هاست وردپرس با سایت Kinsta و مزایای آن نسبت به Cpanel

هاست وردپرس با سایت Kinsta و مزایای آن نسبت به Cpanel

زمان مطالعه 4 دقیقه

به دنبال راه اندازی وب سایتا وردپرسی خود هستید؟ انتخاب میزبان وردپرس قطعاً می‌تواند سخت، گیج کننده و وقت گیر باشد. سایت Kinsta با ارائه خدمات هاست وردپرس و داشبرد کنترل هاست یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه اندازی وب سایت وردپرسی است.

راه حل میزبانی سایت Kinsta، به همراه داشبورد MyKinsta، از ابتدا به طور خاص برای وردپرس ساخته شده است. این به آن‌ها امکان می‌دهد ویژگی‌ها و ابزارهای خاص وردپرس را ارائه دهند که معمولاً با میزبانی که از cPanel استفاده می‌کند پیدا نمی‌کنید. بسیاری از ویژگی‌های سایت Kinsta مستقیماً از بازخورد مشتری گرفته شده است. Kinsta به طور فعال به همه درخواست‌ها گوش می‌دهد و اگر چیزی می‌تواند زندگی همه را آسان‌تر و پربارتر کند، می‌توانید روی بررسی آن حساب کنید.

سایت Kinsta در مقابل Cpanel

1 هاست وردپرس با سایت Kinsta و مزایای آن نسبت به Cpanel

امروز ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه Kinsta خود را متمایز می‌کند. بنابراین بیایید بررسی کنیم که چگونه Kinsta متفاوت است.

cPanel یک کنترل پنل میزبانی آنلاین بسیار محبوب است که برای سهولت مدیریت وب سایت‌های شما طراحی شده است. میزبان‌های وردپرس که از cPanel استفاده می‌کنند معمولاً شامل ارائه دهندگان میزبانی مشترک و همچنین برخی از ارائه دهندگان اصلی VPS، سرور اختصاصی مدیریت شده می‌شود. اینها شامل بزرگ‌ترین میزبانان در صنعت مانند شرکت‌های EIG مانند Bluehost و HostGator و ارائه دهندگانی مانندSiteground ، GoDaddy و InMotion Hosting می‌شوند.

مشتری معمولی که از برنامه میزبانی مشترک cPanel استفاده می‌کند معمولاً فقط چند دلار در ماه می‌پردازد و به احتمال زیاد در برخی موارد کندی یا پشتیبانی ضعیف را تجربه می‌کند. چرا؟ زیرا میزبان‌های مشترک تمایل دارند سرورهای خود را بیش از حد پر کنند، که به نوبه خود می‌تواند بر عملکرد سایت شما تأثیر بگذارد. پشتیبانی معمولاً به دلیل حجم زیاد سایت‌ها در مقابل نمایندگان پشتیبانی کمتر است. میزبان مشترک باید بسیار نازک باشد تا حتی بتواند سود کسب کند و این معمولاً منجر به یک تجربه ناخوشایند برای مشتری می‌شود.

سرعت

3 هاست وردپرس با سایت Kinsta و مزایای آن نسبت به Cpanel

تقریباً می‌توان مطمئن بود که هنگام میزبانی با سایت Kinsta، زمان بارگذاری سریع‌تر صفحه، همراه با سرعت عقب (داشبورد وردپرس) را مشاهده خواهید کرد. زیرساخت میزبانی Kinsta بر روی سرورهای بسیار قدرتمند ساخته شده است، به این معنی که سایت‌های شما از نظر منابع CPU و RAM گرسنه نخواهند بود. ما از Google Cloud Platform استفاده می‌کنیم و مراکز داده آنها دارای اتصالات شبکه‌ای بسیار قوی هستند. بررسی‌های مستقل نشان داده است که Kinsta سریع‌ترین میزبان وردپرس در بازار است.

بسیاری از میزبان‌های cPanel برای ارتقاء به آخرین نسخه‌های نرم افزار سمت سرور مانند PHP و MySQL بسیار کند عمل می‌کنند. PHP ۷/۳ در واقع سه برابر سریعتر از PHP ۵/۶ است. به همین دلیل است که سایت Kinsta همیشه آخرین نسخه‌های پشتیبانی شده را از جمله PHP ۷/۳ ،۷/۴ و ۸ ارائه می‌دهیم. با یک کلیک روی دکمه می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. MariaDB، جایگزینی سریع‌تر برای MySQL نیز در محیط Kinsta استاندارد است و در مورد سرورهای وب، Kinsta از Apache استفاده نمی‌کند زیرا Nginx بسیار سریعتر است.

یکی دیگر از جنبه‌ها عملکرد ذخیره سازی است، که عبارت است از ذخیره منابع از یک درخواست و استفاده مجدد از این منابع برای درخواست‌های بعدی. به عبارت دیگر، ذخیره سازی باعث می‌‌شود سایت وردپرس شما سریع‌تر بارگذاری شود در حالی که کار کمتری انجام می‌دهید. معمولاً کسانی که میزبان cPanel دارند از افزونه ذخیره سازی شخص ثالث برای پیاده سازی این مورد استفاده می‌کنند. در سایت Kinsta ، نیازی نیست نگران خراب کردن افزونه‌های پیچیده و گیج کننده ذخیره سازی باشید، زیرا این کار در سطح سرور انجام می‌شود.

قیمت‌های سایت kinsta

2 هاست وردپرس با سایت Kinsta و مزایای آن نسبت به Cpanel

سایت Kinsta پلن‌های مختلفی را ارائه می‌دهد، که از قیمت ۳۰ دلار شروع می‌شود و تا ۱۵۰۰ دلار ادامه دارد.

  • پلن استاندارد: ۳۰ دلار، ۱ نصب وردپرس و ۱۰ گیگ فضا
  • پلن حرفه‌ای: ۶۰ دلار، ۲ نصب وردپرس و ۲۰ گیگ فضا
  • پلن بیزینسی ۱: ۱۰۰ دلار، ۵ نصب وردپرس و ۳۰ گیگ فضا
  • پلن بیزینسی ۲: ۲۰۰ دلار، ۱۰ نصب وردپرس و ۴۰ گیگ فضا
  • پلن بیزینسی ۳: ۳۰۰ دلار، ۲۰ نصب وردپرس و ۵۰ گیگ فضا
  • پلن بیزینسی ۴: ۴۰۰ دلار، ۴۰ نصب وردپرس و ۶۰ گیگ فضا
  • پلن شرکتی ۱: ۶۰۰ دلار، ۶۰ نصب وردپرس و ۱۰۰ گیگ فضا
  • پلن شرکتی ۲: ۹۰۰ دلار، ۸۰ نصب وردپرس و ۱۵۰ گیگ فضا
  • پلن شرکتی ۳: ۱۲۰۰ دلار، ۱۲۰ نصب وردپرس و ۲۰۰ گیگ فضا
  • پلن شرکتی ۴: ۱۵۰۰ دلار، ۱۵۰ نصب وردپرس و ۲۵۰ گیگ فضا

حال که با سایت Kinsta آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT