با کاردانو میلیاردر شوید

آیا با کاردانو میلیاردر می شوید؟ | احتمال 100 دلاری شدن Cardano

زمان مطالعه 6 دقیقه

۱۳ مه ۲۰۲۱ مهم‌ترین روز در تاریخ Cardano بود. Cardano (ADA) روند جدیدی را شروع کرد. این ارز رمزپایه جدید با قیمت ۱/۵ دلار شروع به کار کرد و جزء ده ارز پرفروش قرار گرفت. آن‌ها از تسلا هم خواستند تا با پیروی از ایلان ماسک به کمک آن‌ها بیاید تا با بیتکوین مقابله کنند. در ادامه به چگونگی میلیاردر شدن با کاردانو می‌پردازیم.

خالق Cardano، اقای Charles Hoskinson نام دارد و معتقد است آن‌ها راه نجات یافتن را می‌دانند. شما براي نجات یافتن در این بازار متلاطم رمز ارز‌ها به آن‌ها نیاز دارید. امروز Cardano چهارمین ارز ارزشمند در جهان است. و پس از مشاهده دستاوردهای دیروز، من مطمئن هستم که این ارز Ethereum بعدی خواهد بود.

شما چقدر کاردانو برای تبدیل شدن به یک میلیاردر نیاز دارید؟

1 چگونه با کاردانو میلیاردر شوید؟ احتمال 100 دلاری شدن Cardano

جامعه سرمایه داران Cardano قصد دارند قیمت ADA را طی یک روز به ۱۰۰ دلار برسانند. برای این که Cardano به آن اندازه رشد کند، باید به سقف بازار سه میلیارد دلار برسد.

برای آن که قضیه را کمی روشن‌تر کنیم، لازم به ذکر است Bitcoin پس از ۱۲ سال فعالیت دارای سقف بازار یک میلیارد دلاری است. و این در حالی است که Cardano با ۴ سال فعالیت سقف بازارش ۶۱ میلیون دلار است.

بنابراین، آیا ممکن است ADA به ۱۰۰ دلار برسد؟

6 چگونه با کاردانو میلیاردر شوید؟ احتمال 100 دلاری شدن Cardano

بله با علم ریاضیات ممکن است و اگر ADA نتواند به این مهم دست پیدا کند، ETHEREUM قطعا خواهد توانست. Bitcoin در حالی که یکی از چشمگیر‌ترین نوآوری‌های این قرن به حساب می‌‌آید، در مقایسه با Ethereum و Cardano تنها یک ماشین حساب ساده است. این دو رمز ارز با مشارکت پلتفرم‌ها دارای قراردادی هوشمند برای تبدیل شدن به Crypto-Google (و شاید Crypto-Yahoo) و معرفی نسل جدیدی از تکنولوژی وب غیر متمرکز به جهان هستند.

  • بدون سانسور
  • بدون مجوز
  • به طور کامل توسط یک جامعه عمومی کنترل می‌شود.

سقف بازار گوگل ۱/۵ تریلیون دلار است، پس زیاد محتمل نیست که یک رمز ارز بتواند دو برابر سقف آن رشد کند، همچنین باید این نکته را در نظر گرفت که بیتکوین نیمی از بازار را به دست گرفته است. رسیدن ارزش ADA به ۱۰۰ دلار دشوار به نظر می‌رسد، و این درحالی است که شما برای اینکه با کاردانو میلیاردر بشوید بایستی انتظار قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ دلاری را داشته باشید. این را هم فراموش نکنید که قیمت ۱ دلاری ADA بعد از چندین سال به دست آمده است. ایلان ماسک به پروژه‌های ارز رمزهای بزرگ مانند Bitcoin علاقمند نیست زیرا در فروشگاه‌ها توسط مردم استفاده نمی‌شود. ایده‌ی رمز ارز او مانند یک چاقوی سوئیسی است که برای هر کاری قابلیتی دارد. او می‌خواهد این ارز، مرکز یک کامپیوتر جهانی باشد. عده‌ای با ارائه‌ی دلایل می‌گویند Ethereum از Cardano بهتر است و برای طرح‌های آینده نگرانه باید بر روی آن سرمایه گذاری شود.

XRP نیز یکی از قدیمی‌ترین ارز‌های رمزپایه در بازار است. این ارز امتحان خود را پس داده و ثابت شده است. با این حال Cardano با قدرت رسانه‌ای که در پشت خود دارد آماده‌ی سرمایه گذاری‌های بزرگ است. این نکته نیز حائز اهمیت است که هیچ کدام از اتهامات SEC بر او وارد نیست. اگرچه Musk مشکلاتی با SEC داشته است، اما من می‌گویم Ethereum یا Cardano هر دو ابزار‌هایی در دست تسلا هستند.

Cardano دارای یک بازار کاملا شفاف و مشخص برای انجام معامله است. معادلات ریاضی پیچیده‌ای در POS وجود ندارد، همه چیز به ساده‌ترین شکل انجام می‌شود. حجم زیادی نقدینگی در بلاکچین Cardano وجود دارد. حدود ۱۶ میلیارد دلار ADA در سراسر شبکه در حال گردش است و به طور کلی ۲۲/۲ میلیارد دلار سرمایه در بلاکچین Cardano وجود دارد. بلاکچین Cardano دومین بلاکچین پر ریسک پس ازPolkadot Gavin Wood است. کاربران ETH در رمز ارز‌های خود بین ۵ تا ۶ درصد APY دریافت می‌کنند. در این زمان Ethereum مزیت ابتکار عمل را در معاملات هوشمند خود به دست گرفته است، و انتظار می‌رود به تقلید از آن Cardano  هم آن را در Pos اعمال کند. Charles Hoskinson  اعتقاد دارد داشتن مزیت ابتکار عمل اهمیت بالایی ندارد.

پل‌های ارتباطی Occamfi از Ethereum به Cardano

2 چگونه با کاردانو میلیاردر شوید؟ احتمال 100 دلاری شدن Cardano

Occamfi یک Ethereum dApp نسبتا جدید است که کاربران Ethereum را قادر می‌سازد به طور مستقیم نقدینگی‌شان را از Ethereum به Cardano منتقل کنند. در اصل، شما می‌توانید از ETH برای استفاده در پروژه‌های Cardano یا بالعکس استفاده کنید.

در مصاحبه‌ای با Cointelegraph ،Mike Berger رئيس انجمن Occam گفت: “از طریق پل accam.fi، می‌توان نقدینگی را به صورت یکپارچه و مستقیم به Cardano Blockchain و یا بالعکس منتقل کرد. استفاده از این پل انتقالی پول، قابل ردگیری توسط دو بلاکچین Ethereum و Cardano نیست. با این کار ما Cardano را به بخشی از جامعه Ethereum تبدیل می‌کنیم.”

همانطور که Peter Thiel، خالق PayPal اشاره می‌کند: کاپیتالیسم (نظام سرمایه داری) و رقابت برخلاف یکدیگر هستند. بهترین شرکت‌ها با هم کار می‌کنند. در بازار رمز ارزها توانایی سیستم‌ها برای تبادل و استفاده از اطلاعات “قابلیت همکاری interoperability” نامیده می‌شود.

رمز ارز‌ها و Web 3.0 به شدت رقابتی هستند، اما در این صنعت برنده‌ای وجود ندارد. شرکت‌ها و ارز‌هایی که با یکدیگر همکاری می‌کنند، همراه یکدیگر هم پیروز می‌شوند.

چگونه با کاردانو میلیاردر شوید؟ | حضور Cardano در آفریقا

3 چگونه با کاردانو میلیاردر شوید؟ احتمال 100 دلاری شدن Cardano

۲/۵ میلیارد نفر از مردم جهان حتی یک حساب بانکی ندارند و از شرکت در اقتصاد جهانی محروم هستند. Bitcoin و Ethereum اقتصاد غرب را نجات داده‌اند، اما از کشورهای جهان سوم به طور کلی دور هستند. Cardano می‌خواهد این روند را تغییر دهد. در اوایل ماه جاری Cardano و IOHK شرکت پشتیبان پروتکل Cardano، در همکاری با دولت اتیوپی شروع به آموزش و گسترش تکنولوژی بلاکچین را در این کشور کردند.

Getahun Mekuria نخست وزیر اتیوپی در یک ویدئو کنفرانس با John O’Connor، مدیر عملیات شرکت IOHK گفت: “آوردن این تکنولوژی به مناطق محروم یک ابتکار است، این تکنولوژی باعث رشد کیفیت آموزش می‌شود”. این امر بسیار کاربردی است که هر کس با اتصال به اینترنت و بلاکچین می‌تواند رمزارز خرید و فروش کند. برای این کار نیازمند دانش هستیم. همچنین می‌توانید این سیستم را جایگزین سیستم فاسد و تورم‌زای بانکی کنید. رمز ارز پروژه نهایی غرب برای آزادی است. شما در این امر آزاد هستید. معاملات در بلاکچین به صورت متن است. و هیچ دولتی نمی‌تواند آن را تحریم کند.

Cardano برنامه نویسی را واقعاً آسان می‌کند

4 چگونه با کاردانو میلیاردر شوید؟ احتمال 100 دلاری شدن Cardano

Cardano تنها از زبان برنامه نویسی مادر خود یعنی Haskell پشتیبانی نمی‌کند، بلکه تمامی زبان‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد. همان طور که Charles Hoskinson می‌گوید، برنامه نویسی برای بسیاری از ما یک کار جادویی و دشوار به نظر می‌رسد. Cardano می‌خواهد این کار را به حدی ساده کند تا کارشناسان مالی، وکلا، معلمان و تمام مردم بتوانند به راحتی dApp ایجاد کنند.

به عنوان مثال، برنامه‌ی Marlowe، برنامه نویسی را به سادگی آب خوردن کرده است. Marlowe به طور خودکار کد‌ها را بر اساس انگلیسی ساده تولید می‌کند. آنچه را که می‌خواهید بنویسید و برنامه آن را به صورت اتوماتیک بر روی بستر بلاکچین تولید می‌کند. با محصول نهایی این تکنولوژی معجزه آسا فاصله‌ی زیادی داریم، اما اکنون در صفحه و برنامه‌های Cardano قرار دارد.

بزرگ‌ترین قدرت Cardano بزرگ‌ترین ضعف آن نیز می‌باشد. بر خلاف آنچه که Hoskinson معتقد است، به دست گرفتن ابتکار عمل در رشد بسیار تاثیرگذار است. بلاکچین بهتر همیشه برنده نیست. آن بلاکچینی که بیش‌ترین کاربر را دارد پیروز است.

فقدان dApp‌ها‌ پاشنه آشیل Cardano

5 چگونه با کاردانو میلیاردر شوید؟ احتمال 100 دلاری شدن Cardano

این سال سالی سرنوشت ساز برای این ارز است، یا باعث رشد Cardano خواهد شد و یا آن را از بین خواهد برد. این پروژه خود را به عنوان یک گرگ تنها نشان داده است که نیازی به همکاری با بیتکوین ندارد. اما به حمایت بنیادین و یک مجموعه از dApp ها برای تبدیل شدن به Ethereum بعدی نیاز دارد.

این پروژه میلیون‌ها دلار را در خود به گردش درآورده است و فعالیت آن برای همه مانند ماه روشن است. اما همچنان قصد دارد با مخفیانه نشان دادن فعالیت های خود، بانکداری در سراسر جهان را تغییر دهد.

حال که چگونگی میلیاردر شدن با کاردانو را دریافتید، می‌توانید از خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) سایت اول پرداخت برای ذخیره ارز رمزهای خود استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT