بیت کوین

بایننس کوین (BNB) و رقابت آن با بیت کوین از دیدگاه Weiss Ratings

زمان مطالعه 2 دقیقه

سال 2019 سال خوبی برای رمزارزها بوده است و ارز دیجیتال بایننس کوین از اولین روز های سال 2019 تا به امروز بیش از 300درصد افزایش قیمت داشته است.

این رمز ارز توانسته با افزایش قیمت چشم گیر طی ماه های گذشته، هم از بیت کوین و هم از بازار رمز ارزش پیشی بگیرد. در راستای این موضوع کمپانی معروف Weiss Ratings که داده های رمز ارزی را تجزیه و تحلیل می کند، سوالی را مطرح کرده است.

آیا بایننس کوین (BNB) می تواند بیت کوین جدید باشد؟

بایننس کوین
بایننس کوین

پست توییتری این کمپانی که در روز 22 آوریل منتشر شده به شرح زیر است:

این طور به نظر می رسد که رمز ارز بایننس کوین در بازارهای دیجیتال پیشرواست، هر وقت ارز BNB افزایش قیمت داشته باشد، کل بازار نیز افزایش قیمت خواهند داشت. آیا BNB بیت کوین جدید است؟

براساس رتبه بندی Weiss Ratings که قبلا هم گزارش شده بود، ارز بایننس کوین تنها رمز ارزی است که توانسته رتبه و امتیاز B- را به خود اختصاص دهد. در حالی که رمز ارز اتریوم با داشتن چندین سال سابقه ی فعالیت در صنعت رمز ارزی، با در اختیار داشتن C+ درجایگاهی پایین تر از BNB قرار دارد. رمز ارز های ریپل، رمز ارز EOS، رمز ارز بیت کوین و توکن های بایننس به ترتیب 4 رمز ارز برتر بازار هستند.

اما موضوعی که لازم به بحث دارد، رمز ارز بایننس کوین تا حد زیادی ارتباط مستقیم با صرافی بایننس و فعالیت های آن دارد و موضوع کاربر و شایستگی این ارز کمتر احساس می شود.

صرافی بایننس بیشتر اوقات از طریق رویدادهای مختلف و برنامه های متنوع کاربران خود را برای خرید و نگهداری مقداری توکن BNB تشویق می کند و به آن انگیزه می دهد.

به عنوان مثال با پرداخت کارمزد تراکنش ها به وسیله ارز BNB می توان از تخفیف های جالبی برخوردار شد یا شراکت در سود فروش Launchpad، کاربران را به خرید بیشتر توکن تشویق می کند.

منبع:Ethereumworldnew

خدمات اول پرداخت


اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر وگیفت کارت اپل سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود. 

امتیاز 4.9/5 - از 30 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT