درآمد ارزی از سایت Pinecone Research

درآمد ارزی از سایت Pinecone Research و نظر سنجی محصولات

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه سایت‌های دورکاری زیادی هستند که می‌توان با کمک آنها به درآمدهای ارزی و دلاری خوبی رسید و البته هر یک در حوزه‌های خاص و متنوعی فعال می‌باشند. برخی از این سایت‌ها، جزء سایت‌های کلیکی هستند که از شما می‌خواهند فعالیتی را انجام دهید و بابت آن پول دریافت کنید. در این میان به کسب درآمد ارزی از سایت Pinecone Research می‌پردازیم که از شما می‌خواهد در نظرسنجی محصولات، قبل از ورود به بازار شرکت کنید.

سایت Pinecone Research چیست؟

سایت Pinecone Research چیست

سایت Pinecone Research که در سال ۲۰۱۷ در نیویورک آمریکا تاسیس یافت، زمینه فعالیت آن تا حدود زیادی همانند سایت User Testing می‌باشد. در حقیقت بسیاری از شرکت‌ها، کارخانه‌ها و تولید کنندگان محصولات فرهنگی و هنری، قبل از تولید انبوه یا پخش و انتشار گسترده که هزینه‌های سنگینی متحمل می‌کند، ترجیح می‌دهند که توسط طیف وسیعی از مردم از سرتاسر دنیا مورد ارزیابی قرار گیرد و اشکالات احتمالی آن قبل از ورود به بازار رفع شود.

سایت Pinecone Research با شعار «your opinions will directly influence tomorrow’s products» شروع به کار کرده‌ است و از فریلنسرهایی که با این سایت همکاری می‌کند، به عنوان اینفلوئنسرهایی یاد می‌کند که در محصولات آینده تاثیر می‌گذارند.

چه محصولاتی مورد ارزیبابی فریلنسرها قرار می‌گیرد؟

پول سایت Pinecone Research

محصولاتی که می‌توانید درباره آن نظر سنجی کنید بسیار متنوع هستند و به دو دسته تقسیم می‌شوند:

۱) محصولات مجازی: محصولاتی که به صورت آنلاین قابل ارزیابی است و برای ایرانیان گزینه مناسبی می‌باشد مانند:

تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی، موسیقی، اپلیکیشن‌ها، ظاهر و طراحی سایت‌ها و …

۲) محصولات فیزیکی: در حقیقت شرکت برای کاربر کالای فیزیکی را ارسال می‌کند تا آن را امتحان کرده و در موردش نظر دهد مانند:

غذای فست فود، لوازم تزیینی خانگی، وسایل بازی کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی و …

کسب درآمد ارزی از سایت Pinecone Research

نقد از سایت Pinecone Research

۱) ابتدا با فیلترشکن وارد Pinecone Research شوید و سپس وارد بخش Contact Us شوید.

۲) نام و نام خانوداگی خود را وارد کنید، و گزینه I want to join را کلیک نمایید. شما وارد لیست انتظار برای همکاری می‌شوید. با توجه به اینکه پروژه‌های Pinecone Research ممکن است بیشتر شود، برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد که نیروی فریلنسر جدید پذیرش می‌کنند که از طریق همان ایمیل امکان ثبت نام کامل را دارید.

۳) در مرحله بعد باید شماره تلفن و اطلاعات تکمیلی را وارد کنید، بهتر است هنگام وریفای شماره تلفن کانادا یا آمریکا که از سایت 5SIM تهیه کرده‌اید را استفاده نمایید.

۴) پس از ثبت نام می‌توانید لیست موضوع نظرسنجی را بیابید و روی آن کار کنید.

۵) پس از بررسی و دیدن محصول، از شما یک نظرسنجی ۳ تا ۴ دقیقه‌ای می‌شود و در انتها هم از شما می‌خواهد که نقد یا پیشنهاداتان برای بهبود کیفیت محصول مطرح کنید.

۶) هر موضوع نظر سنجی بسته به قوانین سایت، امتیاز خاص خود را دارد که می‌توانید امتیازها را جمع آوری کنید و به دلار تبدیل نمایید. هر ۳۰۰ امتیاز معادل ۳ دلار است.

۷) پس از کسب درآمد ارزی از سایت Pinecone Research ، برای نقد کردن درآمد‌های ارزی خود می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT