وریفای حساب بایننس

وریفای حساب بایننس برای همه کاربران این صرافی اجباری شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وب سایت رسمی صرافی بایننس همه کاربرای که در این صرافی حساب کاربری دارند، باید اقدام به احراز هویت و ارتقای سطح حساب خود به سطح متوسط نمایند. در این مقاله به بررسی خبراجباری شدن وریفای حساب بایننس برای همه کاربران این صرافی می پردازیم.

وریفای حساب بایننس

پیش از این در پی اخبار منتشر شده و فشار های دولت های کشور های مختلف بر این صرافی، بایننس اعلام کرده بود که سقف برداشت روزانه کاربرانی که حساب خود را وریفای نکرده اند به 0.06 بیت کوین کاهش یافته است.

شرایط جدید برای کاربرانی که از این پس اقدام به افتتاح حساب در بایننس می کنند بلافاصله اعمال می شود و کاربرانی که در حال حاضر دارای حساب کاربری می باشند تا 19 اکتبر (27 مهر) فرصت دارند نسبت به وریفای حساب خود اقدام نمایند.

بر اساس آخرین به روزرسانی شرایط و قوانین فعالیت در صرافی بایننس کاربرانی که احراز هویت انجام ندهند، اجازه واریز و یا معامله ندارند و فقط قادر خواهند بود موجودی حساب کاربری خود را برداشت کرده به کیف پول شخصی خود منتقل کنند.

ترجمه فارسی اطلاعیه منتشر شده در وب سایت رسمی صرافی بایننس:

کاربران بایننس

صرافی بایننس محصولات و خدمات خود را به طور مداوم بررسی می کند تا تغییرات و بهبودهایی را در پرتو تکامل استانداردهای انطباق جهانی تعیین کند. برای افزایش محافظت از کاربران و ایجاد محیط رمزنگاری امن برای همه ، صرافی بایننس تغییرات زیر را اعمال میکند:

کاربران جدید برای دسترسی به محصولات و خدمات بایننس از جمله  واریز ارزهای رمزنگاری شده ، معاملات و برداشت ها ، لازم است بلافاصله احراز هویت به سطح متوسط را تکمیل نمایند.

کاربران فعلی که هنوز حساب کاربری خود را وریفای نکرده اند، مجوزهای حساب آنها به طور موقت به “فقط برداشت” تغییر می کند و خدمات محدود به برداشت ، لغو سفارش ، بسته شدن موقعیت و بازخرید می شود. این امر به منظور به حداقل رساندن اختلال در تجربه کاربر ، از زمان انتشار اطلاعیه تا 2021-10-19 00:00 صبح (UTC) انجام می شود. جزئیات بیشتر درباره کاربران فعلی ر مستقیماً مطلع اطلاع رسانی خواهد شد. پس از تکمیل احراز هویت، کاربران می توانند دسترسی کامل به محصولات و خدمات Binance را از سر بگیرند.

بایننس به کاربران توصیه می کند تا برای جلوگیری از محدودیت دسترسی ، در اولین فرصت اقدام به احراز هویت و وریفای حساب به سطح متوسط نمایند.

Binance این اقدامات را برای کمک به حمایت از تلاش های خود در شناخت مشتری (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) انجام می دهد. این امر حفاظت از کاربران و مبارزه با جرایم مالی را ارتقا می بخشد.

با توجه به قوانین جدید کاربران ایرانی دیگر نمیتوانند بدون احراز هویت و ارسال مدارک در این صرافی فعالیت کنند.

منبع: سایت رسمی صرافی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT