انواع هدست های VR معروف چینی

انواع هدست های VR معروف چینی در سال 2020

زمان مطالعه 3 دقیقه

به واسطه رشد سریع فناوری امروزه با انوع مختلفی از فناوری‌ها جالب مواجه می‌شویم که هم زمان با کشورهای پیشرفته، به سرعت وارد ایران می‌شود. بسیاری از این فناوری‌ها به شدت مورد استقبال ایرانی‌ها قرار می‌گیرد که یکی از فناوری‌ها واقعیت مجازی (VR) است که چه در بحث آموزش و چه در بحث بازی و گیم طرافدارن ویژه پیدا کرده است. هدست‌های واقعیت مجازی معمولا گران قیمت هستند در این مقاله به معرفی انواع هدست های VR معروف چینی با قیمت مناسب که در سال ۲۰۲۰ برگزیده شده‌اند می‌پردازیم.

معرفی انواع هدست های VR معروف چینی

پیش‌تر در یک مقاله به شما آموزش دادیم که چطور بدون واسطه از سایت آمازون یا فروشگاه‌های آنلاین خارجی، اقدام به خرید عینک واقعیت مجازی کنید و در ادامه بهترین هدست‌های VR سال ۲۰۱۹ را هم معرفی کرده‌ بودیم. در این بین با هدست‌های چینی آشنا شوید که نه تنها قیمت مناسبی دارند، بلکه از کیفیت بسیار عالی و از طراحی‌های هوشمندانه‌ای برخوردارند:

Letv/LeEco Super Helmet 3D

انواع هدست های VR معروف چینی SUper helment

این هدست که در خود بازار داخلی چین بسیار محبوب شده است، رزولوشن 2560×1440 پیکسل دارد و زاویه دید افقی را تا ۷۰ درجه پوشش می‌دهد. پنل‌های کریستال مایع ۵/۵ اینچی ساخته شده است. یک هدفون همراه پیشرفته در کنار هدست وجود دارد که می‌توان به صورت مجزا هم استفاده کرد و قابلیت اتصال بلوتوثی به همراه ۱۰ ساعت کارکرد باتری آن می‌باشد.

 

DeePoon M2

انواع هدست های VR معروف چینی Deepoon

هدست واقیعت مجازی DeePoon M2 به عنوان «هدست کامل» می‌شناسند، این هدست به تلفن‌های هوشمند یا سیستم کامپوتری بیرونی احتیاجی ندارد. برای استفاده‌های شخصی یا بازی گیم یک مینی کامپیوتر قدرتمند را در خود جای داده است. CPU آن هشت هسته‌ای ARM Cortex-A57 و کارت گرافیک ARM Mali-T760 MP8 دارا است. رزولوشن آن 2560 × 1440 پیکسل است و صفحه نمایش ۵/۷ اینچی OLED را دارد.

 

Antvr Kit

انواع هدست های VR معروف چینی AntVR

هدست Antvr Kit، در حقیقت جزء محصولات شرکت سازنده Levono برای حوزه واقعیت مجازی می‌باشد. این هدست به همراه دسته آن، طراحی بسیار هوشمندانه و خلاقانه‌ای دارد که کار سازندگان بازی را برای ساخت حالت‌های مختلف آسان می‌کند. برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ نمونه اولیه آن معرفی شد و حتی در Kickstarter برای طرفداران معرفی گردید. طراحی دسته و کنترلر به نوعی است به اشکال ساختاری مختلف مانند اسلحه، جوی‌استیک، یا دسته‌های گیم استاندار تبدیل می‌شود.

 

Ling VR

انواع هدست های VR معروف چینی LingVR

هدست Ling VR ویژگی‌هایی دارد که باعث شده بسیار مورد توجه قرار گیرد. این هدست سبک است، با دوام است، به راحتی روی هر صورتی قرار می‌گیرد و بسته می‌شود. این هدست به طور کل برای اتصال به بازی‌های گوشی همراه یا استفاده از سینماهای جمعی VR مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون سیم از طریق بلوتوث به گوشی یا کامپوتر سینما متصل می‌شود و همچنین دسته کوچکی مانند کنترلر خودرو دارد که به تماشاگران کمک می‌کند تجربه‌ای متفاوت داشته باشند. همچنین این هدست در مسیر مسافرت یا فضای بسته جهت اتصال به گوشی همراه مناسب است.

 

3Glasses X1

انواع هدست های VR معروف چینی 3Glassess

هدست 3Glasses زاویه دید ۱۱۰ درجه را فراهم می‌کند و بیشتر ویژگی‌های این هدست همانند دیگر هدست‌های رایج دنیا است. اما مهمترین ویژگی این هدست وضوح و کیفیت تصاویر است. حداقل رزولوشن این شرکت 2K می‌باشد. به دلیل اینکه سنسور این هدست روی دوش کاربر قرار می‌گیرد، از سنگینی وزن عینک به شدت کم شده و کاربر در استفاده از آن احساس سبکی می‌کند و با تکان‌های شدید، عینک تکان نمی‌خورد.

حال که با انواع هدست های VR معروف چینی در سال ۲۰۲۰ آشنا شدید، می‌توانید به راحتی از فرووشگاه‌های آنلاین چینی مانند Banggood که ارسال پستی به ایران دارند خرید کنید یا اینکه مستقیما از سایت فروشگاهی تولید کننده هدست خرید نمایید. برای پرداخت هزینه ارزی خرید هدست، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT