بازی های بلاک چین

بازی های بلاک چین و حذف شدن این بازی ها توسط شرکت valve

زمان مطالعه 2 دقیقه

شرکت بازی های ویدئویی Valve به کاربران اطلاع داده است که از این پس هیچگونه محتوای مربوط به ارزهای رمزنگاری شده یا توکن های غیرقابل تعویض در بازار Steam آن مجاز نخواهد بود. در این خبر به بررسی حذف بازی های بازی های بلاک چین می پردازیم.

حذف بازی های بازی های بلاک چین توسط شرکت valve

یکی از توسعه دهندگان بازی ادعا می کند: دیدگاه Steam این است که اقلام دارای ارزش هستند و اجازه نمی دهند اقلامی که دارای ارزش واقعی هستند در پلتفرم خود جایگاهی داشته باشند.

همانطور که توسط توسعه دهنده بازی SpacePirate در 14 اکتبر گزارش شده است ، Steam دستورالعمل های خود را برای آنچه محتوا سازان مجاز به انتشار در این پلتفرم هستند به روز کرده است. به گفته Steam ، هیچ برنامه ای که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده و “مبادله ارزهای رمزپایه یا NFT را صادر یا مجاز می کند” در روند استقرار آن برای شرکا مجاز نیست. این قانون در کنار دستورالعملهای منع نفرت ، تصاویر مستهجن و اظهارات افترا آمیز ظاهر می شود.

بازی های بلاک چین

بازی های بلاک چین

اگرچه این دستورالعمل جدید، ظاهراً همه بازی های سنتی را از محتوای رمزنگاری یا توکن های غیر مثلی (NFT) ممنوع می کند، اما طبق گزارشات، Valve توسعه دهندگان بازی های بلاک چین را از انتشار روی این پلتفرم منع کرده است. SpacePirate گفت که بازی Age of Rust آنها حذف می شود و احتمالاً دیگران نیز آن را دنبال خواهند کرد.

توسعه دهنده می گوید: “نقطه نظر Steam این است که اقلام دارای ارزش هستند و اجازه نمی دهند اقلامی که دارای ارزش واقعی هستند در پلتفرم خود داشته باشند.” در حالی که به انتخاب آنها احترام می گذارم و اساساً معتقدم که NFT ها و بازی های بلاک چین مربوط به آینده هستند.

با افزایش محبوبیت بازی های مبتنی بر بلاک چین ، این حرکت می تواند از نظر مالی برای Valve مضر باشد. بر اساس گزارش اخیر DappRadar ، کیف پول های فعال منحصر به فرد متصل به برنامه های غیرمتمرکز بازی در سه ماهه سوم سال 2021 به مجموع 754000 نفر رسید. بسیاری از بازی های بلاکچین به بازیکنان این امکان را می دهند تا پاداش های توکن واقعی را بدست آورند و NFT های درون بازی را برای پذیرش بیشتر صنعت ارزهای دیجیتال معامله کنند.

با این حال، Valve Corporation قبلاً ارزهای رمزپایه و بلاک چین را در بازار Steam خود هدف قرار داده است. در سال 2018 ، این شرکت بازی ای را حذف کرد که ادعا میشد اکانت کاربران را برای استخراج ارز دیجیتال ربوده است. Valve در ابتدا اعلام کرد که پرداخت های بیت کوین (BTC) را در سال 2016 می پذیرد، اما بعداً با استناد به هزینه ها و نوسانات زیاد ، این روش را متوقف کرد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT