معرفی ارز سلر نتورک (Celer Network) و دلایل سرمایه گذاری بر روی آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

ارز سلر نتورک در سال ۲۰۱۸ توسط یک تیم قوی از مهندسان با تجربه فوق العاده فنی و تخصصی تاسیس شد. هر چهار بنیانگذار Celer Network دارای مدرک دکترای علوم کامپیوتر از دانشگاه‌هایی مانند MIT و UC Berkely هستند و همه دارای سابقه کار با شرکت‌های فن آوری برجسته می‌باشند.

ارز سلر نتورک (Celer Network)

1 معرفی ارز سلر نتورک (Celer Network) و کیف پول آن

دکتر Mo Dong یک متخصص برجسته در زمینه کاربرد تئوری الگوریتمی بازی و توسعه پروتکل است. او همچنین دوره های جامعی در زمینه قراردادهای هوشمند تدریس می‌کند. Mo Dong قبلاً به عنوان مهندس توسعه و مدیر محصول در Veriflow کار می‌کرد و یکی از بنیاین گذاران ارز سلر نتورک است.

بلاک چین با سرعت بالای تراکنش و توان عملیاتی، بسیار مطلوب به نظر می‌رسد. شبکه سلر (CELR) یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ است که با هوشمندی طراحی شده تا مدیریت تراکنش‌های خارج از زنجیره را فراهم کند. ارز سلر نتورک راه حل سریع، ساده و مطمئنی را برای معاملات خارج از زنجیره ارائه می‌دهد. این پروژه یکی از اولین پروژه‌هایی بود که با استفاده از چارچوب Substrate توسعه یافت و بخشی از اکوسیستم Polkadot است. در مورد هدف کلی شبکه، بنیانگذاران آن تصور می‌کردند که از پتانسیل کامل بلاک چین استفاده می‌کنند و Dapps‌هایی را با خروجی کارآمدتر و سازنده‌تر متحول می‌کنند.

دلایل سرمایه گذاری بر روی Celer Network

3 معرفی ارز سلر نتورک (Celer Network) و کیف پول آن

ارز سلر نتورک یک سیستم شبکه‌ای است و یک بلاک چین مجزا نیست. این پلتفرم در عوض بر روی بلاک چین‌های موجود و آینده اجرا می‌شود. توسعه دهندگان بر مقیاس پذیری تمرکز کردند تا بتوانند از طریق آن بلاک چین‌های رمزنگاری شده را بهبود بخشند. بنیانگذاران مطمئن هستند که راه حل‌های داخلی در بلاکچین‌های غیرمتمرکز آینده (در سطح جهانی) نتیجه نمی‌دهد. در عوض، آنها پیشنهاد می‌کنند مشکل را با بستر خارج از زنجیره خود حل کنند.

چهار سطح معماری cStack به طور مساوی تقسیم شده است تا چندین مزیت منحصر به فرد را ارائه دهد. مزایای آن عبارتند از: کاهش تاخیر معاملات. کاهش کمیسیون پرداخت‌های خرد؛ کارمزد صفر در کار با قراردادهای هوشمند خارج از زنجیره؛ مقیاس بندی افقی در اتصال گره‌های جدید؛ در دسترس بودن یک مدل خارج از زنجیره اقتصاد رمزنگاری؛ یک الگوریتم مسیریابی مطلوب برای معاملات و پشتیبانی از بلاک چین‌های مختلف.

CEconomy یک مدل رمزنگاری اقتصادی منحصر به فرد است که وظیفه حفظ نقدینگی پایدار و در دسترس بودن اکوسیستم را در عین ایجاد جلوه شبکه دارد. الگوریتم استخراج نیازی به استفاده از Proof of Work (PoW) ندارد. کاربران فقط باید نرم افزار را نصب کرده و CELR را در حساب‌های خود نگه دارند تا به عنوان پاداش برای تامین نقدینگی درآمد دریافت کنند. همچنین این ارز دارای پیشرفت‌های بسیار زیادی بوده است و تا به حال خریداران آن ضرر نکرده‌اند. اگر قصد سرمایه گذاری در ارز‌های دیجیتال را دارید می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

بهترین کیف پول سلر نتورک

2 معرفی ارز سلر نتورک (Celer Network) و کیف پول آن

بهترین کیف پول Celer Network، کیف پول FreeWallet است و از ارز‌های زیادی مانند: اتریوم، EOS ،Doge ،Bitcoin ،Bitcoin cash ،Dash ،Ripple ،Neo ،Lisk پشتیبانی می‌کند.

FreeWallet همچنین از صرافی HitBTC نیز پشتیبانی می‌کند، اگر به دنبال خرید، فروش و معامله‌ی ارز‌های دیجیتال مانند سلر نتورک هستید با ساتفاده از FreeWallet می‌توانید از خدمات سایت HitBTC نیز استفاده کنید.

ویژگی‌های FreeWallet:

  • بیش از ۱۰۰ ارز رمزنگاری شده را پشتیبانی می‌کند
  • اقدامات امنیتی مناسب (2FA، کد پین سفارشی)
  • امکان معامله fiat-crypto را می‌دهد
  • محیط بسیار ساده برای استفاده

حال که با ارز سلر نتورک (Celer Network) آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT