بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

زمان مطالعه 9 دقیقه

Mac App Store حاوی محتوای زیادی است که به شما کمک می‌کند برنامه‌های متناسب با زندگی و کار روزانه خود را پیدا کنید. هر روز برنامه‌های جدیدتری وارد فروشگاه Mac می‌شوند، که این امر باعث می‌شود که کسی نتواند جدیدترین و بهترین برنامه‌ها را به راحتی پیدا کند. ما زمان خود را برای ردیابی و آزمایش بهترین‌ها اختصاص داده‌ایم. در اینجا بهترین اپلیکیشن های مک آورده شده است.

بهترین اپلیکیشن های مک در سال 2021

در ادامه به بررسی تک تک این نرم افزار‌ها خواهیم پرداخت؛

1Password

1 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

1Password

هر رایانه‌ای باید مجهز به 1Password باشد. این برنامه مدیر رمز عبور مورد علاقه ما است، زیرا همه ورودهای وب ما (شاید حتی صدها مورد)، اطلاعات کارت اعتباری، حسابهای بانکی، گواهینامه رانندگی، اطلاعات تأمین اجتماعی و موارد دیگر را ذخیره می‌کند و همه چیز رمزگذاری شده. در پشت یک رمز عبور اصلی قفل شده است.  همچنین برای ایجاد گذرواژه‌های قوی و ایمن، بازرسی گذرواژه‌های فعلی (از آنها استفاده نکنید و اغلب آنها را تغییر ندهید) فوق العاده است و می توانید تنها با چند کلیک وارد شوید.

بارگیری و استفاده از 1Password رایگان است (دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روزه)، اما پس از آن، برای ادامه استفاده از برنامه (۴ دلار در ماه) یا خانواده (۷ دلار در ماه برای حداکثر ۵ نفر) باید پرداخت کنید. با این حال، این برنامه به سادگی بهترین مدیر رمز عبور است و ارزش بارگیری را دارد.

Logic Pro X

2 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Logic Pro X

Logic Pro X یک برنامه صوتی حرفه‌ای اپل است. اگر آهنگساز، تهیه کننده یا مهندس هستید، احتمالا قبلا Logic را به شکلی دیگر تجربه کرده‌اید. اگر هنوز آن نسخه را ندارید، Logic Pro X مناسب شماست. صدها ابزار ضبط و ویرایش موسیقی دیجیتال و آنالوگ دارد. شما می‌توانید با استفاده از یک کامپیوتر بیش از یک موسیقی، ویا کل یک آلبوم را ایجاد کنید، یا می‌توانید به یک تخته mixing board شوید و آهنگ‌های ضبط شده توسط یک گروه زنده را ویرایش کنید. اگر drummer فراموش کرد در جلسه ضبط حاضر شود، مشکلی نیست! می‌توانید یک drummer مجازی با صدای مجزا اضافه کنید.

اگر در زمینه ضبط موسیقی تازه کار هستید، Logic Pro X می‌تواند کمی برایتان ترسناک باشد، اما تعداد زیادی آموزش ویدئویی و راهنمای آنلاین وجود دارد که می‌تواند برای شروع به شما کمک کند. این کار در ابتدا یک سرمایه گذاری سنگین به حساب می‌آید، اما اگر قصد دارید یک هنرمند خودساخته باشید یا می‌خواهید یک استودیو خانگی داشته باشید، هزینه اولیه راه اندازی آن ارزش پرداخت دارد.

Affinity Photo

3 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Affinity Photo

Affinity Photo یکی از جامع‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس است که می‌توانید در Mac بارگیری کنید. دارای ابزارهای با کیفیت و حرفه‌ای مانند تنظیم رنگ پیشرفته و ویرایش کانال ۳۲ بیتی است. همچنین دارای ده‌ها ویژگی مفید است، مانند چندین لایه قابل ویرایش، پردازش تصویر پیشرفته و روتوش و اصلاح ابزارهای پوشش. هم چنین می‌توانید به صورت دستی تنظیمات رنگ و نور را انجام دهید یا از بین گزینه‌های پیش فرض پیشنهادی انتخاب کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد به طوریکه ماه‌ها طول می‌کشد تا همه آنها را امتحان کنید.

Affinity Photo همچنین دارای رنگ، clone stamp، حاشیه نویسی، برش و ابزارهای انتخابی است. البته کاملا شبیه Photoshop نیست، اما مخصوص Mac طراحی شده است و رابط کاربری بهتری دارد.

کار با این برنامه برای کاربران جدید تا حدودی ترسناک است، اما یک بخش آموزشی فوق العاده برای کمک به ویرایشگران عکس در تمام سطوح وجود دارد. با مدتی کار روی این برنامه حتی می‌توانید خود را متخصص بنامید.

MacX Dvd Ripper

4 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

MacX Dvd Ripper

اگر آماده هستید مجموعه DVD خود را به کتابخانه دیجیتالی در iTunes تبدیل کنید، MacX DVD Ripper در حال حاضر بهترین گزینه برای Mac است. من چند ماه پیش MacX DVD Ripper را امتحان کردم و متوجه شدم که قطعاً دیجیتایزر مورد علاقه من است. این نرم افزار دارای ده‌ها ویژگی عالی است، مانند کپی 1:1 با کیفیت ویدئوی اصلی، ابزارهای حفاظت عالی (از جمله برای کد منطقه و DRM دیزنی). کپی ISO زمان زیادی طول می‌کشد اما هر بار فایل‌های دیجیتالی با کیفیت عالی تولید و به شما ارائه می‌کند. اگر نمی‌خواهید وقت بگذارید، می‌توانید با استفاده از هایپرتیدینگ سرعت سریع‌تری داشته باشید. می‌توانید نوع دیجیتالی آن را انتخاب کنید که فایل دیجیتالی به آن ارسال شود، از جمله iPhone ،iPad یا Apple TV. همچنین می‌توانید از MacX برای برش بخش‌های ویدیویی برای بارگذاری در YouTube ،Vimeo و موارد دیگر استفاده کنید.

و اگر مک شما درایو نوری ندارد، توصیه می‌کنیم از Apple Superdrive استفاده کنید. بسیار مقرون به صرفه است و به پورت USB شما متصل می‌شود، بنابراین هنوز می‌توانید از رسانه‌های فیزیکی که در خانه وجود دارند استفاده کنید.

Scrivener 3

5 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Scrivener 3

برای نویسندگان مشتاق، Scrivener جامع‌ترین برنامه نوشتاری است. این ابزار شامل تمام ابزارهایی است که در شروع کار به آن نیاز دارید، مانند کارت‌های یادداشت و یک پیش نویس مجازی برای بررسی ایده هایتان. هنگامی که آماده نوشتن شدید، Scrivener با الگوهای از پیش ساخته شده برای ساختن اسکریپت‌ها، رمان‌ها، مقالات دانشگاهی و موارد دیگر، روند کار را برای شما هموار می‌کند.

بخشی وجود دارد که در آن می‌توانید اسناد تحقیقی را برای دسترسی سریع در دست داشته باشید. که دارای قالب‌هایی برای انواع اسناد، از جمله فیلمنامه، رمان، داستان کوتاه و موارد دیگر است. این برنامه همه آن چیزی را که یک نویسنده برای نوشتن رمانی که همیشه می‌خواسته در اختیار دارد.

Markdown Pro

6 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Markdown Pro

اگر در حوزه برنامه نویسی فعالیت می‌کنید، به ویژه اگر زمان زیادی را صرف استفاده از Markdown می‌کنید، Markdown Pro بهترین برنامه نوشتاری برای مک است که می‌توانید به آن دست پیدا کنید. یک پیش نمایش از محتوای خود را به شما نشان می‌دهد، بنابراین همیشه می‌دانید که آیا اشتباهی مرتکب شده‌اید یا نتیجه نهایی آنطور که در نظر داشتید هست یا خیر. می‌توانید یک قالب CSS سفارشی اضافه کنید تا همیشه بتوانید صفحات وبلاگ خود را آماده استفاده کنید. همه فایل‌ها را می‌توان به صورت HTML یا PDF ذخیره کرد. حتی یک راهنمای مفید با محبوب‌ترین کدها برای Markdown برای راحتی شما فراهم شده است.

Notability

7 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Notability

وقتی نوبت به یادداشت برداری می‌رسد، Notability در صدر برترین‌ها است. دارای ویژگی‌های یادداشت برداری و حاشیه نویسی قوی است که استفاده از آن را برای دانشجویان کالج ضروری می‌کند. می‌توانید تصاویر، PDF‌ها و سایر اسناد را به یک یادداشت منتقل کنید. هنگامی که یادداشت برداری می‌کنید، می‌توانید روی یک کلمه ضربه بزنید تا به آن نقطه خاص بروید تا آنچه در آن لحظه گفته شد را پخش کند. اگر Notability را در Mac خود داشته باشید، دیگر هیچ گاه نیازی به قلم و کاغذ نخواهید داشت.

OmniFocus 3

8 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

OmniFocus 3

این برنامه ده‌ها گزینه سازمانی دارد و به شما امکان می‌‌دهد لیست پروژه‌ها را با زیر مجموعه‌ها ایجاد کنید. می‌توانید سررسیدها را اضافه کنید، موارد مهم را در لیست نشانه گذاری کنید و حتی صندوق ورودی ایمیل را مشاهده کنید.

اگر به مدیر وظایف نیاز دارید که بتواند همه جنبه‌های زندگی کاری شما را پوشش دهد، OmniFocus 3 قطعاً ارزش دانلود کردن را دارد. اگر به یک سازمان دهنده GTD نیاز دارید، OmniFocus 3 بهترین برنامه‌ی موجود برای Mac است. دانلود آن رایگان است و شامل ۱۴ روز آزمایش رایگان است. پس از آن، می‌توانید ویژگی‌های استاندارد را با ۵۰ دلار یا ویژگی‌های Pro را با ۱۰۰ دلار دریافت کنید.

Gemini 2

9 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Gemini 2

Gemini 2 یک فایل یاب کاربردی و کاربرپسند است که به شما امکان می‌دهد کل رایانه یا پرونده‌های فردی خود را برای یافتن موارد تکراری اسکن کنید. برای اسکن آهنگ‌ها، فیلم‌ها، عکس‌ها یا اسناد دوگانه Gemini شما را تحت پوشش قرار داده است.

دارای رابط کاربری عالی با دستورالعمل‌های واضح و قابل فهم است. می‌توانید پوشه‌ای را برای اسکن انتخاب کنید. سپس، موارد تکراری را جست و جو کنید، مواردی را که می‌خواهید از شر آنها خلاص شوید انتخاب کرده و دکمه حذف را فشار دهید. ساده است، اما همچنان به شما این آزادی را می‌دهد که کل رایانه خود یا فقط پوشه‌های خاصی را که می‌خواهید بررسی کنید، اسکن کنید.

 یک برنامه رایگان برای دانلود است و شامل یک دوره آزمایشی است. پس از آن، می‌توانید نسخه کامل را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید.

Airmail

10 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Airmail

Airmail با ایمیل شما مانند یک لیست انجام کار رفتار می‌کند. می‌توانید صندوق ورودی خود را با برنامه ریزی زمانی که قصد دارید از یک ایمیل مراقبت کنید، تنظیم کنید. اگر در حال حاضر نمی‌توانید به آن دست پیدا کنید، آن را به تعویق بیندازید. اگر ایمیلی است که به انجام کاری نیاز دارد، آن را به پوشه کارهای خود ارسال کنید. اگر چیز مهمی است که می‌خواهید سریع به آن دسترسی پیدا کنید، آن را به عنوان یادداشت علامت گذاری کنید و هنگامی که کار با ایمیل خود را به پایان رساندید، آن را به پوشه “انجام شد” ارسال کنید تا از انجام کارها در لیست وظایف خود لذت ببرید.

Final Cut Pro

11 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Final Cut Pro

اگر روزانه با ویرایش ویدئو سر و کار دارید، ممکن است iMovie برای شما کافی نباشد. Final Cut Pro یکی از بهترین اپلیکیشن های مک در زیمه‌ی ویرایش ویدئو است.

Final Cut Pro دارای ویژگی‌های قدرتمندی است که کار ویرایش ویدئو را آسان‌تر می‌کند. برای ساده سازی فرآیند ویرایش به بسیاری از ابزارهای جالب دسترسی خواهید داشت و سازماندهی ویدئو‌های شما با ابزارهایی مانند مجموعه‌های هوشمند بسیار آسان است. موارد سرگرم کننده‌ای مانند عناوین دو بعدی و سه بعدی، تعداد زیادی انتقال مختلف و موارد دیگر وجود دارد. می‌توانید آن را با انواع زیادی افزونه شخص ثالث و رابط‌های سفارشی ادغام کنید. این برنامه از همه پردازنده‌های گرافیکی موجود در مک شما برای عملکرد عالی پخش و نمایش سریع پس زمینه استفاده می‌کند، بنابراین اگر دستگاه قدرتمندی دارید، میتوانید با Final Cut Pro به طور کامل از آن استفاده کنید.

Magnet

12 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Magnet

اگر در چندین محیط کاری در Mac خود کار می‌کنید، پس Magnet برایتان بسیار ضروری است.

Magnet تنظیم اندازه پنجره هر برنامه‌ای را که در آن کار می‌کنید بسیار آسان می‌کند، بنابراین لازم نیست هر بار به صورت دستی هر پنجره را تنظیم کرده و اندازه آن را تغییر دهید. با Magnet، فقط اندازه‌ای را که می‌خواهید پنجره فعال باشد انتخاب کنید و voila، با یک کلیک آن را تغییر می‌دهد. سپس برنامه دیگری را که می‌خواهید با آن کنار هم کار کنید انتخاب کنید، اندازه مورد نظر را انتخاب کرده و تمام! اکنون شما دو برنامه را در کنار هم (یا هر طور که می‌خواهید کار کنید) تنها با چند کلیک دارید. بدون کشیدن و تنظیم مجدد. Magnet در نوار منو قرار می‌گیرد، اما اگر رابطه‌ی خوبی با میانبرهای صفحه کلید دارید، می‌توانید آن را با بدین شکل فعال کنید.

Day One

13 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Day One

روزنامه نگاری یک راه عالی برای بازتاب و ضبط خاطرات یا افکار مهم است و Day One یکی از بهترین اپلیکیشن های مک در زیمنه‌ی روزنامه نگاری است.

در نگاه اول دارای رابط کاربری زیبایی است که کار با آن لذت بخش و آرامش بخش است. شما می‌توانید چندین مجله داشته باشید و با قابلیت افزودن چندین عکس و کلیپ صوتی به نوشته‌ها آنها را بیش از هر زمان دیگری جذاب کنید. می‌توانید برچسب‌ها را سازماندهی کنید، ببینید کجا بودید، نوشته‌های خود را قالب بندی کنید و موارد دیگر.

دانلود و استفاده از روز اول رایگان است، اما فقط ویژگی‌های اولیه را در دسترس خواهید داشت. در صورت انتخاب اشتراک با ۲۵ دلار در سال، فضای ذخیره عکس نامحدود، مجلات نامحدود، همگام سازی ابری، فضای ذخیره سازی ابری نامحدود و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

Fantastical 2

14 بهترین اپلیکیشن های مک ( MacOS ) در سال 2021

Fantastical 2

در حالی که اپل دارای یک برنامه تقویم داخلی است، اما به اندازه کافی جذاب نیست. این دقیقا زمانی است که Fantastical وارد می‌شود.

با Fantastical، یک رابط کاربری زیبا دارید، چه در حال مشاهده برنامه کامل باشید یا فقط نسخه مینی نوار کوچک، این برنامه واقعا فضای چشم نوازی دارد. به علاوه، ثبت رویدادها در آن بسیار آسان است. فقط چیزی مثل “فردا ساعت ۳ بعد از ظهر در Stumptown Coffee Roasters با لوری قهوه بخور” را تایپ کنید و بقیه را Fantastical بر عهده خواهد گرفت. همچنین ادغام کامل با Apple Reminders وجود دارد، بنابراین می‌توانید برنامه و کارهای خود را در یک مکان داشته باشید.

حال که با بهترین اپلیکیشن های مک آشنا شدید، اگر قصد خرید اپلیکیشن بر روی مک را دارید می‌توانید از خدمات صدور گیفت کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

صدور گیفت کارت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT