خدمات تصحیح و ویرایش متن انگلیسی با سایت Scribendi

خدمات تصحیح و ویرایش متن انگلیسی با سایت Scribendi

زمان مطالعه 4 دقیقه

در کنار توسعه سریع صنعت نوشتن، یافتن خدمات قابل اعتماد می‌تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از بسترهای نوشتاری آنلاین خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند، از جمله نوشتن دانشگاهی، ویرایش و تصحیح، بررسی سرقت ادبی و غیره. بنابراین هنگام انتخاب بهترین خدمات، گم شدن آسان است. اگر در انجام کارها مشکل دارید و به دنبال خدمات نوشتاری مطمئن هستید، ما اینجا هستیم تا به شما در تصمیم گیری درست کمک کنیم. تیم ما مجموعه‌ای از خدمات نوشتاری با رتبه برتر را بررسی کرده است، بنابراین می‌توانید جوانب مثبت و منفی آنها را بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید. امروز، ما آماده‌ایم تا شما را با سایت Scribendi ارائه دهنده‌ی خدمات تصحیح و ویرایش کانادایی آشنا کنیم.

سایت Scribendi

02 خدمات تصحیح و ویرایش متن انگلیسی با سایت Scribendi

Scribendi در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد. برای بیش از ۲۰ سال، بیش از ۴۰۰۰۰۰ سفارش انجام داده است و به یکی از سایت‌خای پیشرو در زمینه تصحیح و ویرایش تبدیل شده است. متداول ترین سوال دانش آموزان این است که، “آیا ارزش استفاده از آن را دارد؟”. ما به طور عمیقی کیفیت خدمات، قیمت، ضمانت و امنیت را بررسی کرده‌ایم و امیدواریم بررسی سایت Scribendi شما را در مسیر درست هدایت کند.

هنگامی که به صفحه رسمی سایت Scribendi می‌روید، اولین چیزی که به آن توجه می‌کنید رابط کاربری آن است. خبر خوب این است که هیچ محتوای بیش از حد یا به هم ریخته‌ای در آنجا پیدا نخواهید کرد. صفحه ورود حاوی جزئیات کوتاهی در مورد خدمات اصلی، مزایا، جوایز و دستاوردهای Scribendi است. در پایین، می‌توانید به اطلاعات باقیمانده ، از جمله اطلاعات تماس، اخبار و سوالات متداول، ارجاع دهید. صفحه به رنگ آبی است و دارای چند عنوان و تصویر تعاملی است. طراحی کلی صفحه وب نسبتاً ساده است، بنابراین اگر شما یک تازه کار در سرویس هستید، احتمالاً کاربر پسند خواهید بود.

خدمات Scribendi

3 خدمات تصحیح و ویرایش متن انگلیسی با سایت Scribendi

امروزه خدمات نوشتن آنلاین تقاضای زیادی دارد. به جای گذراندن یک شب بیشتر بدون خواب، امروزه به احتمال زیاد دانش آموزان در انجام کارها از کمک حرفه‌ای برخوردار خواهند شد. و اکثر آنها ترجیح می‌دهند از یک ابزار جهانی استفاده کنند که بتواند با هر نوع تکالیف دانشگاهی مقابله کند. اگرچه Scribendi بیش از ۲۰ سال است که در بازار است، اما هنوز تعداد محدودی خدمات دارند. تنها در صورتی می‌توانید از آن استفاده کنید که به خلاقیت و مهارت‌های نوشتاری خود اطمینان دارید، اما باید مقاله خود را از نظر گرامر، ساختار و انواع دیگر خطاها مرور کنید. Scribendi در ویرایش و تصحیح تخصص دارد. این وب سایت برای پنج دسته اصلی مشتریان، شامل دانشجویان، مشاغل، شرکت‌ها، نویسندگان و افراد، کمک حرفه‌ای ارائه می‌دهد. بنابراین، خدمات زیر را پیشنهاد می‌کند:

  • خدمات ELS

Scribendi به همه افرادی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم دارند کمک می‌کند. در سرویس ELS، می‌توانید ویرایش پروپوزال را دریافت کنید.

  • ویرایش و تصحیح علمی

بر اساس صفحه وب رسمی، ویراستاران Scribendi بیش از ده رشته تحصیلی را در زمینه ویرایش دانشگاهی شامل پزشکی، مهندسی، علوم رایانه، ادبیات و زیست شناسی را پوشش می‌دهند.

  • کمک نویسندگان

نویسندگان کتاب، رمان، نسخه خطی یا نمایشنامه نیز می‌توانند آثار خود را در Scribendi ویرایش کنند.

  • خدمات ویرایش و تصحیح برای مشاغل

Scribendi خدمات ویرایش و تصحیح را به شرکت‌ها و استارتاپ‌ها ارائه می‌دهد. با استفاده از این گزینه می‌توانید وب سایت تجاری یا وبلاگ خود را تصحیح کنید.

  • ویرایش و تصحیح مقاله

دانشجویانی که وقت خود را از دست داده‌اند و مهلت را از دست داده‌اند نیز می‌توانند مقالات دانشگاهی یا مقاله پذیرش خود را توسط کارشناسان Scribendi بررسی کنند.

  • کمک شخصی

راهنمای شخصی شامل مرور کلی رزومه، ایمیل یا سند رسمی گرامر، املا، ساختار و سایر اشتباهات است.

قیمت خدمات

01 خدمات تصحیح و ویرایش متن انگلیسی با سایت Scribendi

به هیچ وجه نمی‌توانید قیمت سایت Scribendi را از قبل بررسی کنید تا آنها را با سایر خدمات مقایسه کنید. و این بسیار ناراحت کننده است که فایل‌های خود را بارگذاری کرده و مهلت‌های مورد نیاز را فقط برای بررسی میزان ویرایش مقاله خود با سایت Scribendi هزینه کنید. قیمت Scribendi به دو عامل بستگی دارد: حجم نوشته و زمان تحویل. با این حال، جایی نیست که آنها نرخ هر کلمه را ذکر کنند.

به عنوان مثال، اگر شما نیاز به ویرایش یک مقاله ۱۰۰۰ کلمه‌ای دارید، قیمت‌ها از ۳۱/۶۸ دلار شروع می‌شود و تا ۷۰/۹۵ دلار افزایش می‌یابد. و به نظر می‌رسد بسیار مقرون به صرفه است تا زمانی که پایان نامه و نسخه خطی برای تصحیح نداشته باشید. در این حالت، هزینه کل ممکن است به چند صد دلار برسد.

با توجه به اینکه اکثریت مخاطبان خدمات به دنبال ویرایش و تصحیح، دانشجو هستند. گزینه‌های ارزان‌تری نسبت به سرویس Scribendi در بازار وجود دارد. علاوه بر این، به ندرت تخفیف وجود دارد، بنابراین قیمت‌ها تقریباً در تمام طول سال بدون تغییر باقی می‌مانند. به صورت کلی خدمات این سایت کمی گران است.

حال که با خدمات تصحیح و ویرایش متن انگلیسی سایت Scribendi آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT