معرفی بهترین سایت های کلیکی خارجی 2020

زمان مطالعه 4 دقیقه


آیا تا‌کنون به روش های کسب درآمد دلاری با کمترین زحمت فکر کرده‌اید؟ اگر جواب این سوال مثبت است، پس به احتمال زیاد، در اینترنت به دنبال روش های کسب درآمد اینترنتی هم گشته‌اید. در میان سایت‌های فریلنسری خارجی که از ایران می‌توان همکاری کرد، سایت های کلیکی خارجی یکی از رایج‌ترین روش‌هایی هستند که در کنار شغل اصلی و در زمان‌های خالی می‌توان به درآمد ارزی رسید. سوال این است که از میان سایت‌های متنوعی که در این زمینه وجود دارند، کدام یک از آنها معتبر بوده و ارزش وقت گذاری را دارند؟ در این مقاله همراه ما باشید تا با چند سایت کلیکی معتبر آشنا شوید.

نقد درآمد ارزی

سایت کلیکی چیست؟

بهترین سایت های کلیکی خارجی

سایت های کلیکی یا (Click to pay) به سایت‌هایی گفته می‌شود که به ازای هر کلیکی که در آنها زده می‌شود، به کاربران  مبلغ کمی پرداخت می‌شود. معمولا این پرداخت‌ها به ازای تماشای یک ویدئو و یا کلیک روی برخی از تبلیغات یا شرکت در نظرسنجی، به کاربران داده می‌شود. در حال حاضر سایت های کلیکی خارجی زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند که همه آنها قابل اعتماد نبوده و احتمال عدم پرداخت از سوی آنها هم وجود دارد. بنابراین اگر شما می خواهید برای کسب درآمد دلاری از طریق این سایت‌ها اقدام کنید، بهتر است که معتبرترین آنها را انتخاب کنید تا زمانی که برای انجام این کار صرف می‌کنید را به هدر نرود.

بهترین سایت های کلیکی خارجی

سایت Swagbucks (اینجا را کلیک کنید)

کسب درآمد از سایت Swagbucks

سایت Swagbucks به عنوان یکی از انواع سایت کلیکی معتبر در نظر گرفته می‌شود که از سال ۲۰۰۸ تا‌کنون در این زمینه در حال فعالیت بوده و تا‌کنون ۱۵ میلیون کاربر جذب کرده است. پرداخت هزینه در این سایت بر اساس تعداد امتیازهایی که کسب کرده اید انجام می‌شود. شما با فعالیت‌های معمولی در این سایت، می‌توانید شروع به جمع‌ آوری امتیازی به نام SB کنید و آن‌ها را به گیفت کارت‌های آمازون یا والمارت بری خرید تبدیل نمایید. اگر در ایران هستید، می‌توانید آن امتیاز‌ها را تبدیل به دلار پی پال کنید و به صورت نقدی دریافت نمایید.

 

سایت Inboxdollars (اینجا را کلیک کنید)

سایت های کلیکی خارجی بهترین

سایت Inboxdollars در سال ۲۰۰۰ با نام CotterWeb شروع به کار کرد که در دسته سایت‌های کلیکی قرار می‌گیرد. بعدها این سایت زیر مجموعه شرکت آمریکایی Prodege قرار گرفت. تاکنون این سایت ۵۹ میلیون دلار به فریلنسرها به صورت نقدی پرداخت کرده است. به طور کلی سه نوع فعالیت را می‌توانید در این سایت انجام دهید و بابت آن پول بگیرد که شامل تماشای ویدیو، بازی کردن گیم و شرکت در نظر سنجی است. شرکت در نظرسنجی به طور تخصصی در این سایت انجام می‌شود و تنوع کار آن هم بسیار زیاد می‌باشد.

 

سایت PrizeRebel (اینجا را کلیک کنید)

کسب درآمد ارزی از سایت کلیکی PrizeRebel

این سایت که از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد، به طور تخصصی در زمینه جمع آوری داده‌های نظر سنجی برای کمپانی‌های مختلف فعالیت می‌کند. کاربران با شرکت در نظرسنجی‌های مختلف، بابت فعالیتشان دستمزد می‌گیرند. از سال ۲۰۰۷ تا ابتدای ۲۰۲۰، بالغ بر ۲۱ میلیون دلار به کاربران دستمزد داده شده است و هم اکنون ۱۰ میلیون عضو فعال دارد. این سایت به عنوان سایت‌های کلیکی دسته‌بندی می‌شود که هم به صورت نقد و هم به صورت گیفت کارت دستمزد می‌دهد.

 

سایت ebesucher (اینجا را کلیک کنید)

کسب درآمد از سایت ebesucher

سایت ebesucher که بر مبنای خدمات Autosurf کار می‌کند (سایت‌های اتوسورف به سایت‌هایی گفته می‌شود که شما با استفاده از قابلیت بازدید خودکار، می‌توانید امتیاز کسب کرده و در نتیجه امتیاز کسب کرده را به ارز تبدیل کنید) و فریلنسرهایی که می‌خواهند با آن همکاری کنند، تنها باید سایت‌هایی که مد نظر سایت است را کلیک کرده و بازدید نمایند تا آرام آرام دستمزد یورویی به اکانت آن شخص واریز شود.

برای کسب درآمد آنلاین با استفاده از این سایت دو روش به نام‌های Paidmails و Paid-to-Click وجود دارد. در روش اول، این سایت ایمیلی برای شما ارسال می‌کند که در صورت تایید، مقداری پول دریافت خواهید کرد. در روش دوم، باید روی تبلیغات کلیک کنید و از این طریق درآمد کسب کنید.

 

سایت Yandex Toloka (اینجا را کلیکی کنید)

اپلیکیشن Yandex Toloka

سایت Yandex Toloka تنها تحت بستر اپلیکیشن کار می‌کند بدان معنی که سایت تنها برای ثبت نام استفاده می شود و در مرحله بعد کاربران برای فعالیت باید از اپلیکیشن استفاده کنند. این اپلیکیشن که دفتر آن در کشور روسیه قرار دارد، به سایت‌ها اروپای شرقی که در زمینه هوش مصنوعی و همچنین رباتیک فعالیت دارند، همکاری می‌کند. در حقیقت هوش مصنوعی و ربات نیاز دارند که بارها و بارها از رفتار انسان برای موارد مختلف الگو برداری کنند تا بتوانند یک مسئله ساده را از هم تشخیص دهند.

نقد کردن درآمد سایت های کلیکی خارجی

پس از آنکه در این سایت‌ها مبالغی را کسب کردید، پول به حساب اکانتتان در سایت واریز می‌شود. در صورتی که مبالغ جمع آوری شده بالاتر از سقف برداشت شود (هر سایتی بر اساس قانون خود سقف برداشت متفاوتی دارد، برخی از ۱۰ دلار مجاز به برداشت هستید و برخی از ۱۰۰ دلار) آنگاه می‌توانید برای نقد کردن درآمد خود اقدام کنید. برای نقد کردن درآمدهای ارزی، می‌توانید به راحتی از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

 

امتیاز 4.9/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

23 دیدگاه

  1. mahdi گفت:

    خیلی ممنون سایت مفیدتون عالی هستین شما

  2. Ali گفت:

    سلام خسته نباشید
    متشکر بابت زحمات فراوان شما
    لطف اگر امکانش هست مرا در شرایط برداشت از سایت زیگما کاش راهنمایی کنید

  3. samira گفت:

    سلام. خسته نباشید ممنون از مطلب مفیدتون. یه سوال من الان در ایران هستم و میخوام وارد سایت Swagbucks. حالا واسه ثبت نام آدرس و کد پستی میخواد. چطور میشه وقتی ساکن هلند نیستم ثبت نام کنم بدون مشکل که موقع پرداخت هم مشکلی پیش نیاد, خواهش میکنم راهنماییم کنید.

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام شما در کل باید یک آدرس غیر واقعی و کد پستی غیر واقعی وارد کنید که مشخص نشود از ایران هستید. همچنین باید با VPN یا VPS وارد سایت شوید و فعالیت کنید که مشخص نشود از داخل ایران متصل شده اید. پس از کسب درآمد ارزی به سقف قابل برداشت، شما می توانید از سایت Swagbucks درخواست تسویه حساب دهید. با استفاده از خدمات نقد کردن ارزی مجموعه اول پرداخت ، درآمد دلاریتان به صورت معادل ریالی به حساب بانکی شما واریز می شود.

  4. mahdi گفت:

    خیلی ممنون سایت مفیدتون عالی هستین شما

  5. عباس گفت:

    سلام ممنون بابت اطلاعاتتون خیلی خوب بود.

  6. مسعود گفت:

    سلام, من میخواستم با سایت paidera.com کار کنم که فقط هم با paypal پرداخت انجام میده , این سایت فیلتر نیست و حتی توی قسمت تکمیل فرم پروفایل کشور ایران رو هم داره, حالا سوالم این بود که بازم باید حتما از vps استفاده کنم؟!ممنون

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام
      برای فعالیت در هر سایت خارجی که قرار است از طریق paypal پول دریافت کنید، هیچ نشانه ای از اتصال از داخل ایران نباید باشد

      1. مسعود گفت:

        ممنون از پاسختون, جسارتا یه سوال دیگه, من خودم حساب paypal ندارم و میخوام از حساب paypal شما برای پرداختم استفاده کنم, میخواستم ببینم مهمه که ip من از چه کشوری باشه؟ یا هر کشوری غیر از ایران باشه اوکیه؟ میخوام بدونم اگه ip من با کشور حساب paypal شما مغایرت داشته باشه مشکل پیش نمیاد؟ممنون

        1. فرید امیری گفت:

          لطفا برای این موضوع با کارشناسان سایت در تماس باشید

  7. you movies گفت:

    سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید

  8. asal گفت:

    سلام ببخشید برای حساب پی پل من شماره و آدرس خارج از کشور ندارم باید چکار کنم؟
    میتونید راهنماییم کنین؟ ممنون

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام
      با کارشناسان سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  9. حمید گفت:

    سلام بخشید میخواستم درباره سرمایه گذاری توی سایت کلیکی مثلimdbux بپرسم که به صورت خودکار سود میده و بدون نیاز به تماشای تبلیغات میتونید هر روز به سایت بریم و پول رو برداشت کنیم هر 4میلون تومن 1میلیون 200هزار تومن در ماه بهتون سود میده من نزدیک چهار ماه 300هزار تومن سرمایه گذاری کردم و ماهیانه نزدیک 30هزار تومن سود دریافت میکنم و بدون هیچ مشکلی داره بهم سود میده میخواستم بدونم اگه این سایت معتبر هست و اگه میشه بهش اعتماد کرد پول بیشتری توی این سایت سرمایه گذاری کنم و میخواستم بدونم این سایت از چه سالی شروع به کار کرده؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. فرید امیری گفت:

      ما اطاعاتی در مورد این سایت نداریم. ولی سایت های کلاهبرداری چنین رفتاری دارند: که با گذاشتن سرمایه در ظاهر به شما سود زیادی می دهند و زمانی که می خواهید سرمایه خود را همراه سود بیرون بکشید و به ریال تبدیل کنید، با مشکل مواجه می شوید و یا قوانین عجب و غریبی پیش پای شما می‌گذارند تا نتوانید پول خود را خارج کنید.
      توصیه می شود یک بار کل سرمایه‌ای که گذاشته‌اید همراه با سودش را خارج کنید و به ریال تبدیل کنید. اگر نتوانستید، حتما کلاهبرداری است.

    2. علی اکبر حیدری گفت:

      میتونی اعتبار تمام سایت هارو تو این سایت ببینی البته من تو سایت کلیکی بودم freeshibalimitedکه اعتبار داشت واقعا ولی زده بود بی اعتبار احتمالا بخاطر اینکه سایته جدید بوده
      scamadviser.com اینم لاینکش

  10. Nazanin گفت:

    سلام من به مرحله آخر رسیدم ولی ایمیل نمیاد
    چی کار کنم

  11. سالی گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون
    من یه سایتی تازگی فعالیت می کنم به این ادرس https://argonclick.com/ref/86378 شنیدم که سایت معتبری هست و پرداختاش واقعیه فعلا برداشت نداشتم ولی به ازای هر کلیک خوب پول میده البته پولش به روبل هست و شما میتونید یه قطعه پلن سرمایه گذاری هم بخرید که بیسیکش برای بار اول رایگان هست و روزانه تقریبا دلار درامدزایی داره و این پول رو بعدا میتونید به کوین تبدیل کنید و نقدش کنید امتحانش ضرری نداره

  12. اکو گفت:

    سلام دوستان بالای سی تا سایت درامد کلیکی رفتم یا اسکم بودند یا درامدش پایین بوده فقط این دوتا سایت درامدش خوبه و پرداختی داشته واقعا یه سر برید دعام میکنید
    https://free.shiba.limited/?r=325488
    https://coinpot.in/?r=95675 کیف پول فاست پی یا کوین اکس میخواد

  13. سایت کلیکی گفت:

    من همه سایت های کلیکی رو تقریبا کار کردم فقط چندتا توشون خوب هست که 4و5 تای اول این لیست بود

  14. ناشناس گفت:

    سلام.تو نت یه سری فروش بسته های (( آموزش کار و کسب درامد با اینترنت))میفروشن.خواستم بدونم معتبره یا خیر؟

  15. Javad گفت:

    واقعا مطالب سایتتون مفیدوعالی بود.مرسی

  16. رضاعغ گفت:

    با سلام و خسته نباشید.فرم ثبت نام یا همچین چیزی ندیدم .راهمپتیی کنید مممون میشم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT