پلتفرم Bookmap ، بهترین ابزار تحلیل بازار و معامله برای تریدر های تازه کار

پلتفرم Bookmap ، بهترین ابزار تحلیل بازار و معامله برای تریدر های تازه کار

زمان مطالعه 4 دقیقه

پلتفرم Bookmap نمایی منحصر به فرد از کتاب سفارش و نقدشوندگی بازار را در اختیار معامله گران قرار می‌دهد. علاوه بر این، این یک ابزار قدرتمند تجسم و تجزیه و تحلیل جریان بازار است که بسیار عمیق‌تر از سایر سیستم عامل‌ها می‌باشد. در نتیجه، ابزار Bookmap یک دید کلی برای بازار رمزنگاری ارائه می‌دهد. در این مقاله، ما نگاهی به این نرم افزار تجاری خواهیم داشت و درباره ویژگی‌های اصلی این پلتفرم، گزینه‌های قیمت گذاری، مزایا و معایب و موارد دیگر بحث خواهیم کرد. در ادامه به پلتفرم Bookmap و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

پلتفرم Bookmap چیست؟

2 پلتفرم Bookmap ، بهترین ابزار تحلیل بازار و معامله برای تریدر های تازه کار

Bookmap یک نرم افزار تحلیلی ترید است که دارای ویژگی‌هایی است که برای ارائه مزایای بیش‌تر به معامله گران جدی ارائه می‌شود. اولین نسخه Bookmap در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. علاوه بر این، این کلمه از ابزار‌های Order BOOK و Heat MAP گرفته شده است. همچنین، معامله با Bookmap به شما امکان می‌دهد تا تحلیل‌ها را مشاهده کرده و چشم انداز منحصر به فرد برای ردیابی قیمت‌ها در زمان واقعی داشته باشید. یکی از ویژگی‌های جذاب این پلتفرم این است که کاربران می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

ویژگی‌ها

۱. Heat MAP

Heat پلتفرم Bookmap ، بهترین ابزار تحلیل بازار و معامله برای تریدر های تازه کار

ویژگی Heat MAP نشان دهنده عمق نقدینگی در ردیف‌های مختلف قیمت است. علاوه بر این، رنگ سایه‌های تیره نشان دهنده نقدینگی سنگین است. در حالی که سایه‌های روشن‌تر نشان دهنده موارد متضاد است. علاوه بر این، با روشن شدن سطح قیمت، سایه روشن‌تر می‌شود. با کمک Heat MAP‌ها، می‌توانید نحوه عملکرد نقدینگی را با سطح قیمت مشاهده کنید. خوشبختانه، همچنین می‌توانید از heatmap بخواهید سفارشات خرید یا فروش را نمایش دهد.

۲. شاخص‌های فنی

شاخص‌های فنی به شما کمک می‌کند تا جریان داده‌ها را همراه با اطلاعات Order BOOK تفسیر کنید. علاوه بر این، معمولاً روی شاخص های سنتی که اغلب در سایر سیستم عامل‌های معاملاتی پیدا می‌کنید تمرکز نمی‌کند. در عوض، نشانگرهای پلتفرم Bookmap از خطوط گسترده، Heat MAP‌ها و حباب‌های حجم پیشنهاد یا درخواست استفاده می‌کنند.

۳. نقاط حجم بازار

نقاط حجم بازار پلتفرم Bookmap ، بهترین ابزار تحلیل بازار و معامله برای تریدر های تازه کار

نقاط حجم یک ویژگی عالی Bookmap است. این مفهوم از نقاط حجم بسیار ساده و قابل درک است. علاوه بر این، نقاط بزرگ‌تر حجم قابل توجهی را نشان می‌دهند، در حالی که نقاط کوچک حجم کمتری را نشان می‌دهند. بنابراین اندازه داده‌های حجم مربوط به معاملات است.

۴. معامله با یک کلیک

Bookmap به شما پیشنهاد می‌دهد که تنها با یک کلیک معامله کنید. همچنین، می‌توانید به آسانی سفارشی را مستقیماً در نمودار ثبت کنید. با این حال، اگر در سطح اشتراک بالاتری قرار دارید، می‌توانید به راحتی با Bookmap تجارت کنید.

۵. حالت پخش مجدد

تکرار پلتفرم Bookmap ، بهترین ابزار تحلیل بازار و معامله برای تریدر های تازه کار

بستر Bookmap به شما امکان می‌دهد تا جلسات معاملاتی را با ضبط و مجدد پخش کنید. در نتیجه، Order BOOK می‌تواند بعداً مطالعه شود، در حالی که شما به راحتی می‌توانید ایده‌ها و استراتژی‌های جدیدی را برای بهبود تنظیم کنید.

سرویس‌ها و قیمت

01 پلتفرم Bookmap ، بهترین ابزار تحلیل بازار و معامله برای تریدر های تازه کار

اگر به صورت ماهانه مشترک می‌شوید، ۹۹ دلار برای بسته Global+ به علاوه داده‌های بازار می‌پردازید.

هزینه داده‌های بازار برای سهام بین موارد زیر متفاوت است:

  • ۵۹ دلار برای CBOE/EDGX (BATS)
  • ۶۹ دلار برای Nasdaq TotalView

معامله گران آتی برای هر مبادله مانند CME و CBOT 29 باید دلار بپردازند. این می تواند اشتراک را گران کند. اما مهم نیست که از چه ابزاری استفاده می‌کنید، داده‌های بازار همیشه پرهزینه هستند. به این دلیل است که ارائه دهنده ابزار‌ها صرافی نیستند.

من طرفدار اشتراک‌های بلند مدت نیستم اما باید بخشی از بررسی Bookmap باشد. با اشتراک سالانه، می‌توانید ۲۰ درصد در هزینه صرفه جویی کنید. قیمت بسته سالانه بین ۰ تا ۷۹ دلار در ماه است. همچنین بسته مادام العمر نیز موجود است

می‌توانید پلتفرم Bookmap را با استفاده از بازارهای ارز دیجیتال به صورت رایگان آزمایش کنید. معاملات آتی و سهام فقط در بسته global و بسته global+ موجود است. می‌توانید حداقل ۲۰ درصد در اشتراک‌های سالانه صرفه جویی کنید. اما لطفاً از این واقعیت آگاه باشید که باید بدانید که از این ابزار به مدت یک سال استفاده خواهید کرد. در غیر این صورت، اشتراک سالانه ایده عجیبی خواهد بود. می‌توانید از فیدهای داده موجود که در حال حاضر دارید و در صورت سازگار بودن استفاده کنید.

حال که با پلتفرم Bookmap و خدمات آن آشنا شدید اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT