امکان خرید دامین از Namecheap

امکان خرید دامین از Namecheap (نیم چیپ)

زمان مطالعه 3 دقیقه

دامین اینترنتی اسم و مشخص کننده وب سایت در محیط اینترنتی و مجازی است، به این منظور که دامنه اینترنتی شما معرف نام تجارت و یا موسسه شما است. دامین‌ها می‌توانند با پیشوند www شروع شوند و با پسوند‌های متفاوت همچون com و org به اتمام رسند. در میان ارایه کنندگان نام دامنه، خرید دامین از Namecheap یکی از گزینه‌های عالی می‌باشد.

علت محبوبیت خرید دامین از Namecheap

خرید دامین از Namecheap

Namecheap (نیم چیپ) به شما این قابلیت را می‌دهد که از میان نام‌های باقیمانده و فروش نرفته، بهترین و نزدیکترین نام را به نام مورد نظرتان جستجو کنید. قیمت‌هایی که Namecheap ارائه می‌دهد بسیار ارزان‌تر از دیگر ارایه دهندگان دامین است و گاهی پسوند com را قیمت حداقلی ۸/۸۸ دلار می‌توانید بیابید. گستره دامین‌هایی که مشتریان از Namecheap خریداری کرده‌اند به گزارش ریچارد کرکندل موسس این سایت، ۱۰ میلیون مورد بوده است.

این سایت محافظت از WhoIs را به صورت رایگان و یک ارائه دهنده DNS نسبتا قوی که مدیریت و انتقال آن آسان است را ارائه می‌دهد. میلیون‌ها مشتری از این درگاه استفاده می‌کنند که یکی از علت‌های آن هم تخفیف ۳۰ درصدی برای تمدید ماهیانه است. از دیگر خصوصیت Namecheap تخفیف SSL و قیمت کم آن است که به صورت میانگین با ۱/۹۹ دلار می توانید SSL خریداری کنید.

میزبانی وب در Namecheap 

امکان خرید دامین از Namecheap و هاست

Hosting در حقیقت اجاره یک فضای ذخیره سازی تصاویر، فایل‌ها، اسکریپت‌ها و کد‌های وب سایت است. میزبان وب به شما این اجازه را می‌دهد که اسناد وب سایت شما را که قصد ارایه به مخاطبانتان دارید، در آن ذخیره شود.

مجموعه Namecheap خدمات هاستینگ و به خصوص خدمات هاستینگ وردپرس تحت پوشش سایتی به نام EasyWP ارایه می‌دهد. اگر چه سایت EasyWP ادعا دارد که جزو بهترین ارایه دهندهای هاستینگ وردپرس است، اما گزارش‌های متخصصان تاکنون در لیست بهرتین‌ها نبوده است و پیشنهاد می‌شود که یک ارائه دهنده بهتر WordPress استفاده کنید و دامنه را به آن سایت منتقل کنید. لازم به ذکر است که اگر بخواهید هاست خود را انتقال دهید، مجموعه Namecheap اینکار را از طریق خدمات Migrate to Namecheap Hosting انجام می‌دهند.

خدمات VPN سایت Namecheap

امکان خرید دامین از Namecheap و VPN

مجموعه Namecheap اخیرا خدمات VPN را ارایه کرده که بسیار امن و پایدار است و شما می‌توانید با خیالی راحت با قیمت‌های بسیار مناسب از آن استفاده نمایید. همچنین خدمات Client Validation هم یکی دیگر از خدمات جدید Namecheap می‌باشد که می‌توانید برای سایت خود که نیاز به احراز هویت دارید، از این گزینه برای تطابق عکس و مدارک شناسایی استفاده نمایید.

طریقه خرید از Namecheap (نیم چیپ)

شما برای ثبت نام در این سایت تنها نیاز به دسترسی به ایمیل دارید با وارد کردن نام و نام خانوداگی و ایمیل خود ثبت نام می‌کنید. پس از ورود به محیط کاربری در Namecheap، یک موتور جستجو گر قوی برای دامین در اختیار شما قرار می گیرد. در همان محیط کاربری، گزینه تهیه میزبان وب هم قرار دارد.

پس از انتخاب نام دلخواه، برای خرید دامین از Namecheap (نیم چیپ)، شما می‌توانید با مراجعه سایت اول پرداخت و ثبت سفارش خود در بخش خدمات دامین و هاستینگ، به راحتی پرداخت هزینه ارزی را انجام دهید. لازم به ذکر است که سایت Namecheap امکان خرید با درگاه‌های پی پال، ویزا کارت و مسترکارت و حتی بیت کوین را فراهم ساخته است.

 

امتیاز 5/5 - از 31 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. mahmoodrivandi گفت:

    سلام .در سایت namechaep نتونستم دامنه بخرم چون برای حساب نام کشور می خواست که نام کشور ما نیست ممنون می شم اگه کسی بتونه کمک کنه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT