پشتیبانی پی پال

پشتیبانی پی پال | تماس با پی پال | مکاتبه با پی پل | ارتباط با paypal

زمان مطالعه 6 دقیقه

در سال‌های اخیر، فضای پرداخت‌های مبتنی بر فناوری و خدمات مالی شاهد رشد چشم‌گیر و رقابتی پرشور بوده است. استارت‌آپ‌های پویا و رهبران تثبیت‌ شده گزینه‌های پرداخت جدیدی را به مشتریان ارائه می‌دهند و به نوآوری در این زمینه ادامه می‌دهند. این در حالی است که پی پال، هنوز در این صنعت پیشرو بوده است و برای حفظ موقعیت خود تحت فشار فزاینده ای قرار گرفت تا به موقعیت امروز دست یابد. با توجه به اینکه این حساب طرفداران زیادی دارد ممکن است روزانه با مشکلات و ابهاماتی مواجه شوند که نیاز به ارتباط با پشتیبانی پی پال داشته باشد.

پشتیبانی پی پال

از سال 1998، پی پال راه های جایگزینی را برای خرید و ارسال و دریافت پول به صورت آنلاین در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. PayPal به شما امکان می‌دهد به‌جای کارت اعتباری، هزینه‌ها را با حساب بانکی به‌صورت آنلاین پرداخت کنید و اطلاعات پرداخت خود را از دید دیگر افراد پنهان نگه می‌دارد.

همچنین ارسال پول را آسان و در بیشتر موارد رایگان می کند و اساساً چک ها و خدمات پرهزینه انتقال پول را منسوخ کرده است. از طرفی چندین دهه از زمان تأسیس پی پال می گذرد اما همچنان یک انتخاب برتر برای خرید آنلاین و انتقال پول است. همچنین با تازگی شاهد پشتیبانی پی پل از خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستیم و کاربران در حساب خود با استفاده از تبدیل ارزها به یکدیگر در پی پل می توانند از این خدمات بهره ببرند.

به طور کلی برای استفاده از هر خدماتی به صورت اینترنتی و مجازی ممکن است با سوالات و ابهاماتی مواجه شوید که تنها پشتیبانان و افراد فعال در آن شرکت بتوانند پاسخگو باشند. همانطور که میدانید پی پال یکی از موفق ترین سیستم های پرداختی انلاین در امور مالی بوده است. در همین راستا برای پاسخ به کاربران راه های ارتباطی زیادی را در نظر گرفته است و از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار است.

از پرس و جوهای عمومی در مورد حساب PayPal گرفته تا گزارش یک فعالیت کلاهبرداری، ممکن است دلایل متعددی وجود داشته باشد که شما را ملزم به تماس یا برقرار ارتباط با پی پال کند. در اینجا فهرستی از برخی دلایل متداول موجود است که برای رفع ابهامات ان نیاز است به مکاتبه با پی پال بپردازید.

  • پرس و جو در مورد مانده حساب و هزینه ها
  • گزارش کلاهبرداری یا سرقت هویت
  • سوالاتی در مورد مسدود شدن حساب پی پال
  • وضوح تغییر در حساب پی پال
  • مسائل مربوط به وام های پی پال، کارت های نقدی و کارت های اعتباری
پشتیبانی پی پال

پشتیبانی پی پال

راه های ارتباطی با پی پل

در ادامه تصمیم داریم شما را انواع راه های ارتباطی با پی پل آشنا کنیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ابهام و نیاز به برقراری ارتباط با پشتیبانی پی پال بتوانید از آنها استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که با توجه به محدودیت هایی که پی پل مانند سایر حساب های بین المللی برای کشورهای تحت تحریم اعمال کرده است، کاربران ایرانی امکان فعالیت در این حساب الکترونیکی و انتقال وجه را ندارند.

مرکز حل مشکلات پی پل (Resolution Centre)

یکی از راه های برقراری ارتباط با پی پل به صورت آنلاین تعامل با نیروهای انسانی فعال در این شرکت است است. مرکز رفع ابهامات پی پال (PayPal Resolution Centre) در وب‌ سایت رسمی قرار دارد و عموماً برای گزارش مشکلات مربوط به رفع محدودیت‌ها، تراکنش‌ها و گزارش هرگونه فعالیت غیرمجاز استفاده می‌شود. PayPal در حال حاضر Resolution Center را برای اپلیکیشن موبایل خود منتشر نکرده است.

همچنین به وسیله این بخش میتوانید مشکلات زیر را از طریق نیرو انسانی پی پل برطرف کنید.

هرگونه مشکل تراکنش را گزارش دهید و می توانید مستقیماً با فروشندگان خود در ارتباط باشید.

می تواند با خریداران شما ارتباط برقرار کند و می تواند مطابق با مشکلات تراکنش شما پاسخ دهد.

در صورت بروز هرگونه مشکل تراکنش به راحتی می توانید آن را بررسی کنید.

می‌توانید از این مرکز برای دریافت نکات مهم و خرید و فروش مطمئن‌تر استفاده کنید.

پاسخ سوالات از طریق جامعه پی پل (Ask the Community)

پی پال اخیراً یک راه کاملاً جدید راه اندازی کرده است که به شما کمک می کند چگونه با یک شخص واقعی در پی پال صحبت کنید. و این انجمن پشتیبانی فنی PayPal است. Ask the Community of PayPal برای یافتن نکات و پیشنهادات افرادی که قبلاً از PayPal استفاده می کنند.

مرکز ارسال پیام به پی پل (Message Centre)

مرکز پیام یک صندوق پستی امن است که به عنوان یک رسانه ارتباطی بین شما و تیم پی پال عمل می کند. هر زمان که از تیم پشتیبانی PayPal پاسخی دریافت کردید، نوتیفیکیشن را مشاهده خواهید کرد.
به طور کلی برای برقراری ارتباط با پی پال و برطرف کردن ابهامات می‌توانید از هر مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه PayPal استفاده کنید.
همچنین یکی از راه های اصلی مکاتبه با پشتیبانی پی پل که در سریعترین و کوتاهترین زمان ممکن پاسخگو هستند، مراجعه به بخش Message Centre است، که در ادامه نحوه مراجعه به این بخش را به صورت گام به گام و تصویری آموزش می دهیم.

  1. ورود به حساب کاربری 

    در اولین قدم پس از ثبت نام و افتتاح حساب پی پل در وبسایت رسمی این سیستم، با ثبت اطلاعات دقیق وارد حساب کاربری خود شوید.

    پشتیبانی پی پال

    پشتیبانی پی پال

  2. انتخاب بخش ارسال پیام

    همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، از قسمت سمت راست نوار بالا صفحه بر روی ایکون مورد نظر کلیک کنید و گزینه “Inbox” را انتخاب نمایید سپس به بخش”view messages” مراجعه کنید.

    پشتیبانی پی پال

    پشتیبانی پی پال

  3. ارسال پیام به پی پال

    مشابه تصویر زیر در کادر مربوطه میتوانید با پشتیبانی پی پال در ارتباط باشید.
    نکته: در صورتی که این مشکل شما را حل نکرد، پیام شما برای یکی از مدیران پی پال ارسال می شود که درخواست شما را تجزیه و تحلیل می کند و ظرف یک ساعت پاسخ می دهد.

    پشتیبانی پی پال

    پشتیبانی پی پال

    نکته: توجه داشته باشید که پشتیبانان پی پال تنها در روزهای کاری پاسخگو کاربران هستندو بنابراین افراد ایرانی که حساب پی پل دارند باید بدانند که برای رفع مشکلات خود از روز دوشنبه تا جمعه میتوانند به پی پل پیام ارسال کنند.

    برقراری ارتباط به واسطه چت انلاین (Live Chat)

    مانند بسیاری از شرکت ها و سایت هایی که به صورت آنلاین فعالیت دارند، پی پال هم یک سرویس گفتگوی آنلاین را ارائه می دهد اما با استفاده از این روش زمان بیشتری میبرد تا به نتیجه مورد نظر برسید و ممکن است گاهی اوقات پس از یک ساعت پاسخی از جانب پی پل دریافت کنید.

    ارتباط با جامعه پی پل (Community Service)

    در یک وب سایت انجمن پی پال، می توانید پاسخ های زیادی برای سوالات مرتبط خود بیابید زیرا می‌توانید با هر کسی که ممکن است در مورد مشکلتان به شما کمک کند، چت کنید و به گفت و گو بپردازید.

    ارتباط با پی پل برای افراد خارج از ایران 

    در صورتی که کاربران ایرانی تحت هر شرایطی در سایت پی پال حساب کاربری ایجاد کرده اند برای رفع مشکلات خود تنها از طریق یکی از روش های بالا میتوانند ابهامات را رفع کنند. با این حال کاربرانی که در خارج از ایران هستند از طریق روش های زیر نیز امکان ارتباط با پشتیبانی پی پل را خواهند داشت.

    تماس تلفنی

    یک راه ارتباطی برای افراد خارج از ایران وجود دارد که میتوانند از طریق برقراری تماس تلفنی با شماره های درج شده در سایت پی پال مشکل حساب خود را رفع کنند.

    نام کشور شماره تماس و ساعت کاری
    کانادا ۹۷۸- ۸۸۳-۹۷۳
    زمان فعالیت از 8 صبح الی 8 شب در روز های دوشنبه تا جمعه میباشد.
    انگلستان ۰۸۷۰۷ ۳۰۱ ۸۸۱
    زمان فعالیت از 8 صبح الی 6:30 عصر در روز های دوشنبه تا یک شنبه می باشد.
    استرالیا ۱۸۰۰ ۰۵۴ ۳۷۸
    زمان فعالیت از 8 صبح الی 8 شب در روز های دوشنبه تا جمعه می باشد.

    مراجعه حضوری به دفاتر پی پال

    اگر در کشور دیگری ساکن هستید، پیشنهاد می شود در صورت امکان به دفاتر پی پال موجود مراجعه کنید و مشکلات حساب خود را به این صورت رفع کنید. زیرا تجربه نشان داده است که بازخورد مراجعه حضوری بسیار کارساز تر از روش های دیگر می باشد. در این صورت میتوانید با یک جستجو ساده در گوگل مپ موقعیت مکانی تمامی دفتر های پی پال را مشاهده کنید و به نزدیک ترین مراجعه کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT