معرفی بروکر IG

معرفی بروکر IG و آشنایی با این بروکر فارکس

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از قدرتمند ترین بروکر ها ، IG نام دارد که بسیار مورد توجه کسانی است که قصد دارند بر روی سهام بورس نزدک سرمایه گذاری کنند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی این بروکر IG بپردازیم. پس اگر قصد سرمایه گذاری در یک پلتفرم قوی با کسب سود بالا را دارید، توصیه می کنیم با اول پرداخت تا انتها همراه باشید.

معرفی بروکر IG

اغراق نیست اگر بگوییم بروکر IG با 45 سال سابقه، به عنوان بهتری بروکر در سال 2020 فعالیت می کند. این بروکر در سال 1974 فعالیت خود را آغاز کرده است و مقررات خود را زیر نظر شش حوزه Tier 1 Jurisdiction تنظیم کرده است و به عنوان یک بروکر کم ریسک در حوزه مبادلات فارکس و ترید CFD ها شناخته می شود. کم ریسک بودن تنها ویژگی مثبت این بروکر نیست بلکه تعداد ارز های قابل تجارت، کمیسیون و هزینه های پایین، آموزش های کاربردی، تجارت حرفه‌ای و پلتفرم های متفاوتی که برای ترید در اختیار کاربران قرار می گیرد، همگی در کنار هم بروکر IG را قوی و قابل اعتماد کرده اند.

معرفی بروکر IG

معرفی بروکر IG

در قدمت و قدرت این بروکر لازم به ذکر است که زمانی که IG متاتریدر 4 را معرفی کرد، فقط 76 دارایی قابل معامله وجود داشتند! بدون تردید بروکر IG با اختلاف پرچمدار بهترین کارگزاری هاست.

IG یکی از بزرگترین بروکر های فارکس و CFD در جهان است که 14 دفتر در 5 قاره دارد و بیش از 178000 مشتری فعال در سراسر جهان از این بروکر استفاده می کنند. این شرکت متعلق به IG markets Ltd است و در سال 1974 تاسیس شده است. دفتر مرکزی این کارگزاری در انگلستان است و تحت مجوز به شماره 04008957 در آنجا ثبت شده است.

مقررات و اعتبار

قانون گذاری و اعتبار در هنگام انتخاب بروکر آنلاین، از اهیمت ویژه ای برخوردار است. IG Markets Ltd توسط سازمان کنترل مالی انگلستان FCA تنظیم شده است. همچنین برای هر دفتر در ناحیه ای خاص؛IG با مقررات خاص آن کشور سازگار شده است. برای مثال IG ایالات متحده آمریکا با قوانین آمریکا کاملا منطبق است. این کارگزاری تکنولوژی، فناوری و پشتیبانی زیادی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. همچنین تحلیلگران به IG Trading به عنوان یک منبع موثق قابل اعتماد در تحلیل بازار نگاه می کنند.

معرفی بروکر IG

معرفی بروکر IG

کمیسیون ها و کارمزد ها

میانگین اسپرد : برای قرار داد های کوچک و استاندارد یورو و دلار، حداقل سود 0.6 پیپ است.

معامله گران فعال : برای تریدر های فعالی که تحت قوانین اتحادیه اروپا به عنوان حرفه ای شناخته می شوند، بروکر IG حتی نرخ های رقابتی تری پیشنهاد می دهد.

پلتفرم های بروکر IG

در کل IG یک ارائه دهنده عالی برای سیستم های عامل مختلف و ابزار های تجاری است. عملکرد گسترده و مناسب برای تریدرها در هر سطحی. IG Markets دارای پلتفرم معاملاتی اختصاصی مبتنی بر وب به صورت بسیار خاص است. این پلتفرم به عنوان بهترین پلتفرم در بین رقیبان خود شناخته شده است و توانسته جوایز زیادی را از آن خود کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT