بهترین کیف پول های کاردانو (ADA) 

بهترین کیف پول های کاردانو (ADA) در سال 2021 کدام است؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ ارز رمزه‌ها بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفتند و بعضی از ارزهای دیجیتال توانستند خود را به جایگاه مطلوبی برسانند. در این مقاله به معرفی بهترین کیف پول های کاردانو (ADA) در سال 2021 می پردازیم چراکه ارز رمز کاردانو یکی از آینده‌دار ترین ارزهای دنیا به شمار می‌رود.

ارز رمز کاردانو ADA چیست؟

رمز ارز کاردانو (ADA) که اولین رمز ارز با بلاکچین مبتنی بر اثبات شرطی (proof-of-stake) است، به سرعت در حال رفتن به جایگاه پنجم مارکت کپ در میان ارزهای دیجیتال می‌باشد (می‌توانید Coinmarketcab را چک کنید). چیزی که کاردانو را متمایز می‌کند، نسل سوم ارزهای دیجیتال با بلاک چینی بسیار کارآمدتر است.

بهترین کیف پول های کاردانو (ADA)

اگرچه کاردانو بسیار محبوب شده است، اما به دلیل ساختار جدید بلاکچین آن، کیف پول‌های محدودی کاردانو را نگه‌داری می‌کنند. برای نگه‌داری کاردانو هم کیف پول سخت افزاری و هم کیف پول نرم افزاری وجود دارد.

یکی از مباحث مهم در کاردانو، قابلیت هلدینگ ارز کاردانو است که با توجه به ویژگی شبکه بلاک چین آن، قابلیت سود دهی حاصل از نگه‌داری بلند مدت را به شما می‌دهد.

دو کیف پول تخصصی کاردانو به نام‌های Adalite و Yoroi به عنوان اکستنشن کیف پول‌های سخت افزاری کار می‌کنند که در ادامه مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

۱) کیف پول نرم افزاری Exodus

Exodus بهترین کیف پول های کاردانو (ADA) 

بعد از Trust wallet، کیف پول Exodus محبوترین کیف پول دنیا است. Exodus قابلیت نگه داری ارز کاردانو را دارد و حتی می‌تواند هلدینگ کاردانو را انجام داد. این کیف پول، انواع ارز رمزها را پشتیبانی می‌کند.

در این کیف پول، اگر می‌خواهید سوده بهره کاردانو را دریافت کنید، حداقل یک ماه باید آن را هلد کنید.

بهترین کیف پول نرم افزاری برای نگهداری کاردانو Exodus است. محیط کار این کیف پول بسیار جذاب و ساده است و هرکسی به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. امنیت این کیف پول هم بسیار عالی است.

۲) کیف پول نرم افزاری Atomic

atomic بهترین کیف پول های کاردانو (ADA) 

کیف پول Atomic، به همان اندازه Exodus کارآمد و عالی است. این کیف پول به صورت اپلیکیشن برای اندروید و iOS در دسترس است. همچنین نسخه دسکتاپی آن هم منتشر شده است.

شما می‌توانید فرایند هلدینگ کاردانو را در این کیف پول به انجام برسانید. اگر در کیف پول Atomic هلد کنید (برای یکسال)، آنگاه ۵/۱ درصد سود به شما خواهد داد. (برای محاسبه سود به صورت آنلاین اینجا را کلیک کنید).

۳) کیف پول سخت افزاری Ledger

ledger بهترین کیف پول های کاردانو (ADA) 

لجر در حقیقت یک کیف پول سخت افزاری است و عملا امنیت بالایی دارد. نگه‌داری کاردانو در این کیف پول بسیار آسان است که یک مزیت عمده حساب می‌شود.

نانو لجر X با استفاده از بلوتوث و اپلیکیشن موبایلی می‌تواند قابلیت انتقال آنی را فراهم سازد. با توجه به اینکه خود اپلیکیشن نانو لجر X و S برای انتقال کاردانو پشتیبانی نمی‌شود، می‌توان از اپلیکیشن کمکی Yoroi یا Adalite استفاده کرد.

همچنین قابلیت هلدینگ کاردانو جهت دریافت سود با تعیین زمان مشخص به راحتی فراهم می شود.

۴) کیف پول سخت افزار Trezor

trezor بهترین کیف پول های کاردانو (ADA) 

این کیف پول در ابتدا فقط برای نگه‌داری بیت کوین ساخته شد. بعدها قابلیت نگه‌داری حدود ۱۴۰۰ کوین را اضافه کرد. شما می‌توانید ارز کاردانو را در این کیف پول نگه‌داری کنید ولی مستقیما امکان انتقال یا برداشت ندارید. باید کاردانو را از طریق اپ Adalite به عنوان واسط به Trezor منتقل نمایید.

توجه داشته باشید که تنها Trezor مدل T قابلیت نگه داری کاردانو را دارد. این کیف پول بسیار امن است و حتی قابلیت استفاده از فعال سازی با اثر انگشت را هم دارد.

حالا که با بهترین کیف پول های کاردانو (ADA) در سال 2021 آشنا شدید، جهت فعالیت در حوزه ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT