آشنایی با سایت فورشیرد ( 4shared ) ، یکی از بهترین سایت های فضای ابری

آشنایی با سایت فورشیرد ( 4shared ) ، یکی از بهترین سایت های فضای ابری

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت فورشیرد یک سرویس ذخیره سازی و اشتراک فایل آنلاین مستقر در کیف است که از سال ۲۰۰۵ شروع به کار کرده است، روزانه به ۱۱ میلیون کاربر خدمات ارائه می‌دهد که کاربران از آن برای انتقال بیش از ۳۰۰ ترابایت فایل در هر روز استفاده می‌کنند.

برخلاف اکثر همتایان خود، سایت فورشیرد فراتر از بستری برای میزبانی و به اشتراک گذاری فایل‌ها ارائه می‌دهد. این سرویس برخی از ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی را ارائه کرده است تا به کاربران خود چند روش برای همکاری و تعامل با محتوای آنها ارائه دهد.

خدمات سایت فورشیرد

1 آشنایی با سایت فورشیرد ( 4shared ) ، یکی از بهترین سایت های فضای ابری

سایت فورشیرد حدود ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه مقدار مشابه پهنای باند انتقال ماهانه ارائه می‌دهد. می‌توانید فایل‌های منفرد با حجم فوق العاده ۱۰۰ گیگابایت را به اشتراک بگذارید.

این سرویس با امکانات متعددی از جمله رابط کاربری وب بصری از این ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید تعداد زیادی فایل را منتقل کنید، از این واقعیت که سایت فورشیرد از اتصالات FTP و حتی Secure FTP (SFTP) نیز پشتیبانی می‌کند، قدردانی خواهید کرد. همچنین، بر خلاف اکثر همتایان خود، می‌توانید به لطف پشتیبانی از پروتکل WebDav، مانند پوشه‌ای معمولی از مدیریت فایل خود به حساب سایت فورشیرد خود دسترسی پیدا کنید.

سایت فورشیرد از نظر امنیتی نیز ناامید کننده نیست. در حالی که هیچ رمزگذاری سرتاسری وجود ندارد، می‌توانید با خیال راحت فایل‌های خود را با استفاده از SFTP منتقل کنید. علاوه بر این، می‌توانید فایل‌های حساس را با رمز عبور قفل کنید تا دسترسی را محدود کنید.

وقتی نوبت به بارگیری محتوای به اشتراک گذاشته شده می‌رسد، سایت فورشیرد با ارائه تمام ویژگی‌هایی که از سرویس اشتراک گذاری آنلاین فایل انتظار دارید تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها می‌شود. می‌توانید پیوندهای بارگیری مستقیم را به اشتراک بگذارید و از مدیران بارگیری برای بارگیری چندین فایل به طور همزمان استفاده کنید. این سرویس می‌تواند بارگیری‌های قطع شده را از سر بگیرد و همچنین می‌توانید بین آنها مکث کرده و دوباره از سر بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت سرویس، قابلیت پیش نمایش فایل‌ها است. با استفاده از 4shared می‌توانید تقریباً همه انواع فایل‌های رسانه‌ای رایج از جمله تصاویر، صدا و فیلم‌ها را پیش نمایش کنید. حتی می‌توانید فایل‌های متنی را بدون بارگیری ویرایش کنید. از همه بهتر این است که شما می‌توانید به دوستان خود دسترسی به فایل‌های خود را بدهید و در اصل فایل‌های متنی خود را به صورت مشترک ویرایش کنید، که این یک توانایی نسبتاً منحصر به فرد است.

قیمت سایت 4shared

4shared دارای دو نوع سرویس است. این سرویس‌ها مانند بسیاری از همتایان خود دارای یک حساب رایگان نیز می‌شود. کاربران رایگان ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارند و می‌توانند فایل‌های تکی تا ۲ گیگابایت را بارگذاری کنند. این سرویس در صورت عدم دسترسی به حساب بعد از ۱۸۰ روز حذف می‌شود.

از نظر بارگیری، کاربران رایگان باید قبل از بارگیری یک فایل منتظر بمانند و حداکثر ترافیک بارگیری روزانه ۳ گیگابایت را دریافت کنند. در حالی که کاربران رایگان می‌توانند فایل‌ها و پوشه‌های خود را به اشتراک بگذارند، آنها قادر به ایجاد لینک دانلود مستقیم نیستند. کاربران رایگان همچنین نمی‌توانند چندین فایل را به طور همزمان بارگیری کنند، همچنین نمی‌توانند از شتاب دهنده‌های دانلود استفاده کنند. در نهایت، در حالی که کاربران رایگان قادر به اتصال به حساب 4shared خود از طریق FTP یا SFTP نیستند، اما می‌توانند حساب‌های خود را با استفاده از WebDAV نصب کنند.

سرویس‌های پولی هزینه یک ماه ۹/۹۵ دلار است، اگر ۳ ماه مشترک شوید، هزینه خدمات ۷/۹۸ دلار در ماه است. به طور مشابه ، هزینه اشتراک شش ماهه ۷/۱۶ دلار در ماه است، در حالی که اشتراک سالانه ۶/۵ دلار در ماه هزینه دارد. همه حساب‌های Premium از فضای ذخیره سازی و پهنای باند یکسانی برخوردارند و مجموعه کامل ویژگی‌های 4shared را ارائه می‌دهند.

حال که با سایت فورشیرد آشنا شدید، می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT