سایت Z2U

معرفی سایت Z2U | بستری امن و قابل اعتماد برای گیمر ها و فروشندگان

زمان مطالعه 2 دقیقه

Z2U پلتفرمی است که سعی دارد یک محیط تجاری آزادانه و قابل اعتماد بین گیمرها ایجاد کند. در این مقاله به بررسی سایت Z2U می پردازیم. با اول پرداخت همراه باشید.

سایت Z2U

Z2U همواره در حال بهبود دادن این پلتفرم هستیم و به خواسته های گیمرها و فروشندگان توجه دارد. Z2U معتقد است مهمترین چیز در تجارت (به ویژه تجارت آنلاین) اعتماد است، ماموریت این پلتفرم ایجاد یک سیستم اعتماد جدید بین افراد است.

سخن  سایت:

هدف این سایت این است که گیمرها را با خدماتی که ارائه می دهد، راضی و خوشحال نماید. دوست داریم که بدانیم گیمرها بیشتر از همه چه می خواهند، و همچنین علاقه مندیم که نیازهای فروشندگان را بیشتر بشناسیم. همه اینها به ما کمک کرد تا این پلتفرم و سیستم Z2UPProtection خود را ایجاد کنیم.

ویژگی های سایت Z2U

اعضای تیم Z2U توسط گروهی از گیمرهای با تجربه که بیش از یک دهه در این صنعت کار می کنند تشکیل شده است.

این سایت خواسته ها و نیازهای گیمرها در دنیای بازی را درک کرده و این پلتفرم را بر اساس باورهای اصولی و پایه ای خود ایجاد کرده است. در نتیجه پلتفرمی ایجاد شده است که تحویل سریع، پشتیبانی از مشتری قابل اعتماد و تجربیات بدون دردسری را تضمین می کند و در عین حال از منافع خریداران و فروشندگان محافظت می کند.

مهمتر از همه، همه گیمرها در جهان یک پلتفرم مرکزی داشته باشند که در آن مزایای خوبی داشته باشند و راحتی بی نظیری را تجربه کنند.

سایت Z2U

سایت Z2U

اعضای تیم Z2U

برخی از اعضای تیم از اولین پذیرندگان در صنعت تجارت الکترونیک بازی آنلاین هستند. در طول 10 سال گذشته به بیش از 18 میلیون مشتری در سرتاسر جهان خدمات رسانی کرده است. امسال نیز در تلاش است تا آیتم های بازی، حساب‌های بازی، خدمات بوستینگ و تقویتی و بسیاری موارد دیگر را ارائه نماید.

ما Z2UPProtection را ایجاد کردیم تا امنیت در تجارت را تضمین کنیم. در نتیجه هم فروشندگان و هم خریداران می توانند خیالشان کاملا راحت باشد.

تمام فروش ها در Z2U نهایی است و بازپرداخت داده نمی شود مگر اینکه کالای دریافتی کار نکند یا همانطور که توضیح داده شده است، نباشد. خریداران و فروشندگان همگی تحت پوشش Z2UPProtection هستند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT