سایت iwriter

معرفی سایت iwriter | کسب درآمد دلاری از سایت iwriter و سفارش محتوا

زمان مطالعه 5 دقیقه

سایت iwriter سریع‌ترین، ساده‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای نوشتن محتوا برای وب‌سایت ها است. با این سایت میتوانید پروژه و موضوع مورد نظر خود را پست کنید و هزاران نویسنده فریلنس حرفه ای از سراسر جهان با قیمتی مقرون به صرفه برای نوشتن محتوای مورد نظر شما با شما ارتباط برقرار خواهند کرد. همچنین میتوانید با نوشتن برای iWriter درآمد کسب کنید.

معرفی سایت iwriter

iwriter یکی از مشهورترین پلتفرم های مقاله نویسی آنلاین است که نویسندگان و مشتریانی را که به محتوا با موضوعات مختلف نیاز دارند، به هم متصل می کند. هر کسی می تواند در این پلتفرم ثبت نام کند و شروع به کسب درآمد کند. این پلتفرم دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

ویژگی های iwriter

  • این سایت مقاله، کتاب الکترونیکی، بازنویسی مقاله و نسخه Kindle کتاب را سفارش میگیرد و مینویسید.
  • با کمتر از 1.40 دلار مقاله مورد نظر شما نوشته میشود.
  • با این سایت میتوانید تیم اختصاصی خود را با نویسندگان با استعداد بسازید که فقط برای شما کار کنند.
  • سفارشات با سرعت زیادی آماده میشود.
  • این سایت در مورد هر موضوعی انتخاب می کنید محتوای حرفه ای مینویسد.
  • این سایت قابلیت “بررسی قبل از پرداخت” را ارائه میدهد تا قبل از اینکه هزینه ای پرداخت کنید از مناسب بودن محتوا اطمینان داشته باشید.
  • محتواها از 150 تا 35000 کلمه نوشته میشوند.
  • و موارد دیگر…

کسب در آمد از iwriter

  • پایگاه مشتریان خود را بسازید.
  • تا 80 دلار به ازای هر 500 کلمه درآمد کسب کنید.
  • به دلخواه روزانه هر چقدر که میخواهید بنویسید و درامد بدست آورید.
  • موضوعاتی را انتخاب کنید که با پیشینه شما مطابقت دارند.

تولید و محتوا در سایت ای رایتر

برای اینکه به عنوان نویسنده در iWriter مشغول به فعالیت شوید باید یک فرم درخواست را پر کرده و ارسال کنید. iWriter درخواست شما را بررسی می کند و تصمیم خود را طی 5 تا 7 روز کاری برای شما ایمیل می کند.

همچنین باید 200 کلمه به زبان انگلیسی در مورد در مورد خودتان و اینکه چرا می خواهید برای iWriter کار کنید بنویسید. برای اینکه توانایی نوشتن شما سنجیده شود باید 200 کلمه به زبان انگلیسی در مورد موضوع زیر بنویسید:

  • روشی که یک شرکت می تواند در بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق باشد چیست؟

لطفا توجه داشته باشید که محتوایی که مینویسید باید کاملا توسط خود شما نوشته باشید و جدید باشد.

وقتی درخواست شما را بررسی توسط iWriter بررسی و تصمیم گرفته شد که شما را به عنوان نویسنده استخدام کنند، ایمیلی از تیم استخدام این سایت دریافت خواهید کرد که از شما درخواست می کند تصویری از کارت شناسایی عکس دار صادر شده توسط دولت و همچنین تصویری از خودتان که شناسنامه را در دست دارید ارسال کنید. این اطلاعات برای فرایند استخدام مورد نیاز است.

سایت iwriter

سایت iwriter

نحوه پرداخت هزینه محتوا به نویسندگان

نویسندگان از طریق Paypal دستمزد خود را دریافت میکنند. نویسندگان باید هر هفته حداقل 20 دلار درآمد داشته باشند تا بتوانند دستمزد دریافت کنند. پرداخت ها هر هفته در روز سه شنبه ارسال میشود اما بعد از یک هفته به شما پرداخت میشود. به عنوان مثال، اگر مقاله ای را در روز شنبه بنویسید، پرداخت شما برای آن مقاله یک هفته از سه شنبه آینده انجام می شود.

برای دریافت پول باید یک ایمیل معتبر Paypal وارد کنید. پرداخت ها به حساب پی پال شما در مدت 24 ساعت در هر یک از تاریخ های ذکر شده ارسال می شود. زمان دقیق روز ارسال پرداخت ممکن است به دلیل زمان‌بندی پرداخت Paypal متفاوت باشد.

دستمزد نویسندگان در سایت iWriter

iWriters  65 درصد از هزینه هر مقاله را دریافت می کنند. این مبالغ بر اساس «سطح» نویسنده (به عنوان مثال Standard, Premium, Elite or Elite Plus) و تعداد کلمات مقاله متفاوت است. سطوح نویسندگان با میزان کیفیت محتوای نوشته شده تعیین می شود. به عنوان مثال نویسنده ای ممکن است برای یک مقاله 500 کلمه ای به عنوان نویسنده ” Standard” 2.15 دلار کسب کند، اما به عنوان نویسنده “Elite Plus” برای یک مقاله 500 کلمه ای 25.35 دلار درآمد کسب میکند.

 اگر یک “درخواست ویژه” از یک درخواست کننده دریافت کنید، 5٪ (یعنی 70٪) درآمد اضافی برای هر مقاله دریافت می کنید. Special Request یا درخواست ویژه سفارشی است که به نویسنده خاصی ارسال می شود. شما برای هر مقاله ای که به عنوان درخواست ویژه می نویسید 70% کمیسیون دریافت خواهید کرد. اگر سفارشی برای چندین نویسنده ارسال شود، اولین نویسنده ای که سفارش را تحویل می گیرد، فرصت نوشتن آن را خواهد داشت.

  • برای تبدیل شدن به یک نویسنده Premium باید حداقل امتیاز 4.1 ستاره داشته باشید و همچنین حداقل ریتینگ 25 را داشته باشید.
  • برای تبدیل شدن به یک نویسنده Elite باید حداقل امتیاز 4.6 ستاره و حداقل ریتینگ 30 داشته باشید.
  • برای تبدیل شدن به یک نویسنده Elite Plus باید حداقل امتیاز 4.85 ستاره داشته باشید و همچنین حداقل ریتینگ 40 در حساب خود داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که محدودیتی در میزان نوشتن مقاله وجود ندارد و هر چه بیشتر بنویسید، پول بیشتری به دست خواهید آورد!

سفارش محتوا در iWriter

ابتدا باید در سایت iWriter ثبت نام کنید و اطلاعات و ایمیل خود را وارد کنید. سپس پروژه خود را پست کنید. هنگامی که پروژه خود را ارسال می کنید، فیلدی با عنوان “”special instructions” به معنی دستورالعمل های ویژه وجود دارد. دستورالعمل های خود را در آنجا وارد کنید تا نویسنده قبل از نوشتن مقاله شما، آن را مشاهده کند.

برای اینکه محتوایی که دریافت میکنید باکیفیت باشد، هنگامی که پروژه خود را ایجاد میکنید، گزینه “only top writers” را انتخاب کنید تا فقط برای نویسندگان برتر ارسال شود. به این ترتیب پروژه شما فقط توسط نویسندگان معتبر iWriter با رتبه‌بندی بالا قابل مشاهده است. هرگز برای مقاله ای که از آن راضی نیستید پول پرداخت نکنید. اگر از مقاله ای راضی نیستید می‌توانید روی گزینه «reject» به معنای رد کردن کلیک کنید و آن را دوباره در لیست نویسندگان قرار دهید.

هنگامی که نویسنده مورد علاقه خود را در iWriter پیدا کردید، می توانید پروژه های جدید را به طور خاص برای آنها ارسال کنید. ارسال پروژه به عنوان یک درخواست ویژه به تسریع فرآیند سفارش کمک می کند. نویسنده به جای 65 درصد از تراکنش، 70 درصد دریافت میکند. اگر نویسنده در طی 3 روز درخواست ویژه را تایید نکند، پروژه به عنوان “Not Completed” قرار خواهد گرفت

از زمان ارسال مقاله به شما 3 روز فرصت دارید تا مقاله را بررسی کنید (یعنی تایید یا رد کنید). پس از گذشت 3 روز و عدم پاسخ برای مقاله، به طور خودکار تایید می شود، مبلغ از حساب شما کسر می شود و به نویسنده پرداخت می شود. تا زمانی که مقاله تایید نشود هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

iWriter چگونه کار می کند؟

  1. برای ایجاد یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید.
  2. نوع محتوایی که دوست دارید نوشته شود را درخواست کنید.
  3. محتوای خود را از یک نویسنده دریافت کنید.
  4. محتوای خود را بررسی کنید و آن را تأیید یا رد کنید.
  5. محتوای خود را دانلود کنید.

قیمت گذاری محتوا

قیمت محتوا در چهار سطح Standard، Premium، Elite، Elite Plus ارائه شده است که در قسمت Content Pricing وب سایت میتوانید هزینه محتوا بر اساس تعداد کلمه را مشاهده نمایید.

سایت iwriter

سایت iwriter

امتیاز 1.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. sadegh گفت:

    تو ایران کسی هست ثبت نام کرده باشه و درآمد کسب کرده باشه؟

  2. محمد نبی محمدی گفت:

    برای کسب درامد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT