SHIBA INU

بررسی ۳ روشی که SHIBA INU را می تواند تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۱ دلار برساند

زمان مطالعه 4 دقیقه

SHIBA INU اینو در دسته‌بندی ارزهای دیجیتال با نام میم کوین قرار می‌گیرد. یک میم کوین مثل شیبا اینو با الهام از جک‌های تصویری اینترنتی، رویدادهای فعلی، جوامع آنلاین و اینفلوئنسرهای ساخته شده‌اند و برای بقا و رشد به شدت متکی به اینفلوئنسرها و جامعه کاربران هستند. در این مقاله به بررسی ۳ روشی که SHIBA INU را می تواند تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۱ دلار برساند می پردازیم.

شیبا اینو

شیبا اینو

3 روشی که SHIBA INU می تواند تا سال 2025 یا حتی قبل از آن به 1 دلار برسد

جامعه پرقدرت SHIBA INU

Shiba Inu بی سابقه ترین قیمت بالای خود را که 0.00008 دلار بوده را مشاهده کرد. این رشد ناگهانی در قیمت توجه بسیاری از افراد و سازمان ها را به خود جلب کرد. این جریان که در اکتبر 2021 اتفاق افتاد، فروش خوبی را برای Shiba Inu به همراه داشت. این افزایش عظیم در قیمت این فکر را در ذهن اعضای انجمن Shiba Inu به وجود آورد که بازار گاوی بعدی ممکن است Shiba Inu را به 1 دلار برساند. در این بررسی قیمت Shiba Inu، پیش ‌بینی قیمت Shiba Inu را با توضیحات تکنیکی و اساسی نشان دادیم که قرار است ثابت کند آیا Shiba  می‌تواند به هدف خود برسد یا خیر. جذابیت اصلی این مقاله این است که ما مستقیماً با استفاده از نظرات چندین کهنه‌کار پروژه کریپتو به همراه متخصصان Shiba Inu درباره هدف قیمت 1 دلاری Shiba Inu تا سال 2025 به نتیجه رسیدیم.

  • تنها زمانی که درصدِ افزایشِ هر ماه 20 درصد باشد، رسیدن به 1 دلار در عرض پنج سال امکان پذیر خواهد بود.
  • با تأثیرات reddit، twitter و سایر شبکه های اجتماعی، اکنون مردم به سکه های کوچکی که بازدهی بالاتری دارند علاقه بیشتری دارند. 
  • Shiba Inu در حال حاضر بر اساس coinmarketcap از نظر ارزش کل بازار در 11 رتبه برتر قرار دارد که به این معنی است که با سوزاندن سکه (فرآیندی که طی آن سکه ها به صورت دائمی از موجودی در حال گردش حذف می‌شوند.) شانس برای رسیدن به مرز 1 دلار بسیار بالا است.

 توسط Elon Musk که ثروتمندترین مرد جهان است، حمایت می شود

همانطور که همه ما می دانیم که Elon Musk تأثیر بسیار زیادی بر کل بازار کریپتو دارد، همه ما شاهد هستیم که چه اتفاقی برای Dogecoin افتاد که از تقریبا هیچی تا 4900٪ رشد کرد و اکنون برای حمایت از ما، Elon Musk یک توله سگ جدید به نام Floki گرفته است، که یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت Shib در اکتبر 2021 نیز بود، حال جامعه و همه هودلرها (افرادی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارند و خرید و فروش لحظه ای انجام نمی دهند.) پیش بینی می کنند که Elon Musk مانند هر صاحب سگ دیگری توئیت های بیشتری در ارتباط با Floki منتشر خواهد کرد زیرا Floki اکنون فقط یک توله سگ است و اتفاق های بیشتری در آینده از Floki در زندگی Elon  وجود خواهد داشت مانند تولدش، بزرگ شدنش و سرگرمی هایش، بنابراین اساسا Shiba  همراه با Floki بزرگتر و بهتر خواهد شد و هر توییت در مورد Floki، قیمتش را افزایش می دهد.

توکن سوزی و قرار گرفتن در لیست صرافی های بیشتر

پدر اتریوم، Vitalik Buterin نود درصد از کل کیف پول Shiba Inu خود را سوزانده است که شروع خوبی برای جامعه Shiba  است، بر این اساس شایعاتی مبنی بر سکه سوزی بیشتری که هنوز اتفاق نیفتاده، وجود دارد و احتمال بسیار بالایی وجود دارد که Robinhood، Shiba Inu را در لیست قرار دهد که این کار قیمت را بسیار بالا می برد و شانس سوزاندن سکه را افزایش می دهد، تصور کنید این فقط یک صرافی است و بسیاری از صرافی های دیگر نیز منتظر هستند تا Shiba Inu را در لیست قرار دهند، در حال حاضر بیش از ۴۸۰ هزار درخواست امضا شده برای لیست کردن Shiba Inu در robinhood وجود دارد، این یک جامعه قوی است، هودلرها قوی هستند، Shib رشد صعودی زیادی خواهد داشت، روزهای خوب هنوز در راهند، هر چیزی ممکن است در این دنیای کریپتو اتفاق بیفتد، به عنوان مثال 2 سال پیش هیچکس نمی توانست تصور کند که چه اتفاقی برای dogecoin خواهد افتاد، بنابراین بیایید امیدوار باشیم و به پیش بینی های خود پایبند باشیم. کریپتو آینده است، و از Shiba Inu غافل نشوید.
سوزاندن توکن به معنای بیرون انداختن توکن ها از عرضه در گردش (تعداد واحد ارزهای دیجیتال که به شکل عمومی عرضه شده و در گردش است.) با قفل کردن آنها یا ارسال آنها به یک آدرس کیف پول استفاده نشده است.

این سوزاندن خودکار اخیراً توسط Shytoshi Kusama در Discord تأیید شد و او گفت: “Shib را تقریباً در همه جا می توان یافت. ما به لیست کردن های بیشتری نیاز نداریم. ما به کارایی و به گفته بسیاری، به یک سوزاندن قابل توجه نیاز داریم. Ryoshi مدام من را تشویق به سوزاندن می کرد، و در حالی که من مخالفم، ولی احساس می‌کنم که او با یک سوزاندن سرتاسری مفید و کارامد موافق است. به همین دلیل است که آنچه آنها از پروژه NFT اولیه ما می سوزانند، بسیار اهمیت دارد.”

دومین دلیل اصلی، جامعه توسعه دهندگان فعال است. در ابتدا، shibaswap، صرافی غیرمتمرکز کریپتو Shiba Inu، می‌تواند توکن‌ها را برای دریافت سود اضافی استیک کند (دریافت کردن سود، در ازای گرو گذاشتن ارز دیجیتال) یا خنثی کند. سپس توسعه دهندگان، بلاکچین خود را معرفی کنند که درنتیجه توکن های بیشتری را در shibaswap معرفی می کنند.

اخیراً، تیم توسعه shiba inu تقاضای جامعه برای سوزاندن توکن‌های عرضه را پذیرفته و یک روش سوزاندن برای کاهش عرضه shiba inu و leash اجرا کرد. در نتیجه، 25000 دلار در shib و leash سوزانده شد و در همان زمان، دو استخر معاملاتی جدید اتریوم توسط تیم، Perlin و Ryoshi برای افزایش نقدینگی اضافه شد.

سوزاندن یکی از عوامل کلیدی است که باعث افزایش قیمت اخیر shib شده است. Shib در یک هفته 26.8 درصد رشد کرده است و این روند همچنان ادامه دارد. همچنین ما از پشتیبانی سلبریتی های علاقه‌مند به فناوری و مدیر عامل Tesla نیز برخورداریم، Elon musk نیز در چند ماه گذشته با پست کردن توییت‌های حمایتی نسبت به dogecoin و Shiba Inu خوشبینانه رفتار کرده است، که به Shiba Inu کمک کرد تا به شهرت بسیار بیشتری دست یابد.

احتمال بسیار زیادی وجود دارد که در روزهای آینده دوباره شاهد چنین حباب های تورمی باشیم که می تواند به عنوان یک کاتالیزور مثبت برای افزایش قیمت Shiba Inu به منظور کم کردن چند صفر عمل کند.

همیشه به یاد داشته باشید که مردی یک روزی در سال 2012 با 10000 بیت کوین یک پیتزا خرید، بنابراین همه چیز با گذشت زمان ممکن خواهد شد، اگر در سال 2025 این اتفاق نیفتد در سال 2030 ممکن می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT