خرید عینک واقعیت مجازی قیمت

راهنمای خرید عینک واقعیت مجازی | هدست واقعیت مجازی | از سایت خارجی

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه به واسطه رشد سریع فناوری، با انوع مختلفی از فناوری‌ها جالب یا عجیب مواجه می‌شویم که هم زمان با کشورهای پیشرفته، به سرعت وارد ایران می‌شود. بسیاری از این فناوری‌ها به شدت مورد استقبال ایرانی‌ها قرار می‌گیرد. یکی از فناوری‌ها واقعیت مجازی (VR) است که چه در بحث آموزش و چه در بحث بازی و گیم طرافدارن ویژه پیدا کرده است. برای راه اندازی سیستم کامل واقیت مجازی به چندین بخش نیاز دارد، مانند عینک، پردازنده، سنسور، خود برنامه بازی و …. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که بدون واسط در ایران، برای خرید عینک واقعیت مجازی ( هدست واقعیت مجازی ) یا ابزارهای مرتبط با آن اقدام کنید.

سایت خارجی خرید عینک واقعیت مجازی (هدست واقعیت مجازی)

خرید عینک واقعیت مجازی ارزان

برای خرید عینک واقعیت مجازی سایت‌های بسیار زیادی وجود دارد. با این حال سوالی که پیش می‌آید این است که چطور با شرایط تحریم می‌توان اینها را تهیه کرد و برای خرید ایرانی‌ها چه سایت های خارجی مناسب خواهد بود. شاید بتوان گفت بهترین هدست های واقعیت مجازی در سایت آمازون به فروش می‌رسد با این حال خرید مستقیم از آمازون و انتقال آن به خاورمیانه کاری دشوار و گران است.

خوشبختانه راه‌کاری ساده‌تر وجود دارد که مشتریان واقعیت مجازی می‌توانند بدون واسطه با قیمت مناسبتر خرید خود را انجام دهند. دو سایت در کشور امارات وجود دارد که به نوعی نماینده فروش محصولات آمازون در خاورمیانه محسوب می‌شوند.

راهکار خرید از سایت هدست واقعیت مجازی اماراتی

خرید عینک واقعیت مجازی امارات

۱- سایت سوق (Souq) ( برای راهنمای خرید از این سایت اینجا را کلیک کنید)

  • البته پرداخت در این سایت با ویزا کارت و مستر کارت باید انجام گیرد که از قیمت بسیار بالاتری از دیگر انواع دلار دارد.

۲- سایت Desertcart (برای راهنمایی خرید از این سایت اینجا را کلیک کنید)

  • این سایت‌ هم یکی از گزینه‌های عالی برای خرید است که بر خلاف سایت سوق، پرداخت راحت‌تری دارد و می‌توان با پی پال پرداخت‌ها را انجام داد.

شما به راحتی وارد این سایت‌ها شده و کالای مربوط به واقعیت مجازی را جست و جو کنید، سپس باید آدرس دوبی را وارد کرده و در یک مرحله دیگر کالا را به ایران انتقال دهید ( آموزش ارایه آدرس دوبی و انتقال به ایران را اینجا مطالعه کنید). برای پرداخت می‌توانید به راحتی از خدمات پرداخت ارزی سایت اول پرداخت استفاده نمایید.

لیست بهترین عینک های واقعیت مجازی سال ۲۰۲۱ شامل موارد زیر است:

محصولOculus QuestNintendo Labo VR KitSony PlayStation VRHTC ViveOculus GoOculus Rift SHTC Vive CosmosLenovo Mirage Solo With Daydream
ForVR Newbies and GamersNintendo Switch OwnersPlayStation 4 OwnersSteam GamersCurious VR NewbiesPC VR UsersDedicated PC VR FansGoogle Daydream Users
Headset TypeStandaloneMobileTetheredTetheredStandaloneTetheredTetheredStandalone
ConnectionsNoneNoneHDMI, USB 2.0HDMI, USB 3.0NoneDisplayPort, USB 3.0DisplayPort, USB 3.0None
Resolution1,440 by 1,600 (per eye)1,280 by 720 (total)960 by 1,080 (per eye)1,080 by 1,200 (per eye)1,280 by 1,440 (per eye)1,280 by 1,440 (per eye)1,440 by 1,700 (per eye)1,280 by 1,440 (per eye)
Refresh Rate (Hz)72601209072809075
Motion Tracking6DOF3DOF6DOF6DOF3DOF6DOF6DOF6DOF (3DOF controller)
ControlsOculus TouchJoy-ConsDualShock 4, PlayStation MoveHTC Vive motion controllersOculus Go ControllerOculus TouchHTC Vive Cosmos motion controllersDaydream Controller
Hardware PlatformAndroidNintendo SwitchPlayStation 4PCAndroidPCPCAndroid
Software PlatformOculusNintendo LaboPlayStation 4SteamVROculusOculusSteamVRGoogle Daydream
  • در صورتی که به دنبال خرید تجهیزات VR مانند خرید عینک واقعیت مجازی (هدست واقعیت مجازی)، دسته‌ها، سنسورها، هارد، تردمیل واقعیت مجازی و …. هستید، پیشنهاد می‌شود که برای پرداخت‌های مطمئن و ایمن ارزی، از خدمات خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.
امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT