در نزدک سرمایه گذاری کرد، اشتباه است. اگر نسبت به یونیک فاینانس خیلی خوشبین هستید باید بگوییم مانند این مثال است که بگوییم شما سرمایه خود را به صمیمی ترین دوست خود سپرده اید و ایشان به شما قول داده اند که در نزدک برای شما سرمایه گذاری کنند! آیا شما سرمایه زندگی خود را به دوست خود می سپارید؟ مگر آنکه بخشی از پول خود را در این شرکت بگذارید که از دست دادن آن هم، اختلالی در روند زندگی شما ایجاد نکند.

یونیک فاینانس به چند دلیل فعالیت مشکوکی ارائه کرده است :

یونیک فاینانس چیست unikfinance

? حتی قدرتمند‌ترین ربات ها نیز ممکن است با اختلال و یا پیش بینی اشتباه قیمت‌ها مواجه شوند، چگونه یونیک فاینانس ادعا می کند که می‌تواند سود مثبت روزانه برای طولانی به کاربر دهد، در حالی که امکان خطا در سرمایه گذاری همیشه هست؟

? در هر بروکر قانونی شما می‌توانید، هر زمانی که مد نظرتان بود، سرمایه خود را از آن بروکر خارج کنید اما در یونیک فاینانس شما باید برای باز پس گیری سرمایه صبر کنید. حتی مطالعه برخی از نظرات کاربران نشان می‌دهد که شرایط گرفتن سود و سرمایه در این شرکت به مرور سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

? یونیک فاینانس بر پایه عضو گیری به وجود آمده است و بخش عظیمی از سودی که شما بدست می‌آورید، وابسته به تعداد افرادی است که شما به مجموعه دعوت می‌کنید. توصیه می‌کنیم قبل از بیان هر گونه دلیلی برای متفاوت جلوه دادن عضوگیری در یونیک فاینانس، لینک زیر را بخوانید و آنرا با اساس این شرکت مقایسه کنید.

حقه پانزی چیست؟

با توجه به تمام آنچه گفته شد عده‌ای باز به دنبال سرمایه گذاری در نزدک با یونیک فاینانس هستند. و مرتبا این سوال را تکرار می‌کنند که برای سرمایه گذاری به این روش به چه قدر سرمایه اولیه نیاز است. هر چند قبل‌تر در خصوص میزان سرمایه لازم برای سرمایه گذاری خارجی صحبت کرده‌ایم اما بهتر است مجدد آن را تکرار کنیم که :

در هنگام سرمایه گذاری واقعی و اصولی در نزدک شما حتی می‌توانید کسری از سهام یک شرکت (مثلا اپل) را بگیرید و گفتن یک عدد مشخص و قطعی اساسا اشتباه است. چرا که شما می توانید با هر مبلغی سرمایه گذاری را شروع کنید. عدد‌هایی که عده‌ای به عنوان یک عدد قطعی (مثلا ۱۰۰۰ دلار) بیان می‌کنند، اشتباه است و این مبلغ صرفا برای سرمایه گذاری‌هایی در مسیر اشتباه است.

نتیجه گیری

توصیه می کنیم قبل از آنکه اطلاعات کافی در خصوص اصول سرمایه گذاری ندارید، سرمایه خود را به خطر نیندازید. علاوه بر این، حتی اگر از عملکرد بروکر مطمئن هستید، بهتر است خود به روند سرمایه گذاری نظارت داشته باشید. پس باز هم به لزوم اطلاعات کافی تاکید می کنیم.

یونیک فاینانس یک شرکت مالی است نه یک بروکر. تجربیات کاربران بیانگر این موضوع است که حتی اگر این شرکت در گذشته سود خوبی به کاربران پرداخت می کرده است اما در حال حاضر شرایط باز پس گیری وجه خیلی سخت تر شده است.

از نظر نویسنده این مقاله، یونیک فاینانس گزینه خوبی برای سرمایه گذاری در نزدک نیست و توصیه می‌کنیم قبل از سرمایه گذاری تحقیقات بیشتری در خصوص این شرکت به عمل آورید.

امتیاز 4.7/5 - از 13 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

130 دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    سلام متشکر از مقاله خوبتان باید عرض کنم من یکی ازول خوردگان این شرکت هستم اول ادعا میکرد که در بازار نزدک بروکر است وبرای شما سهم میخرد وبا استفاده از ربات واز بالا وپایین شدن قزمت سهم برای شما هر شب یک یودی راومیدهد که با افت قیمت سهم سود هم کمکوبا افزایشرقیمت سهم سود بیشتر میداد ولی رفته رفته که عده زیادی را گول زد وجذب کرد به بهانه کرونا سهام را حذف کرد چون قبمت سهام بالا رفت وباید هرروز سود بیشتری میداد وهمچنین اگر قرار بود بعد ازدوسال پول طرف را به قبمت روز سهام مبخواست بدهد زیاد میشد این بود که زیرش زد وفقط گفت که که هرکس فقط 1000 دلار آورده ویک سود ناچیز به آن تعلق میگیردوماهیت واقعی خود را که همان پانزی است نشان داد ورفته رفته کار نقد کردن را سخت کرد به طوری که اول به چهار روش میتونستی سودت را نقد کنی از طریق بانکی ومستر کارت وویزاکارت وببتکوین ویک روش هم که از معرفت میگرفتی که فعلا فقز باید ابتدا احراز هویت کنی وبعد به لیت کوین تبدیل کنی واز طریق معرف هم لیدرها دبگه نقد نمیکنند ومبگویند باید عضوگیری کنی وحتی تحراز هویت را هم هرروز سخت تر کرده بطوری که از هر 10 نفر شاید یکی تایید بشه وجدیدا هم تمام اونهایی که احراز هویت شده اند را رد کرده وباید دوباره احراز هوبت کنند واین یعنی هرروز به پایان عمرش نزدیکتر میشو چرت چون ماهبت هرمی کپانزی بودنشان لو رفته ودر واقع این سودها از عضوگیری جدید بهت میداده ونه از طریق ربات دویتان به هیچ عنوان گول نخورید ابن در واقع همان شرکتهای گلدکویست قدیمه با ظاهر جدید وفریبنده.

    1. فرید امیری گفت:

      سپاسگزاریم بابت به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربه‌یتان

      1. Amir گفت:

        سلام بنده یک ماه هست ک وارد این کمپانی شدم و خیلی دو دل شدم از اینکه این همه هم نظر منفی و هم نظر مثبت درموردش هست ، می‌خوام کنسل کنم گفتن ۵ ماه زمان می‌بره حداقل ، بنده برای سود کردن و حل مشکلات اومدم ک اینجوری نمیشه ، ۵۰ هزار دلار سرمایه گزاری کردم تو چنتا اکانت مختلف ، چنتا ۵ هزار دلاری و یه دونه ۱۰هزار دلاری و یه دونه ۱۵ هزار دلاری ، هر کدوم رو ب نصف قیمت میفروشم ب کسایی که می‌خوان ،،، کاملا هم جدی هستم شماره هم میزارم برای افرادی ک می‌خوان پیام بدن

    2. مهدی گفت:

      سلام آقا سرمایه گذاری نکنید کلاهبرداری من خودم ۸ هزار دلار پول گذاشتم الان بعد از دوسال که قردادم تمام شده پولم نمیدن دروغ که بعد از دوسال پولت بر میگرده

      1. محمد گفت:

        از چه نظر میگن نمیدیم،یعنی کنسلی زدی اما برات واریز نکردن پولش رو

      2. علی گفت:

        سلام. می خواستم جزئیات بیشتری را ازتون سوال کنم. چطور می تونم ؟؟ تلگرام یا ….

    3. سعید گفت:

      بله ما این مطلب رو جاهای دیگر گفتم ولی عده ای هنوز گوششون بدهکار نیست

      1. yeganeh گفت:

        میشه ب من پی ام بدین

        1. رسول گفت:

          سلام 2fa گوشی من پاک شده و نمیتونم وارد بشم برای باز یابی چه کنم؟

      2. فاطمه گفت:

        چرا پس به اقواممون که بیش از دوساله در این کاره هنوز پول واریز میشه

    4. شهاب گفت:

      سلام، من مدتی هست، که در یک کریپتو کارنسی (ارزهای دیجیتال) با درآمد مشخص، اعتبار مشخص، وقابل اعتماد،اعتبارسنجي کرده ام،و در ماه گاداش میگیرم، میتونی تحقیقی راجبش بکنید. من درخدمتم

    5. سینا گفت:

      سلام دوستان وقت بخیر من ۳ تا حساب دارم میخوام‌ بفروشم و نیاز به مبلغش‌‌ دارم یکی ۱ سهم و دوتا دیه ۲ سهم و هر ۳ وریفای شده هستن برای خرید به ای دی تلگرام پیام بدین sina_t011@

    6. Sanaz گفت:

      سلام من هم متاسفانه دو سال پیش فریب خوردم .میخاستم اطلاعات دقیق تری از شما بگیرم چطور میتونم باهاتون ارتباط برقرار کنم

  2. احمد موسایی گفت:

    برای چی برای بالا بودن در سرچ گوگل دست به انتشار هر مطلبی می‌زنین و یک شرکت دروغی و پونزی رو تبلیغ میکنین هر کسی که وارد این سیستم پونزی بشه شما یکی از عوامل گول زدنش هستین، این مطلب چرت رو پاک کنین از وب سایتتون

  3. فرزاد گفت:

    از دوستان سراغ دارم که بیش از یکساله تو یونیک فایننس هستن و هر ماه هم درآمدشون به روش مسترکارت یا بیتکوین قابل پرداخته. البت دوستم از بیتکوین میگیره.منم بخاطر هرمی بودن شرکت ثبت نام نکردم ولی اشتباه کردم.چون دوستم بیش از سرمایه گذاریش درآمد کسب کرده. نمیشه گفت کی کلاهبرداری میکنه ولی 5 ساله که هنوز اینکارو نکرده!

  4. رضا گفت:

    سلام. من دو سال اولم تمام شده و در سال سومم است که سرمایه گزاری میکنم. هیچ وقت هیچ مشکلی نداشته و به درستی سود داده این ها فقط تبلیغات منفی است و چرت

    1. محمد گفت:

      من ۵۰۰ دلار دارم،کسی خواست زیر قیمت میدم چون کارگزار نیستم سرمایه گزار هستم

      1. Toba گفت:

        اسم۵۰۰دلار رو میذاری سرمایه گذاری?

        1. طاهره گفت:

          برای ما هم واریز میشه هر چی پی جی و بی جی هم شاملمون شده دادن. اینا یا پولاشون رو میدن به کسی که واسشون اکانت بزنه و یا تو گروه هایی هستن که درست حمایت نمیکنن

    2. محمد گفت:

       

      سلام،هزار دلار از ۴ اکانت دارم اگر کسی خواست زیر قیمت میفروشم،بنده سرمایه گزارم و بخش Amountحساب هام پر نشده،@pyma.aa ایدی اینستام،باتشکر

  5. محمود گفت:

    سلام و تشکر بابت مطالب خوب من هم یکی از فریب خوردگان این شرکت باصطلاح سرمایه‌گذار در بورس هستم از ابتدا گفتم روزی 3دلار بابت سرمایه‌گذاری به حسابی که برات درست میکند واریز میکند یعنی ماهی 64 دلار و ما (بیشتر ایرانی ها) قبول میکنیم اگر کسی خواست عضو شود یه مورد را بداند اگر روزی ۱۰۰ دلار هم به همون حسابی که خودشان درست میکنند و تو هیچ دسترسی برای برداشت از حساب نداری یعنی فقط یه حساب که از دور نگاه می‌کنی و هیچ دسترسی بهش نداری میگن باید حسابت را وریفای کنی (احراز هویت)
    تو هم وریفای انجام میدید میزارنت تو تو خماری که جواب وریفای بیاد تا معلوم نیست چند ماه بعد میخوان دلخوشت کنن میگن قبول شده بعد چند وقت باز بهونه الکی میارن که بدلیل هک شدن یا پولشویی یا هزارو یک دلیل دیگر بازم باید وریفای کنی باز تو خماری
    من که پولم رفت به حسابشون وای شما پولتون رو به اینا ندین البته من هم زیاد باور ندارم به این چیزا گول اقوام رو خوردم
    به هیچ‌وجه این کار رو نکنید هر کی هم تبلیغ کرد میخواد پورسانت ۲۰۰ دلاری بگیره بابت گرفتن پول شما

    1. yeganeh گفت:

      اگ اینجوری چرابرای ما نشده هرکس سرمایه گذاری کرده مشکل داره ب من پی ام بدهy1377y

      1. مهرداد گفت:

        سلام من تواین داستان سرمایه گزاری کردم و الان مدت ۸ ماه است که ورفای من انجام نشده اگه میتونی کمکم کن ممنون

      2. مسعود ب گفت:

        سلام خسته نباشید منم همینطور که دوستان میکنم هستش الان پنج5هزار دالار که فوزو و‌نایک و اپل بود الان تبدیلش کردی نمیدونم روزی3دلار الان نزدیک 7ماه یک ریال سود نگرفتم حالا فعلا دارند سر میدوندباید وریفای بشید الان نزدیک چند بار هنوز میگی رد شده آلان نزدیک 2000دلار سودم هستش ولی خبری نیست .اخی رفیق ام همه کارهاش میکرد الان که نیاز مبرم دارم به خدا من باسود بانکی زندگیم میچرخوندم الان هفت ماه هستش خبری نیست به خدا یک هفته یک نون گیرم نیومده بخورم .توراخدا اگر همه کارشون هستید خدا برات خوش بخاد من چیزی نمیخام پول زحمت کشیم‌ خودش بدید.به خدامحتاج نبودم الان نصف کمتر سود دارد هر کس بخواهد بهش میدم با۷۰م بهم بدی همش برای خودش.منتظر جوابتونم هستم

      3. مسعود ب گفت:

        سلام آقای y1377yمنتظر پاسختون هستم تورا اون کسی که مئ پرستی خیلی دارند اذیتمون میکنند.جون عزیزت اگر دستت بهشون میرسه خواهش دارم پول خودم بدی بقیشا نخواستم بچهایم موقعه زایمانش دستم‌خیلی خالی هستش ؟هرکسی‌خاست نزدیک دوهزار دلار هم سود داخلش .ولی باید شنبه و ئکشنبه تا آخر آذرماه به حساب دکتر واریز کنم .ممنونم

      4. جواد گفت:

        میشه شماره بدید من پیام بدم برای یونیک سوال دارم

      5. پردیس گفت:

        سلام ممکنه ای دی واتس اپ یا تلگرامتون رو بفرمایید من اینستا ندارم

  6. شاکی گفت:

    این شرکت کاملا هرمیه سوییس و بورس و فلان همش کشکه کل اطلاعات سایتشم کپی از سرورای دیگس ما ک پولمون اینجا به باد رف هرکی اولش وارد شد ی پولی گرفت اونم پول نفرات جدید بود الان شیش هفت ماهه هیچی سود نداده بهونشون اپدیت و احراز هویت و ایناس دیگه روزای اخرشه همین روزا سایتشم بالا نمیاد…

  7. حسین گفت:

    سلام یکی از دوستان خیلی اصرار داره که تو این شرکت عضو بشم تازه خودمم هزار دلار ندارم باید قرض کنم آیا این کار درسته

    1. شهباز گفت:

      سلام به عنوان یک دوست ناشناس نکن نکن نکن

      1. محمد گفت:

        دوستانی که تو یونیک هستن ۶۰۰ اکسپرت دارم ۲ هزار زیر قیمت روز میدم،کسی خواست پیام بده

    2. رضا گفت:

      سلام و درود به شما دوست عزیز
      من توی این بروکر سرمایه گذاری کردم
      خیلی هن خوبه و راضی هستم
      ولی چند سوال دارم خدمت دوستان که میگن این شرکت خوب نیست پانزیه یا کلاه برداری
      سوال اول اینکه آیا شما اصلا با بازار بورس و بروکر آنلاین سرو کار داشتید؟
      سوال دوم: آیا شما ابزار های تحلیل تکنیکال رو بلدی ؟
      سوال سوم : آیا میدونید اکسپرت چیه؟
      سوال چهارم در بدبین ترین شرایط : الانی که اقتصاد ایران عالیه شما کار بدون ریسک سراغ دارید؟
      پنجم: شما تا حالا درآمد دلاری داشتی یا فقط داری پز ریالتو میدی ؟
      در کل بگم عزیز دل برادر : درختی که پر باره سنگ زیاد میخوره . موفق باشید

      1. دلسوز گفت:

        اجازه بدید راحت بگم خواهشا ناراحت نشید
        با کمال احترام 4تا اسم شنیدی داری بلغور میکنی
        تکنیکال چه ربطی به یونیک داره گوساله
        فتا دربه در دنبال فعالانه شرکت پانزی یونیک فایننسه
        از روزی هم که اسمش پیچید من پیگیرش بودن
        فعالان یونیک خوب میدونن که هر پولی که میگیرن پول احمقهاییه که گولشون زدن و وارد سیستم شدن
        6 سال چیه 20سال هم کار میکنن هنوز که هنوز گلد داره فعالیت میکنه
        این اراجیف واسه جهان سومه
        من از 83 در بورس ایرانم و 5 ساله فارکس کار میکنم
        همه پیامها رو خوندم جز یکی دو مورد کاملا مشخص بود که هیچکدوم هیچی نمیدونن
        بله اقتصاد ایران مشکل داره هر روزم ارزش پولتون کم میشه اما دلیل نمیشه که بریزین تو حلقوم یه مشت کلاهبردار
        دوست من رو در کانادا به دلیل فعالیت در یونیک بازداشت کردن و شرایطش بسیار بحرانی شده
        تازه فقط به دوستان ایرانیش معرفی میکرده
        بله خیلی درآمد دارن بعضیها چون دارن پول مردم رو میگیرن بعد اونقدر ساده هستند که دارن برای یه عده که معلوم نیست کین و چین کلاهبرداری میکنن آدم اینقدر ساده؟
        من 19 ساله برنامه نویسم و کلی بات نوشتم و انواع اندیکاتورها و اوسیلاتورهای سفارشی
        ربات معاملاتی هست نمیگم نیست اما نه اینجوری که شما میگین سود نمیده و الا گنده تر از یونیک خیلیا هستند که بکنن این کار رو
        خودتونو گول نزنین شما داری پول یه مشت آدم ساده ، که موندن تو هزینه های زندگیشون یا میبینن هرچی کار میکنن تورم داره نابودشون میکنه ، رو میگیری بخششو خودت میخوری بخشیش رو هم بالا دستیا و …
        تقریبا بالغ بر 30 نفر به من مراجعه کردن برای راهنمایی در خصوص شکایت از یونیک چون طبق قوانین کلاهبرداری یونیک الان باید اصل پولشون رو میگرفتن که نگرفتن
        بعنوان کسی که یکی از اصلیترین درآمدهای زندگیم سرمایه گذاری هست خدمتتون عرض میکنم
        فارکس بورس نیست ! فارکس بازار مبادلات ارزی هست در حقیقت فارکس یه کازینو آنلاینه که شما روی تغییرات قیمت با بروکر (بخوانید صاحب کازینو) شرط بندی میکنی همین
        منتهی در فرهنگ ما جا نیوفتاده این داستان و الا شرط بندی در اکثر کشورهای دنیا منع قانونی نداره
        در بورس ایران هم بله دولتسهام رو کشید بالا و تبلیغات کرد و شما اومدیو اونم شیرین 310هزار میلیارد از بازار خارج کرد
        اما زیان؟؟؟ نه همه زیان نکردن از سودشون کم شد
        اگر درست سرمایه گذاری میکردند والا دولت هم یه طرف معامله هست چرا سود نکنه وقتی شما بلد نیستی حقوقیها سهام آشغال رو میبرن بالا با سفته بازی و بعدشم میندازن به شما
        وارد فارکس شدید تا یکسال با اکانت دمو کار کنید و پول نزارید جو گیر نشید فارکس همیشه هست
        وارد بورس بدون گذراند دوره های حرفه ای نشید و تا یکی دوسال سرمایه وارد نکنید
        یونیک که هرمیه و کلاهبرداری اونیم که شمارو پرزنت میکنه دبال نقد کردن پولشه در بهترین حالت و الا خوب میدونه داره کلاهبداری میکنه
        یکی از مشخصه هایی که پس از ورود به یونیک شما پیدا میکنی دروغگویی هست اولش از سر نادانی و بعدا کلاهبرداری
        قید پولتون رو بزنید اگر داد بگیرید نداد با شکایت هم بجایی نمیرسید چون معرف شما هم خودش گول خورده هست
        در نهایت دولت سرشاخه ها رو میگیره پولاشون رو و بعدم زندان
        در بدترین حالت سرمایه گذاری همین سهام بورس ایران رو با یه شرکت مشاور حرفه ای صحبت کنید بخرید طولانی مدت قطعا زیان نمیکنید و در احمقانه ترین شرایط اصل پولتون حفظ شده
        یکم سرچ کنید یونیک چندین ساله که دارن داد میزنن کلاهبرداریه در خصوص شرکتهای پانزی/هرمی بخونید یکم تنبلا

        1. Mamad گفت:

          عالی بود کاملا درست و جامع .
          فقط یه چیز را جا انداختید اونم اینه که اغلب معرف ها فامیل و آشناهای درجه یک هستند که نمیشه ازشون شکایت کرد و این کلاهبردارا درسشونو خوب حفظن

      2. Mamad گفت:

        ششم پولتو خوردن پشت گوشتو میبنی پولتو نه .
        چون یکی از اقایان قشنگ جوابتو داد .
        به همین پسنده میکنم

      3. trader گفت:

        عزیزم 4 تا اصطلاح یاد گرفتی ملتو تحریک نکن پولشونو جایی سرمایه گذاری کنن ک ن هویت درست حسابی داره ن آدرس درستی اگه سرمایتونو دوس ندارین برید سرمایه گذاری کنید تو اینجور جاها

      4. مهران گفت:

        دوستانی که هنوز معتقد هستند یونیک کلاه برداری نیست و یه شرکت معتبره جهانیه، فقط کافیه یه سر به گوگل ترند بزنن و کلمه unique finance و سرچ کنن، این سایت کە ابزار خود گوگل هست به هتون میگه این کلمه توسط چه کشورهایی سرچ شده: افغانستان، تاجیکستان، عراق، ازبکستان، ایران. اینم لینک گوگل ترند با سرچ کلمه unique finance و در کل کشورهای جهان:

        فقط اگه خودتون خواستید از پیج خام گوگل ترند سرچ کنید حواستون باشه محدوده سرچ و در کل کشورهای جهان قرار بدید، خودش به صورت دیفالت روی کشور آمریکاست.

      5. مجتبی گفت:

        اگر میدونستی اکسپرت چیه پس باید بدونی هیچ اکسپرتی نیست که سود ثابت بهت بده و همیشه سود ده باشه.سود ثابت توی بازار های مالی ؟هر کی میگه مطمئن باشید کلاه برداریه.توی سایت فینما هم هشدار داده در مورد یونیک فایننستون

    3. Mamad گفت:

      اشتباه نکن الان با هزار وعده و وعید و احترام پولتو میگیرن ولی وای به زمانی که بخای پس بگیری یعنی اگه زورشون برسه کتکت هم میزنن از توهین ها که دیگه هیچ . نکن برادر نکن دنبال درد سر نگرد همش حقه بازیه

    4. Mamad گفت:

      باز دیدم دلم سوخت نگم داداش پول میخای قرص کنی بدی دست اینا؟!
      بله آینده زیبایی در شما میبینم با یک لباس راه راه زیبا و در اتاقی دارای ویوی میله های عمودی و افقی !

  8. محمود گفت:

    دوستانی که طرفدارای این باصطلاح شرکت رو میکنن بیان جلو من پورسانت خوبی میدم دوتا اکانت دارم میفروشم تو هرکدومش هم 600 دلار هست

    1. اسد گفت:

      خریدارم آقا

      1. مهدی گفت:

        نکن دروغ من انجام دادام سرم کلاه رفت

      2. محمود گفت:

        [email protected] اگه خریداری میل بزن

        1. رضا گفت:

          یونیک در رستهetfفعالیت میکنه نوعی از صندوقهای سرمایه گزاری اشتباه برداشت نکنید جالبه هیچکس نمیگه پولی ندیدم میگن پلن برداشت عوض شده که اگه نمیشد جای شک داشت

      3. محمد گفت:

        ۵۰۰ اکسپرت دارم ۲ هزار زیر قیمت میدم میخواین

      4. محمد گفت:

        خریدارین پیام بدین یا ایدی تلگرام یاشماره تلفن

      5. مسعود ب گفت:

        من هم فروشنده نزدیک 3تا اکانت یکش‌۳۰۰۰تا یکیش‌۱۰۰۰تا و‌یکی‌دیگش‌۱۰۰۰تا دیگه دارد نزدیک ۲۰۰۰ دلار سود دارد داخلشون همه شون باهم میدم جدادهم خاست میدم ۷۰همشون روی هم پول خودم سود و دلارها برای خودتون.اقای اسد خاستی منتظر ایملتم برای من واجبه چون اتفاق بدی برام افتاده.هرکی خاست از این بهتر هیچ جآ گیرش نمیاد !

  9. Ali گفت:

    سلام
    چه جوری میشه از اینا شکایت کرد ؟

    1. سعید گفت:

      از معرفت شکایت کن

      1. Mamad گفت:

        بدبختی معرف ها همه فامیلن که اونا هم گول خوردن . یعنی یک پدر سوخته بازی هست که حد نداره اینبار خوب دارن ملت رو میچاپن یعنی تمام اشتباهات کلاهبرادی های قبلی رو درست کردن .

    2. رضا گفت:

      صبر کن بعد از احراز هویتت کنسل کن پولتو بگیر
      همه اونایی که راضی نیستن شرکت یه چیزی داره به اسم کنسلی . خ ش آمدین

      1. محمد گفت:

         

        سلام،هزار دلار از ۴ اکانت دارم اگر کسی خواست زیر قیمت میفروشم،بنده سرمایه گزارم و بخش Amountحساب هام پر نشده،@pyma.aa ایدی اینستام،باتشکر

      2. Mamad گفت:

        من کنسلی زدم با هزار دلیل الکی پولمو نمیدن . شما اگر میخری زیرقیمت میفروشم فقط یه پیام بده .

      3. Mamad گفت:

        در ضمن وری فای هم شدم

  10. احمد گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    هر کدام از دوستان که فکر میکنند کلاه برداری هست من سودهاشونو یا اکانت هاشونو خریداری میکنم

    1. مصطفی گفت:

      سلام دوست عزیز من هزار دلار سهام دارم میخوام انتقالش بدم یعنی برم زیر شاخه یکی دیگه میتونی راهنماییم کنی؟

      1. MAX گفت:

        انتقال نمیتونی بدی باید سرمایت برداری حسابتو ببندی ی حساب جدید اونجایی میخوای باز کنی

    2. محمد گفت:

      اکسپرت دارم ۶۰۰ تا ۷۰۰ تا،خریدارین

    3. محمد گفت:

      اگر اکسپرت خریدارین ایمیل بدین،[email protected]

    4. Sjd گفت:

      سلام به میل بزنید بهم [email protected]

    5. محمد گفت:

      سلام،من اکسپرت دارم خریدارین

    6. محمد گفت:

      شماره تماس یا ایمیل

      1. مسعود گفت:

        سلام
        داداش اتفاقا بدجور پول لازمم، قسط های بانک عقب افتاده اگه میتونی سود و اکانتم را بردار مال شما.
        نوکرتم

    7. Mamad گفت:

      داداش نوکرتم من میفروشم هرچی توبگی اصلا فقط یه تلفنی ایمیلی یه چیزی بذار باهات تماس بگیریم . خیلی آقای بخدا خیلی گرفتارم .

    8. محمد گفت:

      سلام من دو تا اکانت دارم یکی 500 یکی 1000 دلار یعنی میخرین شما؟

    9. امیدرضا گفت:

      بیا بخر لعنتی فقط بیا بخر مارو خلاص کن

  11. EM2020 گفت:

    با عرض سلام خدمت یونیکی های عزیز
    5 تا اکانت دارم 2 تاشو بخاطر خرید ملک با قیمت عالی واگذار میکنم
    اکانت 7000 و 1000 دلاری که میشه 8000 تا
    با توتال اینکام بسیار پایین 18 ماهه قیمت 6000 تا جهت دریافت عکس های بیشتر
    پیام بدید. دوستان به حرفای مزخرف این سایتا هم توجه نکنید کلاهبرداری و فلان
    اینا چون به ضررشونه این مطالبو میزنن

  12. بهار گفت:

    سلام
    احمدآقا، شما که خریدارین لطفا یه شماره تماس بزارین یا یه راه تماسی.

    1. محمد گفت:

      سلام،چیشد ازتون خریدن

      1. سعید گفت:

        اینا همه حرف مفت میزنن من کسانی رو میشناسم ک قرار دادشون یکسال پیش تمام شدع
        مدارک فرستادن و پولی نگرفتن تاییدم شده ک مدارکشون دریافت شده و گفتن یکسال صبر کن یکسال گذشت و هنوز ندادن

        اینو بگم هم قید برداشت از خود سایت و هم گرفتن اصل پولتون رو بزنید یونیک الان فقط جهت ورودی گرفتن و داخلی نقد کردن برقراره وگرنه سهام و اینا کشکه

        1. رضا گفت:

          خخخخخخخخخ
          داداش علمتو ببر بالا مشکلت حل میشه
          از کیف پول کوینومی استفاده کن بعد از احراز هویت بیت کوینتو بگیر حالشو ببر
          دوم اینکه راضی نیستی . کنسل کن خ ش آمدی
          به نظر من شما اصلا سرمایه گذاری نکردی
          اصلا شما پرزنت نشدی یا اشتباه پرزنت شدی
          این یه شرکت کاملا اوکیه که مث شیر داره کار میکنه و اینکه شما ثواد نداری نمیدونی سبد سهام چیه مشکل از طرف معرفت هست .
          یکم بیشتر مطالعه کن
          دوستان لطفا از کسی که علم این کار رو داره سوال کنید نه کسی که نمیدونه . سپاسگزارم

          1. محمد گفت:

            آقای رضا شما که ثوادت انقد بالاست که سواد رو ثواد نوشتی، برای آدمای بی‌ثواد چند تا اسکرین شات ایمیل کن تا حداقل ماهم دلمون خوش باشه و وارد بشیم یه هفده هجده هزار دلار بلااستفاده دارم نمیدونم کجا سرمایه‌گذاری کنم ?

          2. Mamad گفت:

            اقای با ثواد ….. ثواد دار بابا پرفسور
            مواظب باش
            فقط همین اصل پول رفت .

  13. محمد گفت:

    دوستان اکسپرت دارم کسی خریدار بود پیام بده،۶۰۰ تا ۷۰۰ اکسپرت

  14. اسو گفت:

    یونیک بی نظیر است،دلار اکسپرت فروشی زیر قیمت

  15. اسو گفت:

    برای خرید اکسپرت ارزان به [email protected]پبام دهید

  16. محمد گفت:

    سلام. کسانی را میشناسم که از بی پولی هیچ نداشتن و با اندک سرمایه که اونم از کسی قرض گرفته بودن کارشون را شروع کردن الان بعد از گذشت دوسال دوتا خانه و ماشین خارجی دارند. خدا راشکر

  17. Nader گفت:

    من ۴ تا اکانت ۶۰۰۰$ دارم جهت فروش زیر قیمت هرکی خواست به آدرس [email protected] پیام بده

    1. Mamad گفت:

      Em 2020
      بده به اون میخره

  18. محمود گفت:

    خبرهای خوب به زودی در یونیک فایننس ❤️ میخواد سر یه سری دیگه رو کلاه بزاره پولشون رو ورداره چرت و پرت میزاره توسایتش

  19. سعید گفت:

    یونیک فایننس که وضعیتش مشخصه انگار پولتون رو دادین به یکی که داشته رد می شده… اما مقاله رو کی نوشته؟ نزدک بازاره؟ نزدک یک شاخص هست نه یک بازار 😐

  20. محمود گفت:

    خبرهای خوب به زودی در یونیک فایننس ❤️ میخواد سر یه سری دیگه رو کلاه بزاره پولشون رو ورداره چرت و پرت میزاره توسایتش این خبرهای خوب کی اتفاق می‌افته ??
    اگه پولتون رو نمی خواید بدید یه سری محتاج ندین این بیشرفا بخورن

  21. EM2020 گفت:

    حرومزاده های بورسی کلاهبردار شمایید که پولای ملتو بالا میکشید
    یسری کصخلم میان اینجا کلاهبردار کلاهبردار میکنن
    آخه پست فطرتا شرکت 6 ساله داره سود میده کدوم سیستم اسکم و کلاهبرداری میاد
    6 سال بهتون سود بده کنسل کنید پولتونو بگیرید گمشید بیرون
    سیستم به این خوبی هر کی میاد یه کصشری میگه نادون تر از شما وجود نداره

    1. مسعود ب گفت:

      سلام شما واقعا خریدار هستی من پول لازم الان ۷ماه نه سودی داده نه چیزی واقعا پنج هزار دلار دارم سودش نمیخام به خدا لازم دارم وگرنه نمیفروختم دوهزاد دلار سود دارد.اگر واقعا خریداری دمت گرم شما پول منا بدید خیلی خیلی ممنون میشم؟منتظرم

  22. ناشناس گفت:

    حرامزاده تویی با اون شرکت دزد کلاهبردار مثلا خبر خوشش که داده چیه فقط بابت سرمایه گذاری جدید میخواد گوشی اپل و…بدهومیخوام صد سال سیاه نده نمیخواد جایزه بده بیاد همونوگندوکاریهای قبلیشو جمع کنه بعد جایزه بده فقز تشویق برای ورود پول کثافت هیچ جیزی در باره اینکه جرا وریفایها 90 روز طول میکشه نداده ویا اینکه اگر کنسل کنی چرا باید تا یک سال وبیشتر صبر کنی که تا خالا کسی ندیده کسی اصل پولشو بگیره دیگه این حقه ها قدیمی شده برو کشکتو بساب شرکت کلاهبردار هرکس هم گول بخوره پولش رفته از من گفتن بود ماکه باختیم شما گول تخورید

    1. ناشناس گفت:

      تو فقط اینو جواب بده الان چنددتا از دوستام تو ارز دیجیتال فعالند میگن ما 24 ساعته احراز هویت شدیم اون دیگه چه شرکت کلاهبرداریه که سه ماه طول میکشه وریفای تازه اگه بشی وسوال دوم جرا اونایی که کنسل میکنند باید یک سال منتظر بمانند مکر شما تو بانک دوساله پول میزاری میگن برو یک سال دیگه بیا اصل پولتو بگیر تازه اگر بده که من ندیدیم کسی به اصل پولش برسه همین دو سوال را جواب بده دیگه کافیه برای کلاهبرداریش الان هم اکثرا جایگاهشون را بفروش گذاشتند ولی کسی خریدار نداره استاد خخخخخخ

      1. ناشناس گفت:

        در ضمن من هم تو بورس ایران هستم وهم تو یونیک بله بورس ایران هم دولت به ملت خیانت کرد وسرمردم کلاه گذاشت ولی بورس باید صبر کنی در بلند مدت مطمین باش پولت برمیگرده ولی درریونیک اگر میخوای سود کنی باید فعالیت کنی وعضو گیری کنی وبا وضعیت فعلی که وریفایها طولانیست نقد کردنش خیلی سخت شده وآبنده شرکت روز به روز داره بدتر میشه چون ورودیهاش داره کم میشه واصل اساس کارش پانزیه اینو که همه بهش اعتراف دارند در کل همه در حال سرکیسه کردن وخالی کردن جیب ملت هستند.

  23. EM2020 گفت:

    عرضه و لیاقت نداری تو بیا برات وریفای بزنم سه روزه جوابش بیاد
    تو مشخصه بورسی هستی که داری میسوزی
    در مورد پروموشن هم باز از بی عرضگی خودته همه دارن ثبت میزنن جایزه میگیرن
    توام بشین هی کلاهبردار کلاهبردار کن

    1. سورنا گفت:

      جناب چجوری دو سه روزه وریفای میشی
      من خودم یونیکی هستم
      لاعقل با عدله حرف بزنید
      چون تنها به عنوان یک سرمایه گذار آمدم جهت گرفتن سود نه فعالیت
      اینجا به ما گفتن به هیچ عنوان در زمان کوتاه وریفای نمی شوی حداقل سه ماه طول میکشه در صورتی که الان یک سال میگذره و هنوز وری نشدم ظمنا این آقایی که گله میکنه کنسلی نداره درست میگه چون پیش ما کنسلی رو با کسر و جریمه اونم صفحه رو به یکی میدن جهت کار کردن

      1. مسعود گفت:

        برادر عزیز الان ۳ دفه شده که تلاش کردم برای وریفای، ریزترین چیزها را هم هر سری برای عکس برداری با عکاسم هماهنگ کردم، چرا ریجکت شدم؟
        بعد از ۹ ماه هیچ پولی تو دستم نیومده، فقط تو حساب میبینم. وریفای با بروکر icm زدم تو دو روز بهم جواب داده، با اون حجم معاملات، ولی الان بعد از نه ماه بدون اینکه چیزی بگه فقط ریجکت میکنه، راه بهتری برای وریفای سراغ دارید به ماهم بگید، کمک کردن راه خیره

    2. Mamad گفت:

      اقای باعرضه بیا اکانت منو بخر برو حالشو ببر پیام بده هر جا بگی میام فقط اکانت من مال شما

  24. محمود گفت:

    برو داداچ مؤسس یونیک هم نمیتونه دو سه روزه وریفای کنه ???

  25. محمود گفت:

    مژده به سهامداران ?و همچنین کارشناسان? شرکت معظم یونیک فایننس:

    ?پروموشن?
    دوستان مراقب باشید جایزه گذاشته برا خالی کردن جیب ملت هرکی ،3 یا6 نفر جذب کنه جایزه میگیره.
    ( البته نفر مهم نیست) فقط پولی که به حساب این بی‌ناموسا می‌ره مهم , مراقب باشید ..

  26. behzad گفت:

    من سر تعظیم خم میکنم در مقابل کمپانی یونیک فاینانس
    هر چی دارم از یونیک دارم
    من خودم ۳روزه ویریفای شدم و سود رو هم از طریق بیت گرفتم
    هرکسی هم که تو سیستم مشکل داره میتونه پی ام بده راهنمایش کنم [email protected]

  27. unique finance گفت:

    با سلام خدمت هموطنان عزیز
    سرمایه گذاری در کمپانی معتبر با سابقه بالا و معتبر
    بدون استرس یک بیزینس عالی برای خودتون راه بندازید
    درآمد دلاری ثابت و استفاده از پلن های درآمد زایی دیگر
    به ازای 1000 دلار 500 دلار بیشتر براتون ثبت زده میشه
    مثلا شما فرض کنید 1000 دلار قصد سرمایه گذاری دارید
    براتون 1500 دلار ثبت زده میشه و 500 دلار همون ابتدای کار
    جایزه دریافت میکنید و به ازای سرمایه گذاری بالای 5000 دلار
    شما 1000 دلار جایزه دریافت میکنید یعنی 6000 تا براتون ثبت زده میشه
    و سود سهامتون رو هم به دلار و هفته به هفته روزهای دوشنبه نقد میشه
    هر سوالی در خصوص آشنایی با کار داشتید در خدمت شما بزرگواران هستم
    همه کارها هم حضوری انجام میشه

    1. Mamad گفت:

      یا نمیفهمی یا خودتو زدی به نفهمی ! این آخرین جمله بود وقتی میخواستم سود پولمو از شما کلاهبرادرا بگیرم . انشالله سرطان بشه بیافته به جون عزیزانت .

  28. محمود گفت:

    دوستان یونیکی اول ماه میلادی برین دلارهاتون رو برداشت کنین باهاش زندگی کنین
    درآمد دلاری دیگه مهم نیست گرونی،
    البته اینا رو گفتم که بدونین اون دلاری که این حرومزاده ها توسایتشون نشون میدن فقط نمایش، دستتون رو تو پوست گردو میزارن به عشق روزی که بخوای وریفای شی باید قید پولت رو بزنی یا بری به زور از بالا سریت که این کلاه گشاد رو سرت گذاشته بگیری

  29. حمیدرضا گفت:

    سلام دوستان ۱۴۰۰دلاریونییک دارم زیر قیمت میدم هرکس خواست ایمیل بزنه
    [email protected]

  30. محمد گفت:

    سلام به ن
    ظر من هیچ جا پول مفت به کسی نمیدن

  31. محمد گفت:

    سلام بچه ها بنظر من تاقبل اینکه اهراز هویت بشه که همه خوب بودن الان که اهراز هویت شده اینجوری میگید نگاه بخدا من سمت کسی نیستم منم الان ۲ماه پول نگرفتم ولی اینجوری داری تخریب می‌کنی سهام دارارو میترسونید همه هجوم میارن به بالاسریشون شرکتم اگه کلاهبردار هم نباشه ۱دفع بخاطر اینکه جواب همه بده کم میاره اون که قرارداد ۲سال بسته واسش مهم نیست ولی شما بخاطر احراز هویت اینجوری بقیه میترسونی هستن کسایی که زندگیشونو گذاشتن نترسونید مردمو قبل اینکه کسی کلاهبرداری کنه تو میزنی طرفو میکشی .بخدامن که قبل احراز هویت همیشه پولمو به موقع گرفتم

    1. محمد گفت:

      داداش هزار تا اکسپرت دارم از ۴ اکانت،کسی خواست زیر قیمت میفروشم پول لازمم

    2. Mamad گفت:

      برادر چرا من نتونستم نه احراز هویت بشم نه پولمو درست درمون بگیرم نه الان که قراردادم تموم شده پولمو نمیدن ؟! فقط خواهش میکنم دیگه بیشترش نکن بخدا پشت گوشتو دیدی پولتو ندیدی . و فقط به یه دلیل این دارودسته هنوز نابود نشدن که همه فامیل و آشنا دارن معرفی میکنن و نمیشه از فامیل شکایت کرد من اگه بخام باید از داداشم اون از باجناقش و باجناقش از پسر عموش شکایت کنه ! میشه ؟ اون اصلیه هم که رفته ترکیه و دستمون به گوز باقر بند نیست ! دیگه خود دانی

  32. محمود گفت:

    دادا چقد پول گرفتی ،چطور پول گرفتی، ببین اصلأ شرکت مهم نیست روزی که من عضو شدم گفتن هر وقت بخوای با کسر 20% از سودت پول رو به کارتت واریز میکنیم گذشت سود که جمع شد چون تومان می‌گرفتیم به بهانه قیمت دلار اون20% شد25% بعد ۲بار نقد کردن موقعی که دلار 15000بود 8000میخریدن ازم من الان 27ماهه پول به این حرومزاده ها دادم 10%نگرفتم چون نفروختم بهشون الآنم کسی خریدار باشه اکانتم 1700 1200مال من بقیه‌اش مال خریدار من فقط پولی که گذاشتم رو میگیرم .

    1. Mamad گفت:

      دقیقا مثل من . یه کاربر هست اینجا گفته هر کی ناراضیه من میخرم برو پیداش کن براش پیام بذار من چندبار براش پیام گذاشتم هیچ خبری نشد ! هر با هم یه ایمیل جدید میسازه میاد میگه هر کسی ناراضی من خریدارم . ! اینا خیلی کلاهبردار و شارلاتانن خوب بلدن ملتو بچاپن . کی به کیه من موندم چرا قانون جلوشونو نمیگره میگن برو از اون کسی که معرفیت کرده شکایت کن ! همه از طریق فامیل معرفی شدن که اونهم گول خورده ! میشه من از داداشم شکایت کنم و داداشم از باجناقش و باجناقش از پسر خالش ….؟!

      1. محمود گفت:

        اون کاربری که می‌گه من میخرم داره دون میپاشه برا یه سری که میان این کامنت ها رو میخونن منم اول میومدم میخوندم همه گفته بودن دروغ کلاهبرداری یکی دو تا نوشته بودن کارش درسته بیشتر نظرم رو جلب می‌کرد هرکسی عقل خودش فقط یه توصیه میکنم بهشون پولتون رو ندید به این حرومزاده ها

  33. کیوان گفت:

    یونیک فاینانس کلاهبرداریه. اولش منو پرزنت کردند (من سه ماه پیش ورود کردم) گفتند یونیک یک کارگذار هست (که دو هفته پیش کل اینترنت رو گشتم همچین کارگذاری وجود نداره). گفتند تو بورس نزدک کار میکنه (که رفتم سایت های نزدک و دنبال یونیک فاینانس گشتم اصلا وجود نداشت). گفتند تو صدو چهل کشور فعالیت داره که من کل اینترنت رو گشتم و عمدتا اسم ایران هست و جزئی هم اسم دو تا کشور دیگه. دیروز صحبت کنسلی شد گفتند موقع برگردوندن پول بیست الی سی درصد رو کم میکنند، و حتی انتهای قرارداد هم همینطور هست(که قبل از ثبت نام این رو نگفته بودند و مدام میگفتند کنسل کنی مقدار سودی که دادند رو کسر میکنند میدند و اگه قراردادت تموم بشه همون کامل پولت رو). دیروزم صحبتشو میکردیم گفت اخه بانک و فلان و فلان تو تحریم هستند برای همین از طریق صرافی یا ترانزفر داخلی باید بیست سی درصد کسر بشه (اما جالب اینجاست که اول ثبت نام چرا بیست درصد هزینه ثبت نام نمی گیرن؟؟!!)))) چی بگم. کلاهبرداری شیادی. دروغگويي. و از ابتدا پنهان کاری و پیچوندن ها و اصرارهای پی در پی، مراجعه به دم در منزل یا مغازه…. و مجاب به ورود کردن….. جواب سوال رو با سوال دادن و موقع اموزش همین رو به ورودی های تازه یاد میدن و میگن اگه کسی سوالی پرسید سوالشو با سوال جواب بده!! میگم چرا تو مشاوره مثلا فلان چیزو توضیح نمی دین، میگه وقت نمیشه و اگه بپرسه میگیم! میگم اخه شاید کسی به ذهنش نرسه!!! خلاصه آخر شیادی با پول مردم ترانزفر داخلی انجام میدن و سود کسر می کنن اونم 20 درصد!! میذارن جیبشون یعنی نزول خور از اینا خیلی سر تره!!

  34. Amir yoosef گفت:

    یکی که معرف هست بهم‌ایمیل بزنه ازش سوال دارم… ممنون
    [email protected]

  35. Mamad گفت:

    دوست عزیز یا سرشاخه ایی یا قشنگ گول خوردی . ولی اگه راست میگی من الان ۱۲ ماهه عضو شدم بیا اکانتمو بگیر به شرطی که سودهام رو ازش کم نکنی و اونایی که نقد نشده را هم نقد کنی و به قیمت دلار روز بهم پول بدی ، جریمه کنسلی هم طبق قانون شرکت با خودم نه بیشتر نه کمتر

  36. Mamad گفت:

    دروغه باور نکن مگر اینکه تونسته باشن سر خیلی ها را کلاه گذاشته باشن ما که حتی به سود پولمون نرسیدیم فقط یه مشت رقم الکی که توی یه برنامه بیخودی بالا میره ! فقط دوماه اول بعد هزارتا بهونه از وری فای گرفته تا کم شدن کارمزد و بیت کوین کن و غیره الانم که اصل پولمو میخام نمیدن طرف اصلی هم فرارکرد ترکیه من موندم و چندتا فامیل که نمیشه ازشون شکایت کرد

  37. مسعود گفت:

    سلام خدمت دوستان اینکه میگی کلاهبرداریه اشتباهه ،بنده خودم چند روزه از طریق یک دوست قدیمی شروع کردم در یونیک و ابتدا همه جوانب رو سنجیدم و شرکت کردم وجهت اطلاع شما همین دوست بنده سه ساله در این بروکر استارت زده والان زندگیش تغییر کرده و خیلی موفقه و تونسته ازاین راه به خیلیها کمک کنه ضمنا این کمپانی هرمی نیست به این خاطر که رباتها محاسبات رو انجام میدن و عوامل انسانی در کار نسیتن و این معاملات از طریق اینترت انجام میگیرد پس جذب سرمایه باید توسط افراد مشخص وحرفه ای که دراین زمینه تجربه دارن و کد بورسی دارن صورت بگیره ،درآخر دوستان خوب اگر شما هر کاری رو درست وبا اصول انجام بدین میتونین توش موفق بشین نمیشه هرکاری رو کلاهبرداری یا همه رو دزد خطاب کرد طرف پول گزاشته رفته خوابیده منتظر معجزه هستش .

  38. محمود گفت:

    ببین جناب امیدوارم موفق بشی ولی شک نکن تو بد راهی قدم گذاشتی هرکسی هم که دم از موفقیت میزنه فقط بخاطر اینه که میخواد پول جذب کنه الآن که تازه واردی ولی چند وقت بگذره به این حرف می‌رسی که از ریشه و اساس هرمی و فقط با جذب پول که سر پاست هروقت هم تونستی پول بگیری بدون که کارت اشتباه نبوده واگرنه اصلا صد هزار دلار بخوان تو اکانتت بریزن فقط نگاش کن و دلخوش بهش نتونی برداشت کنی پشیزی هم نمی‌ارزه

  39. مسعود ب گفت:

    سلام شما واقعا خریدار هستی من پول لازم الان ۷ماه نه سودی داده نه چیزی واقعا پنج هزار دلار دارم سودش نمیخام به خدا لازم دارم وگرنه نمیفروختم دوهزاد دلار سود دارد.اگر واقعا خریداری دمت گرم شما پول منا بدید خیلی خیلی ممنون میشم؟منتظرم

  40. امین گفت:

    با عرض سلام
    شرکت یونیک فاینانس یک شرکت کاملا کلاه برداری هست .
    من بعد از پایان قراردادم .تقاضای پولم رو دادم وتمام مدارک رو فرستادم ولی تا الان 10 ماه گذشته و پول منو نداده
    این یک شرکت پانزی و کلاه برداره . گول لیدرهاشو نخورین بعد از وارد شدن شما جواب تونم نمی دن

  41. امین گفت:

    چطوری میشه از این شرکت شکایت کرد

  42. محمود گفت:

    هیچ خریداری نداره تنها راهش اینه که یه بدبخت رو پیدا کنی پول ازش بگیری حسابت رو بهش بندازی

  43. سعید گفت:

    تمام شرکت های دنیا حتی شرکت های ایرانسل همراه اول و یا هر شرکت دیگه ای برای جذب مشتری از طریق دعوت از دوستان داره یعنی معرفی اینکه گفته میشه هرمی دو دیدگاه داره هرمی که فقط از طریق جذب باشه یا هرمی که حتی جذب هم نداشته باشی بتونی سودتو بگیری .من خودم شخصا بدون هیچ ورودی پولامو گرفتم .و تا الانم به اصلا پول و سود هم کردم چون هرچی سود میکردم میدادم بیت کویین وقتی قیمت بیت کویین3000 دلار بود من بیت کویین گرفتم و الان بیت کویین نزدیک 30 هزار دلار است .از نظر بنده واسه من تنها خیلی منفعت داشت .

  44. یونیک مقدس گفت:

    احسنت برشما ملت همیشه در صحنه
    لطفا برید سایت های انگلیسی gpm.ltd رو مطالعه کنید.
    ولا ما که احراز هویت شدیم تمام خاندان و دوستان وغریبه ها هم باهامون هستن هر ماه با 20 درصد نقد میکنن و کاملا راضین
    مولا علی بزنه تو کمر آدم دروغ گو که بخاطر منافع خودش( سبدگردان های بورس نابود ایران، شرکت های هرمی بادران،بیز،پنبه ریز،سیمرغ ،ام وی و…که نابود شدن یا در حال نابودی هستن) تبلیغات دروغ علیه یونیک میکنن

  45. ناشناس گفت:

    اینشالله مولا علی بزنه تو کمر تو وبقیه لیدر های کثافت این شرکت ولا ما که چند ماهه کنسل زدیم هبچ خبری نیست و دلارهارای تو گین ولت را 4 ماهه فرستادم برای معرفموم وهنوز نقد نکرده ومیگه ندارماکثر فامیل ما بغیر از بک یا دونفر وریفای نشدن و7 ماهه اکثرا سوداشون را نقد نکردند اگر آمار بگیری حداقل 80 تا 90 درصد از این شرکت کلاهبردار ناراضی هستند حالا تو راضی هستی دلیل نمیشه که از شرکت تعریف کنی واگر کسی شکایت نمیکنه بخاطر اینه که همه فامیل هستند خیلی خوشحال نباش شرکتی که به تعهداتش عمل نمیکنه مطمین باش بزودی کلاهبرداره حالا هر چند چند روزی دوام داشته باشه.

  46. ناشناس گفت:

    اینشالله مولا علی بزنه تو کمر تو وبقیه لیدر های کثافت این شرکت ولا ما که چند ماهه کنسل زدیم هبچ خبری نیست و دلارهارای تو گین ولت را 4 ماهه فرستادم برای معرفموم وهنوز نقد نکرده ومیگه ندارماکثر فامیل ما بغیر از بک یا دونفر وریفای نشدن و7 ماهه اکثرا سوداشون را نقد نکردند اگر آمار بگیری حداقل 80 تا 90 درصد از این شرکت کلاهبردار ناراضی هستند حالا تو راضی هستی دلیل نمیشه که از شرکت تعریف کنی واگر کسی شکایت نمیکنه بخاطر اینه که همه فامیل هستند خیلی خوشحال نباش شرکتی که به تعهداتش عمل نمیکنه مطمین باش بزودی کلاهبرداریش مشخص میشه حالا هر چند چند روزی دوام داشته باشه.

    1. ناشناس گفت:

      سلام خوب بیت کوین هم حذف شد وتا سه ماه ارسی میدهند اونهم 20 درصد کم میکنند خوب حالا ابن ارسی ها یا بتید عضو جدید بیارید وپول اون را بگیرد وبراش سرمایه گذاری کنید یا هم به بالاسریتون بدهید تا باز اونهم 20 تا 30 درصد کادمزد کم کنه تازه اگر بده این میشه 50 درصد کارنزد عجب کلاهبردارهایی هستند ابنا یا هم صبر کنید چند ماه دبگه ارز دیجیتال بهتون بده تا سه ماه دیگه چه شود بتز خدا عالمه

  47. علی گفت:

    دعا کنید که شرکت هر چه زودتر ، وری فای رو حذف کنه ، که اینقدر باعث نارضایتی همه شده.

  48. کامی گفت:

    سلام شیوه جدید کلاهبرداری این مجموعه اینه همه رو تشنه وریفای کرد، چون ورودیش خیلی کم شد الآن همه رو وریفای کرد تنها راه رسیدن به پول هم اینه کلاه کسی رو ورداری تا پول وارد سیستم شه بیت کوین رو ورداشته یعنی تمام،
    تنها راه رسیدن به پول ورودیه کار رو یه سره کرد اگه بهت معرفی شد جیباتو محکم بگیر و فرار کن چون یه لحظه واستی پولتو بردن حتی عزیزترین کست هم اگه بود پول ندی به اینا
    اگه پول بدی بعداً میگه چند ماه صبر کنی سود میگیری تا یادت بره کمی تفکر کنید

  49. مهدی مرزی گفت:

    سلام
    من هر چی فکر میکنم داستان این یونیک فایننس دقیقا همون ماجرای اسب مرده اسکات هست.حالا داستانش رو دوستانی که میخوان بفهمن ماجرا به زبان ساده از چه قراره همون داستان یه صفحه ای اسب مرده اسکات رو بخونن برای همیشه همچین موضوعاتی براشون حل شده است.

  50. hamidhj72 گفت:

    سلام.
    از دوستان اگه کسی RC خواست من در خدمتم.

    1. جواد گفت:

      والله قسم کلاهبرداری هستش خدا ازشون نگذره من سرمایه گذاری کردم خدا از محمود رضا گودرزی و نیما طبری نگذره

  51. شیخ المکاسب! گفت:

    در این به اصطلاح شرکت… در بهترین حالت قراره دلار از بازارهای مالی آمریکا و اروپا بیاد ایران. و این خلاف تعهد کشورهای مذکور برای چپاول ایران و خاورمیانه است. اگر مبلغی بالاتر از ده درصد جابجایی انجام بدهند مورد سوظن FATF قرار میگیرند. حتی اگر این شرکتها به وعده های خود عمل کنند و توخالی نباشند بدلیل نپذیرفتن قوانین FATF همواره در خطر هستند. دلیل مخفی بودن محل فعالیت شان نیز همین است. البته تا وقتی تراز مالی این شرکتها بنفع شان مثبت باشد سایت ها و پورتال هایشان مسدود نمی شود. و سپرده گزاران می توانند سود پولشان را دریافت کنند و تا زمانی که ورودی سرمایه مثبت باشد. سود ادامه خواهد داشت .ولی با افزایش سرمایه و سود مرکب سیستم ورشکست می شود.

  52. بهنام گفت:

    سلام
    اگر کسی از توکن unqt استفاده کرده و عملیات پرداخت not found شده من میتونم کمکش کنم
    تلگرام: behfar91

  53. AAM گفت:

    با سلام خدمت دوستان من تمام نظرات کاربران رو خوندم
    خب اینجا یکسری سو تفاهم ها هست
    اون هایی که ورود کردن و نمیتونن سود برداشت کنن مشکلشون از بالا سریشون هست که معرف شما اطلاعت کافی نداشته و به شما پیشنهاد کرده و شما هم ورود کردید .
    دوستان برای این کار باید یک سری دوره های اموزش ببینید تا یاد بگیرید چون حرف شما منطقی نیست
    که شرکت یک ماه یا دو ماه سود بده و دیگه نده اگه بخواد کلاه شما رو برداره از همون اول نمیده .
    و اگه در جریان باشید unqt اومده و یکسری از محدودیت ها برداشته شده برای مثال stock wallet جایگزین گین ولت شده و……
    من کسانی رو میشناختم که از فرش به عرش رسیده اند ( با یونیک فاینانس ) .
    خدا سرشاهده یکی از دوستان که کارگر بود الان سونتا زیر پاشه .
    شرکت هرمی نیست چرا چون اگه هرمی بود 6 میلیون کاربر نداشت
    در نتیجه هر کسی که مشکل داره یعنی بد پرزنت شده یا به قولی معرفش خام بوده
    من الان اگه بخوام توضیح بدم خیلی طولانی میشه
    خلاصه مطلب رو بگم
    این شرکت شرکت خوبی هست
    هر کسی میگه کلاه برداری هست اینو بدونه که معرفش کلاهش رو برداشته نه شرکت
    تمام .

  54. مالباخته گفت:

    از خودم تعجب می کنم با اینکه می دونستم ولی گول خوردم. ولی خدا رو شکر کسی رو نیاوردم . فقط خودمون بدبخت شدیم.

    بر کسی که نون و نمک می خوره و دام پهن می کنه شرم باد.
    بر کسی که از صداقت و سادگی افراد سوء استفاده می کنه شرم باد.
    حالا تو سن 48 سالگی بایداز اول شروع کنم.
    این رو به عنوان یک تحصیلکره ی دانشگاهی عرض می کنم .دوستان
    امیدوارم حق مطلب را ادا کرده باشم.
    از ما که گذشت مطالب فوق رو نوشتم تا آیندگان(نیایندگان) مراقب باشند.
    بر نارفیقان شرم باد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT