هشدار به بایننس

هشدار به بایننس | کشورهای سنگاپور و آفریقای جنوبی به صرافی بایننس هشدار دادند

زمان مطالعه 2 دقیقه

در روز جمعه، مقامات نظارتی مالی کشور آفریقای جنوبی بیانیه‌ ای را در ارتباط با صرافی بزرگ بایننس صادر کردند و هشدار دادند:

مردم باید در خصوص معاملات خود با این صرافي احتیاط کنند چرا که این شرکت از جانب اداره مالی، دارای مجوز و صلاحیت لازم برای ارائه مشاوره های مالی یا خدمات پرداختی ندارد. 

هشدار کشورهای سنگاپور و آفریقای جنوبی به صرافی جهانی بایننس

این بیانیه، صرافی Binance را یک شرکت بین المللی در سیشل خطاب کرد که مردم آفریقای جنوبی از طریق گروه تلگرام آن، می توانند به پلتفرم ارزهای دیجیتال (Cryptocurrencies) دسترسی داشته باشند.

بنابراین، این بیانیه تاکید کرد که سرمایه گذاری در حوزه رمز ارزها، در حال حاضر تحت نظارت سازمان FSCA یا هیچ سازمان دیگری در جهان نظارت نمی شود.

اینگونه مشکلات، در کشور سنگاپور هم گریبانگیر بایننس شده است. بانک مرکزی سنگاپور که نظارت مستقیم بر امور مربوط به رمز ارزها را دارد، در روز 5 شنبه بیانیه را صادر کرد و گفت:

اداره مالی سنگاپور، عملیات بایننس را در وب‌سایت آن مرور کرده و این پلتفرم ممکن است قوانین خدمات پرداخت را نقض کند.

در ادامه این بیانیه اشاره شده است که بایننس موظف است که ارائه خدمات پرداخت به ساکنان سنگاپور را متوقف کرده و ادامه درخواست های بیزینسی این چنینی را از مردم سنگاپور، متوقف کند.

اداره مالی سنگاپور (MAS) وبسایت رسمی Binance را در لیست هشدار های خود قرار داده است. شرکت مستقل زیرمجموعه بایننس، BAS که مخفف Binance Asia Services می باشد، برای کسب مجوز از این بانک مرکزی اقدام کرده است.

هفته گذشته این صرافی اعلام کرد برای رفع مشکلاتی از این قبیل، مدیرعامل خود را عوض کرده و شخصی که با این قوانین آشنایی کامل دارد را در این سمت قرار داده‌است.

این صرافی جهانی ارز دیجیتال اخیراً به مرکز توجه کشورهای بسیاری از جمله انگلستان، آلمان، هلند، تایلند، مالزی، ژاپن، لیتوانی و هنگ کنگ تبدیل‌ شده است. این کشورها مدعی هستند که صرافی بایننس در حوزه قضایی آن‌ها اقدام به عملیات غیر قانونی کرده‌است.

منبع: بیتکوین دات کام

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT