اتریوم کلاسیک (ETC) برادر کوچکتر برای اتریوم

زمان مطالعه 3 دقیقه

دنیای بزرگ ارز های مجازی روز به روز در حال گسترش است. روزانه ارز های دیجیتال مختلفی از طریق ico متولد می شوند و از سمت دیگر ارز های دیگری به سمت نابودی پیش می روند. در این میان باید باهوش عمل کرد و برای ورود به بازار ارز های مجازی باید به سمت ارز های با کیفیت و در اصطلاح رایج پدر و مادر دار برویم. ارز هایی که یک تیم بزرگ و قوی در پشت خود دارند و فلسفه ی به وجود آمدنشان به جهت رفع مشکلات ارز های قبلی باشد. دراین مقاله به معرفی اتریوم کلاسیک م پردازیم.


متاسفانه بسیاری ارز ها یی که جدیدا به وجود می آیند از همان ابتدا محکوم به شکست هستند زیرا تنها یک کپی از ارز های دیگر می باشند.در این مقاله قصد داریم به معرفی اتریوم کلاسیک بپردازیم. بررسی کنیم که این ارز چگونه به وجود آمده است، با تاریخچه ی آن آشنا شویم و همچنین نمودار های این ارز را مورد بررسی قرار دهیم.
اتریوم کلاسیک یکی از ارزهایی است که از اتریوم منشعب شده و از این بابت می توانیم مطمئن باشیم که ارزی نیست که یک شبه و بدون فکر ایجاد شده باشد.

اتریوم کلاسیک چند ساله است

اتریوم کلاسیک یک ارز دیجیتال است که در سال 2016 متولد شد. اتریوم کلاسیک به دلیل ماهیت دیجیتالی خود از قوانین بلاکچین پیروی میکند و با نام اختصاری ETC شناخته می شود. اتریوم کلاسیک علاوه بر اینکه اجازه ی انتقال ارزش را بین دارندگان این ارز فراهم میکند می تواند از قرار دادهای پیچیده ای که به طور مستقل عمل می کنند و نمی توان آن ها را سانسور کرد نیز پشتیبانی کند. برای خرید این ارز می توانید از صرافی hitbtc استفاده نمایید.

اتریوم کلاسیک چرا و چگونه به وجود آمد

اتریوم از قرارد های هوشمندی به نام DAO تبعیت می کند. در سال 2016 تصمیم بر این شد تا قوانین پیچیده تری وضع شود تا هرشخصی که نیاز به امنیت بیشتر داشت با خرید مقداری توکن DAO از این قابلیت بهره مند شود.
زمانی که بسیاری از مردم مبالغی را جهت شرکت در این پروژه واریز کردند مقدار 50 میلیون دلار از دارایی های این پروژه به وسیله ی هکرها دزدیده شد.
در نتیجه ی جلسات متعددی که هیات موسسان با نظر سنجی مردم برگزار کرد و نتیجه ایجاد ارز جدیدی برای مقابله با ضعف های امنیتی این مجموعه شد. به این ترتیب اتریوم کلاسیک در سال 2016 متولد شد.

چرا باید به اتریوم کلاسیک خوشبین بود

  • اتریوم کلاسیک دارای بزرگتربن فعالیت های شبکه ای برای بعضی از زنجیره های بلاک چین می باشد که همواره بالا تر از ارزهای دیگری نظیر بیت کوین کش و لایت کوین قرار می گیرد.
  • تیم های متعدد توسعه دارد که در دراز مدت به اتریوم کلاسیک وفادار می باشند.
  • در 10 برنامه برتر حوزه ی ارز های مجازی وارد شده و دارای فعالیت می باشد.
  • دارای
  • منابع مالی متعددی می باشد که روز به روز در حال توسعه می باشد.

بررسی نمودار ETC

بررسی نمودار ETC نشان می دهد که این ارز فراز و فرود های بسیاری را تجربه کرده است. گاهی به اوج رسیده و همه را امیدوار کرده است و گاهی به کف سقوط کرده و باعث نا امیدی همه شده است.

اتریوم کلاسیک

همانطور که مشاهده می کنید در سال 2017 که اوج قیمت ارز های مجازی بود قیمت اتریوم کلاسیک به حدود 20 دلار رسید و در پایان همین سال تا 10 دلار نیز سقوط کرد. نکته ی جالب در چارت این ارز قیمت بالا در ژانویه 2018 می باشد جایی که قیمت آن تا حدود 40 دلار افزایش یافت اما مجددا شروع به ریزش کرد.
در زمان نگارش این مقاله قیمت ETC در حدود 4.82 دلار می باشد.

آینده ی ETC

اتریوم کلاسیک همانطور که از اسمش نیز مشخص می باشد نسبت به اپدیت های جدید بی میل نشان می دهد و دوست دارد تا ماهیت کلاسیک بودن خود را حفظ کند. این امر سبب شده تا بسیاری از حامیان این ارز نیز دچار تردید شوند و دوباره دارایی های خود را به اتریوم تبدیل کنند.
با این حال هنوز هیچ چیز تمام نشده است و ETC نشان داده که قابلیت شگفت زده کرده همه را در اوج نا امیدی دارد.

در مقالات بعدی ما را دنبال کنید تا شیوه ی استخراج این ارز را مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه ی اول پرداخت به عنوان اولین انتخاب شما در پرداخت های بین المللی در کنار شما می باشد.
جهت خرید و فروش ارز های دیجیتالی می توانید از خدمات سریع، بی واسطه و بدون نقص ما استفاده نمایید.

امتیاز 4.8/5 - از 24 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT