ردیت Reddit چیست و چگونه کار می کند؟

ردیت Reddit چیست و چگونه کار می کند؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

ردیت (Reddit) از جمله وب سایت‌هایی است که در آن اطلاعات بسیاری در حوزه‌ی تکنولوژی به اشتراک گذاشته می‌شود و در واقع با عنوان انجمن ردیتیکی نیز شناخته می‌شود. عمده اطلاعاتی که در ردیت (Reddit) اشتراک گذاری می‌شود مربوط به حوزه‌ی تکنولوژی است اما اطلاعات مربوط به سایر حوزه‌ها را نیز می‌توانید در این انجمن مشاهده کنید. در این مقاله کاملا متوجه خواهید شد که ردیت Reddit چیست و چه کاربردی دارد.

اگر با ردیت (Reddit) آشنایی ندارید، در ابتدا محیط آن برای شما کمی گیج کننده به نظر خواهد آمد، پس برای اینکه با مشکل مواجه نشوید در ادامه‌ی این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

ردیت (Reddit) چگونه کار می‌کند؟

ردیت Reddit چیست ؟

ردیت در مرکز خود یک وب سایت به اشتراک گذاری اجتماعی دارد. این انجمن در اصل با ارسال لینک‌ها، عکس‌ها، متون و … توسط کاربران ساخته می‌شود و هر کاربر می‌تواند به اطلاعات کاربران دیگر رای بدهد. به این ترتیب بهترین محتوا در رتبه‌ی بالاتری قرار می‌گیرد؛ در حالی که محتواهای با رای کمتر در رتبه‌ی پایین‌تر قرار می‌گیرد.

در ادامه به بیان توضیحاتی در مورد نحوه‌ی عملکرد این وب سایت پرداخته‌ایم.

عملکرد وب سایت ردیت Reddit چیست ؟

ردیت یک وب سایت بسیار بزرگ است، اما به هزاران زیرمجموعه‌ی کوچکتر تقسیم می‌شود که ساب ردیت (subreddit) نام دارد. هر subreddit در واقع یک بخش از ریت است که به موضوع خاصی اختصاص داده شده است. البته این را بدانید که هم ردیت و هم ساب ردیت‌ها دارای قوانین خاص خود می‌باشد.

زمانی که شما به صفحه‌ی اصلی Reddit وارد می‌شوید، پست‌های معتبری از ساب ردیت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید و برای باز کردن آن‌ها و خواندن و دیدن تصاویر در اندازه‌ی کامل و ثبت نظرات، می‌توانید بر روی آن‌ها کلیک کنید.

رای دهی به پست‌ها در ردیت (Reddit)

رای دهی ردیت Reddit چیست

در کنار هر پست در سایت Reddit، عددی را مشاهده می‌کنید که این عدد امتیاز مربوط به آن پست را نشان می‌دهد. در کنار آن دو علامت فلش وجود دارد یکی رو به بالا و یکی رو به پائین است. با استفاده از این فلش‌ها می‌توانید به محتواها رای بدهد که به این ترتیب با علامت رو به بالا به امتیاز پست اضافه می‌شود و با علامت رو به پائین از امتیاز آن کم می‌شود.

با هر امتیاز مثبت به یک پست در Reddit در حقیقت می‌خواهید نشان دهید که محتوای موجود در این پست ارزشمند است و خوب است که توسط افراد دیگر نیز مورد مطالعه قرار گیرد.

چگونه از ردیت (Reddit) استفاده کنیم؟

ردیت Reddit چیست و چگونه ارزی؟

حتی اگر به قرار دادن پست در (Reddit) علاقه‌ای نداشته باشید، می‌توانید از پست‌هایی که دیگران در این انجمن قرار می‌دهند، استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

برای استفاده از وب سایت ردیت مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا به وب سایت ردیت (Reddit) وارد شوید و بر روی گزینه‌ی sign up در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. ایمیل خود را به عنوان نام کاربری وارد کرده و یک پسورد نیز انتخاب کنید.
  • حال به حساب کاربری خود وارد شوید و لاگین کنید، حالا صفحه‌ی ردیت از بخش پست‌های محبوب، وارد صفحه‌ی مربوط به شما سوئیچ می‌شود. در این صفحه کلیه‌ی پست‌های محبوب ساب ردیت‌های مربوط به شما که در آن اشتراک گرفته‌اید، برای شما نشان داده می‌شود.
  • اگر مایل بودید پستی را به اشتراک بگذارید، می‌توانید در سمت راست صفحه، بر روی گزینه‌ی Create Post کلیک نموده و پست جدید خود را در آن قرار داده و به اشتراک بگذارید.

حالا که متوجه شدید، ردیت Reddit چیست و چگونه کار می کند، پیشنهاد می‌شود به عنوان یک دنبال کننده اخبار و موضوعات تکنولوژی، حتما از این پلتفورم استفاده کنید. لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت خدمات متنوع پرداخت ارزی را برای علاقه‌مندان حوزه فناوری فراهم می‌سازد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. هفت گفت:

    پست های منو اسپم شناخته باید چیکار کنم؟بهم اجازه نمیده پست بذارم
    راهی هست بتونم رفعش کنم؟

  2. قاسم گفت:

    من ردیت رو چن روزه آپدیت کردم درس هسابی بالا نمیاد و بیشتر مواقع ی صفحه سیاه نشونم میده میشه بگید من چیکار کنم که درست بشه؟ مارک و مدل گوشیمم smsung s7 هستش

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT