تحلیل قیمت

تحلیل قیمت ارز های دیجیتال 15 فروردین 98

زمان مطالعه 4 دقیقه

بعد از حدود یک سال افت قیمت بیت کوین، گویا در سال ۱۳۹۸ بیت کوین و به تبع آن سایر ارزهای دیجیتال روند صعودی به خود گرفته اند. رشد قیمت عجیب و ۱۵۰۰ واحدی بیت کوین در ساعات گذشته بسیاری از تحلیلگران را شگفت زده کرده است. مشابه این امر در سال های گذشته نیز رخ داده است. باید منتظر باشیم و ببینیم بیتکوین قدرت بالا کشیدن مارکت را دارد و یا این افزایش قیمت تنها یک اصلاح در بازار ارزهای دیجیتال می باشد.
تحلیل قیمت مارکت ارز های دیجیتال در حال حاضر کمی سخت می باشد بیت کوین خطوط مقاومت سخت را شکسته است اما این امر هنوز تثبیت نشده است.

از آنجایی که خبر خاص و منحصر بفردی در پشت این افزایش قیمت وجود ندارد، میتوان گفت این اتفاق ناشی از نظم و الگوریتم های ریاضی حاکم بر بازار است. ممکن است این اقزایش قیمت به شکست منجر شود و سیر نزولی به خود گیرد.
از یک طرف می توان گفت کسانی که سرمایه گذاری کوتاه مدت داشته اند، با توجه به این افزایش قیمت، از فروش منصرف شوند و همین امر باعث تزریق سوخت به بیت کوین شود تا بتواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
در این مقاله قصد داریم به بررسی نمودار های ۶ ارز برتر مارکت ارزهای دیجیتال بپردازیم. تمامی نمودارها از سایت HITBTC.COM گرفته شده است.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین از روز دوم آپریل قدم به قدم شروع به رشد کرد. ابتدا مقاومت 4255 را در هم شکست، سپس به مقاومت 5000 هزار نزدیک شد. هم اکنون در سطوح نزدیک به 5200 در حال نوسان می باشد. بین این سطح تا 5900 هیج خط مقاومتی وجود ندارد. با این حال RSI وارد مرحله ی خرید بیش از حد شده است که می تواند در روز های آینده اصلاح شود.

تحلیل قیمت بیت کوین

جفت ارز BTC / USD ممکن است تا مرز ۴۴۰۰ دلار به عقب برگردد. خبری که برای کسانی که قصد نگهداری طولانی مدت دارند خوب نیست. با این حال طرفداران بیت کوین امیدوارند که خط مقاومت ۴۲۵۵ که به سختی شکسته شد فرو ریخته نشود. اگر قیمت بیت کوین به زیر این مقاومت ریزش کند روند نزولی مجددا آغاز می شود.

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم مقاومت ۱۶۷.۳۲ دلاری را شکست در صورتی که اتریوم بتواند قیمت خود را بالاتر از این مقاومت حفظ کند مثلث صعودی تکمیل می شود. در صورتیکه این اتفاق رخ دهد می توان انتظار قیمت ۲۵۱.۶۴ را داشته باشیم.

تحلیل قیمت اتریوم

با توجه به شوک وارده شده به مارکت هر افت قیمتی سریعا با هجوم خریداران مواجه خواهد شد.
در صورتی که قیمت بالای ۱۶۷.۳۲ باقی نماند تریدرها می توانند STOP LOSS خود را در ۱۴۴ دلار تعیین کنند.

تحلیل قیمت ریپل

ریپل از مقاومت ۰.۳۳۱۰۸ عبور کرده است، همچنین از خط مقاومت نزولی نیز عبور کرده است. این امر نشان دهنده ی این است که ریپل می تواند به ۰.۴ و سپس احتمالا به ۰.۴۵ دلار برسد. هدف نهایی ریپل در حال حاضر ۰.۶ دلار می باشد.

تحلیل قیمت ریپل

به طور معمول، قیمت ریپل باید ابتدا یک بار دیگر خط مقاومت ۰.۳۳۱۰۸ را لمس کند. سپس به روند صعودی خود ادامه دهد. بنابراین تریدر ها می توانند تا این زمان منتظر بمانند تا ریپل در این قیمت مقاومت کسب کند.

تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین مقاومت بالاسری خود در قیمت ۶۲.۴۵ را شکست و به راحتی از هدف ما در ۶۹.۲۷۹ دلار فراتر رفت. پیش بینی ما این است که لایت کوین در محدوده ی ۹۱ تا ۱۰۰ دلار مقاومت پیدا کند.

تحلیل قیمت لایت کوین

با توجه به نمودار پتانسیل صعود به شدت زیاد می باشد و در صورت تثبیت قیمت ممکن است به راحتی بالای
۱۰۰ دلار برود.

بررسی قیمت ایاس

EOS در ۲ آپریل مقاومت بالاسری خود ۴.۴۹۳ را شکست و به هدف ما یعنی ۵.۸۳۷ دلار نزدیک شد. هردو میانگین متحرک در حال افزایش است و RSI در مرحله ی بازپرداخت قرار دارد.. این دو از نشانه های بازار ثعودی می باشد.

تحلیل قیمت ایاس

هرگونه کاهش قیمت باید در محدوده ۴.۴۹۳ دلار مقاومت پیدا کند. در صورتی که این اتفاق برای ایاس رخ دهد می توانیم انتظار قیمت ۶.۸۲۹۹ دلار را داشته باشیم.

تجزیه قیمت بیت کوین کش

بیت کوین کش در روز سه شنبه شروع به صعود کرد. این رشد قیمت در روز چهارشنبه نیز پیگیری شد.
درآخرین افزایش قیمت خود از هدف ما یعنی ۲۴۹.۶۰ دلار فراتر رفت.

تحلیل قیمت

پیشنهاد ما به تریدر ها این است که ۴۰ درصد از خود را بردارند و STOP LOSS خود را روی ۲۱۰ دلار قرار دهند.

اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی، با ۱۱ سال سابقه در زمینه ی پرداخت های ارزی درکنار شماست. جهت رفاه و آشنایی بیشتر همراهان عزیز به صورت هفتگی با تحلیل های جامع ارزهای دیجیتال که از سورس های معتبر گرفته شده است در خدمت شما هستیم.
جهت خرید ارزهای دیجیتال میتوانید از خدمات سریع و بی نقص ما در اسرع زمان استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT