ثبت نام در سایت UserTesting

کسب درآمد ارزی و ثبت نام در سایت UserTesting

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه سایت‌های فریلنسری که می‌توان با کمک آن به درآمدهای ارزی و دلاری خوبی رسید، بسیار زیاد هستند و هر یک در حوزه‌های خاص و متنوعی فعال می‌باشند. برخی از این سایت‌ها، جزء سایت‌های کلیکی هستند که از شما می‌خواهند فعالیتی را انجام دهید و بابت آن پول دریافت کنید. در این میان به کسب درآمد ارزی و ثبت نام در سایت UserTesting می‌پردازیم که نوع دستمزد و فعالیت در این سایت جالب می‌باشد.

سایت UserTesting چیست؟

آموزش ثبت نام در سایت UserTesting

شکی نیست که هر شرکتی که وبسایت یا نرم افزار خود را طراحی می‌کند و توسعه می‌بخشد، با این هدف اینکار را انجام می‌دهد که بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. در این راستا طراحان UX و UI نقشی کلیدی را ایفا می‌کنند؛ اما در بیشتر اوقات ممکن است آنچه که طراحان فکر می‌کنند با زاویه دید مشتریان (به خصوص زمانی که مشتری‌ها بین‌المللی و از فرهنگ‌های مختلف هستند) متفاوت باشد. در نتیجه UserTesting با استخدام فریلنسرها از سرتاسر دنیا، به شرکت‌های مختلف کمک می‌کنند که عملکرد خود را بهبود ببخشد و به دیدگاه مشتریان نزدیکتر کند.

سایت UserTesting که در سال ۲۰۰۷ در سانفرانسیسکو راه‌اندازی شد، که هم اکنون سه نوع خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌دارد:

۱) بازخود مشتری و تجربه کاربری:

وب سایت‌ها، اپلیکشن‌ها و نرم افزارها باید طوری طراحی شده باشند که کاربر در استفاده از آن سردرگم نشود و به راحتی بتوان درخواست خود را انجام دهد و از نظر طراحی و رنگبندی هم جذاب باشد. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها برای تحلیل نرم‌افزار و وبسایت خود، نیاز به دیدگاه افراد معمولی دارند.

۲) بازخود مشتری نسبت به کالای فیزیکی:

خیلی از شرکت‌ها یا تولید کننده محصولی هستند یا اینکه محصولات را به عنوان واسط در فروشگاه‌های فیزیکی یا آنلاین به فروش می‌گذارند. وجود بازخود مردم معمولی در مورد محصولات که قبلا تولید شده و نیاز به ارتقاء کیفیت دارد، می‌تواند آنها را در صحنه رقابت تجاری جلو بیاندازد.

۳) بازخورد مشتری نسبت به تبلیغات:

امروزه انواع تبلیغات مانند تبلیغات روی بیلبورد یا پیج شبکه‌های اجتماعی اینفلوئنسرها با اینکه بسیار موثر است، اما می‌تواند هزینه سنگینی را هم تحمیل کند و شرکت‌ها باید عاقلانه عمل کنند. پس زمانی که یک تبلیغ ویدیویی یا چاپی تهیه می‌شود، بهتر است بازخورد برخی از مردم عمومی را جویا شوند و در صورت نیاز تغییرات را اعمال کنند و سپس برای انتشار عمومی آن اقدام نمایند.

ثبت نام در سایت UserTesting چگونه است؟

درآمد ارزی ثبت نام در سایت UserTesting

۱) فیلترشکن خود را فعال کنید (تا IP ایران مشخص نشود) سپس وارد سایت User Testing شوید و در بخش منوبار روی گزینه Get paid to test کلیک نمایید.

۲) ایمیل خود را وارد کرده و گزینه Apply را کلیک کنید.

۳) وارد ایمیل خود شده و آن را وریفای نمایید.

۴) پس از وریفای، وارد صفحه‌ای می‌شوید که از شما می‌خواهد نرم افزار مخصوص تست این شرکت را دانلود کنید و نصب نمایید.

نرم افزار ثبت نام در سایت UserTesting

۵) شما باید از طریق نرم افزار، پروژه‌های مورد علاقه خود را برای همکاری پیدا کنید. همانطور که گفته شد، سایت User Testing سه نوع خدمات به مشتریان می‌دهد که به دلیل آنکه در آمریکا زندگی نمی‌کنید، بخش بازخود مشتری نسبت به کالای فیزیکی را نتوانید شرکت کنید ولی دو بخش دیگر یعنی بازخود مشتری و تجربه کاربری و بازخورد مشتری نسبت به تبلیغات پروژه‌های خیلی خوبی برای فعالیت دارند.

۶) مراحل تست، دو مرحله‌ای است که در مرحله اول باید به چند سوال نظر سنجی پاسخ داده و در مرحله دوم از شما می‌خواهد جلو وب کم کامپیوتر خود قرار گرفته و ایده‌ها، مشکلات یا نقاط قوتی که مشاهده کرده‌اید را بیان کنید. (لزومی ندارد زبان انگلیسی بسیار عالی باشد چراکه خیلی از شرکت‌ها می‌خواهند بازخورد‌های خارج از آمریکا هم داشته باشند اما باید صحبت شما به خوبی منظورتان را منتقل کند)

۷) هر تست (مجموع دو مرحله آن) معمولا ۲۰ دقیقه از وقت شما را می‌گیرد. بابت هر ۲۰ دقیقه ۱۰ دلار به شما داده می‌شود که در اکانتتان ذخیره می‌شود.

۸) درصورتی که تحلیل‌ها و پیشنهاد‌های شما برای صاحب کسب و کار خیلی جالب باشد، به شما امتیازاتی داده می‌شود که می‌توانید در آینده پروژه‌های گرانقیمت‌تری را به عنوان تحلیلگر دریافت نمایید.

۹) پس از ثبت نام در سایت UserTesting و کسب درآمد ارزی از این سایت، برای نقد کردن درآمد دلاری خود می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

خدمات نقد کردن درآمد دلاری

امتیاز 4.8/5 - از 28 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. فیض لله گفت:

    سایت‌ خوبی‌ برای‌ دانشجویان‌ است

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT