سایت Sellmyapp

سایت Sellmyapp | خرید و فروش کد منبع اپلیکیشن و گیم

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Sellmyapp یکی از اولین بازارهای خرید و فروش کد منبع (source code) تلفن همراه است. این پلتفرم تلاش می‌کند با ارائه‌ی طیف وسیعی از گزینه‌های مختلف برای ایجاد یک استریم جدید به عنوان یک توسعه دهنده‌ی موبایل، جامعه‌ی توسعه دهندگان موبایل را پشتیبانی کند.

سایت Sellmyapp

Sellmyapp در واقع بازاری برای خرید و فروش قالب‌های اپلیکیشن‌ها و گیم‌ها است. ایده‌ی این پلتفرم بسیار ساده است؛ هرکسی که بخواهد یک اپ یا گیم را راه اندازی کند و نمی‌داند چطور این کار را انجام دهد و هرکسی که با بیزینس اپ آشنایی دارد و می‌خواهد در زمان و منابع صرفه جویی کند می‌تواند به راحتی به این سایت سر بزند و یک گیم یا اپ آماده که متناسب با نیازهای خود باشد را انتخاب کند.

سایت Sellmyapp تنها بر روی پروژه‌های تکمیل شده تمرکز دارد. یعنی هیچ قطعه، اسکریپت یا بخش هنری وجود ندارد. هدف اصلی این پلتفرم، ارائه‌ی سورس کدهای کامل موبایل است.

همچنین یک تیم سفارشی‌سازی نیز وجود دارد که در صورتی که بخواهید قابلیت‌ها و امکانات جدید به گیم یا اپ خود اضافه کنید، این کار را برای شما انجام می‌دهند. همچنین می‌توانند فرآیند راه‌اندازی را تسریع کنند و قیمت‌های پیشنهادی آن‌ها نیز بسیار رقابتی هستند.

شیوه کار با Sellmyapp

پلتفرم Sellmyapp شرایط برد-برد را هم برای کسانی که می‌خواهند اپلیکیشن خود را راه اندازی کنند و هم برای توسعه دهندگان موبایل که می‌خواهند کدهای منبع خود را به کمک ما به فروش برسانند، فراهم می‌کند.

زمانی که یک کد منبع را برای فروش قرار می‌دهید، می‌توانید آن را به دفعات نامحدود به فروش برسانید به این معنی که تا زمانی که اپ‌ها/گیم‌های باکیفیت دارید و پشتیبانی خوبی برای مشتریان خود ارائه می‌کنید، می‌توانید همچنان درآمد کسب کنید. کدنویس‌های برتر این پلتفرم ۸۰۰۰-۵۰۰۰ دلار در ماه درآمد دارند.

سایت Sellmyapp

سایت Sellmyapp

اگر شما یک توسعه‌دهنده موبایل هستید و سورس کدهای خوبی دارید، پیشنهاد می‌شود درباره فروش کد در این سایت مطالعه کنید. با بعضی پلن‌های این سایت تا ۹۰% کمیسیون فروش‌ها به شما تعلق می‌گیرد.

پرداخت هزینه Sellmyapp

جهت پرداخت هزینه خرید کد از سایت Sellmyapp در مجموعه ما می‌توانید از درگاه پرداختی ویزا کارت و مستر کارت استفاده کنید. همچنین جهت نقد درآمد ارزی خود از این سایت نیز می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاده کرده و معادل ریالی درآمد خود را دریافت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT