اپلیکیشن پی پال

اپلیکیشن پی پال و امکان پشتیبانی از رمز ارز ها توسط این کمپانی

زمان مطالعه 2 دقیقه

از بزرگترین شرکت های پرداختی جهان، یک امکان دیگر در زمینه کریپتوکارنسی ها به امکانات و خدمات خود افزود. غول شرکت های پرداختی، پی پل (PayPal) از برنامه جدید خود رونمایی کرد. این برنامه ساخته شده است تا پاسخگوی تمام نیازهای پرداخت با ارزهای دیجیتالمشتریان و کاربران این کمپانی باشد. در این مقاله به بررسی اپلیکیشن پی پال و پشتیبانی از رمز ارز ها می پردازیم.

اپلیکشن پی پال

همانطور که گزارش آن منتشر شده بود، مدیرعامل PayPal یعنی Dan Schulman در اوایل تابستان اعلام کرده بود، که اپلیکیشن فوق العاده شرکت برای عرضه در ایالات متحده آماده بوده است.

طبق بیانیه منتشر شده در روز 3 شنبه، این برنامه جدید و کاربردی PayPal به کاربران اجازه می دهد تا به تمام محصولات مالی دیجیتال این شرکت دسترسی داشته باند.

این برنامه همچنین قابلیت استفاده برای هر دو نوع دارایی دیجیتال و غیر دیجیتال را ارائه می دهد.

ضمن این که این اعلام پی پل، همکاری با بانک آنلاین Synchrony Bank را برای بازدهی بالاتر حساب ها از طریق این برنامه جدید را به همراه داشته است.

در بخش دیگری از این اعلامیه گفته شده است که مشتریان می توانند با استفاده از این برنامه، تا 0.40 درصد سود سالانه را در پس انداز های خود ذخیره کنند.

اپلیکیشن پی پال

اپلیکیشن پی پال

کاربران همچنین قادر خواهند بود که درآمد خود را از حساب پس انداز، به بالانس PayPal خود انتقال دهند تا از آن برای خرید های آنلاین استفاده کنند.

شامل ویژگی های ذکر شده هم شامل پرداخت قبض، برگشت نقدی و تخفیف و همچنین سپرده های مستقیم می باشد. از قابلیت هایی که در ادامه اضافه خواهد شد، امکان دریافت پرداخت ها، دو روز زودتر برای کاربران می باشد.

این شرکت پرداختی بزرگ گفت در ماه های پیش رو قصد دارد امکانات بیشتری را هم به این برنامه بیفزاید. امکاناتی از قبیل اسکن آفلاین QR کد در موارد مالی مختلف.

اعلامیه مربوط به این برنامه، تنها چند روز پس از آغاز معاملات رمز ارز این کمپانی برای کاربران در بریتانیا اعلام شد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT