تتر Tether بهترین ارز دیجیتال برای حفظ دارایی

تتر Tether بهترین ارز دیجیتال برای حفظ دارایی

زمان مطالعه 3 دقیقه

تتر (Tether) به عنوان یک توکن (USDT) در بستر بلاک چین در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و به بازار عرضه گردید. تمامی ارز‌ها مبتنی بر بلاک چین بر مبنای عرضه و تقاضا قیمت گذاری می‌شوند، اما تتر (Tether) از پشتوانه دلاری برخوردار است. همین قضیه باعث می‌شود عنوان تتر Tether بهترین ارز دیجیتال برای حفظ سرمایه و نگه‌داری از دارایی در دنیا معرفی شود.

تا به حال به این فکر کرده‌اید که دارایی خود را چگونه نگه‌داری کنید؟ مشکلات اقتصادی و نواسانات بازار ارز باعث می‌شود که هر بانک و یا موسسه مالی و اعتباری توان پشتیبانی دارایی شما را نداشته باشد.

لزوم سرمایه گذاری در Tether

سرمایه گذاری در بورس و اوراق بهادر یکی از راه‌های نگه‌داری دارایی و به روز نگه داشتن ارزش مالی است. اما علم و تجربه امور بورس مستلزم آموزش و کار بسیار می‌باشد. ریسک و سقوط بازار هر کدام از اقلام بورس همچون طلا، نفت، فولاد و دیگر اقلام خسارات جبران ناپذیری به سرمایه و دارایی شما خواهد زد. اقتصاد جاری ما مبتنی بر دلار پیش می‌رود. قیمت اجناس بازار و حتی خدمات با تناوب قیمت دلار به خود رنگ کاهش و افزایش می‌گیرد. USDT با پشتوانه‌ی مستقیم دلار این اجازه را به شما می‌دهد با خیالی آسوده از دارایی خود محافظت کنید.

تتر Tether بهترین ارز دیجیتال برای حفظ دارایی

تتر Tether بهترین ارز دیجیتال

Tether به عنوان یک توکن از بستر بلاک چین راه اندازی شد. تمامی ارز‌های بلاک چین نسبت به عرضه و تقاضا قیمت گذاری می‌شوند، اما تتر همیشه پشتوانه دلار را برخوردار است. نظر به این پشتوانه، قیمت هر ۱ USDT معادل ۱ دلار آمریکا ثابت است. این عرضه باعث می‌شود تتر بدون نوسان و ریسک ادامه کار دهد. بلاک چین با این ارز دیجیتال به راحتی موسسات مالی را کنار گذاشته است.

نحوه کار Tether

Tether با استفاده از بستر بلاک چین و با استفاده از پروتکل Omni نقل و انتقالات مالی را ممکن می‌کند. این ارز شامل نرم افزار منبع باز است که به شما اجازه نگه داری توکن تتر و انجام تراکنش راحت را میسر می‌کند. امنیت این بستر بسیار بالا بوده و تا به حال غیر قابل نفوذ بوده است، در عین حال تمامی تراکنش‌ها توسط تمامی افراد قابل مشاهده می‌باشد.

نام دیگر تتر، USDT است که مخفف USD نشان‌گر دلار آمریکا و Tether است. شایان ذکر است که ارز یورو  EUR هم پشتیبانی می‌کند. این ارز با ارزشی که به دست آورده است دارای نشان است، ارز تتر را با نشان ₮USD و ₮EUR می‌شناسند.

مصارف و مزایای Tether

مزایای تتر Tether بهترین ارز دیجیتال

۱) کسب و کار اینترنتی با تتر بسیار ساده است. همانند شماره حساب‌های بانکی، یک کیف پول به شما ارایه می‌دهد. با این کیف پول شما می‌توانید تراکنش‌های مالی خود را به انجام برسانید. سایت‌های بسیاری هستند که در صورت تمایل، درگاه خرید Tether را به شما ارایه می‌دهند. این روش پرداختی به شما اجازه پیگیری بدون نیاز به تماس با سایت پذیرنده را می‌دهد.

۲) برای پیگیری خرید و انتقال  با تتر، به این شکل که با داشتن رسید تراکنش و استعلام آن در سایت omniexplorer از به مقصد رسیدن وجه آگاه می‌شوید.

۳) دستگاه‌های خودپرداز به پشتیبانی پول اسکناس و ارز محدود نیستند. خودپرداز‌های جدید از ارز تتر و تمامی ارز‌های فیات با زمینه بلاکچین پشتیبانی می‌کنند. با روش‌های انتقال سریع ارز شما تبدیل به اسکناس می‌شود.

۴) اخبار تغییرات قیمت ارز های کریپتو همیشه داغ است و این نوسان تابع منطق نیست. این تغییرات افراد را از ورود به این دنیا می‌ترساند. اما طرح یک به یک تتر، این ارز را ویژه نگه می‌دارد. طرح یک به یک و حمایت مالی دولت‌ها از تتر به این شکل است که، هر تتر را همیشه بر پایه قیمت ارز نگه می‌دارد. (طرح ۱:۱ یعنی ۱ دلار = ۱ تتر)

۵) امنیت بالای تتر باعث می‌شود که صاحب ارز دیجیتالی قادر به پشتیبانی صحیح از Tether باشد و در بسیاری از انواع کیف پول دیجیتالی قابل ذخیره سازی است.

۶) تتر قابلیت این را دارد که در صرافی‌های ارز دیجیتال به ارز‌های دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم و … تبدیل شود. این تبدیل به شما کمک می‌کند که همیشه ارز خود را با ارزش دلار نگه داری کنید.

 

حال که با تتر Tether بهترین ارز دیجیتال برای حفظ دارایی آشنا شدید، در صورتی که قصد خرید فروش ارزهای دیجیتال را دارید، پیشنهاد می‌شود مقاله «راهنمای گام به گام خرید تتر (Tether)» را مطالعه کنید واز بخش خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال مجموعه اول پرداخت اقدام نمایید.

امتیاز 5/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT